abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72392995
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:59 schreef Lkw het volgende:

[..]

Je kunt ze ook continu in de gaten houden en pas oppakken zodra ze iets onwettigs doen. In dat geval gaan ze voor een poosje achter de tralies en 'verdwijnen' ze wel degelijk.
Ligt eraan hoe extreem je dat trekt natuurlijk. Grove geweldpleging op straat > Ik zeg doen!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72448868
quote:
Op donderdag 3 september 2009 01:27 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Welterusten herzberg,

voor het echte monitoren van de bevolking gebruiken ze GEEN manpower, maar computers die geprogrammeerd zijn (m.b.v. herkenningssoftware en datamining) om direct alle verdachte scans van beelden die ze maken er uit te filteren.

lees mijn bericht eens postbank

nb. heb 3 jaar informatica gestudeerd. ik weet heel goed wat wel en wat niet mogelijk is.

(echelon alert)

[ Bericht 2% gewijzigd door herzberg op 04-09-2009 23:13:39 ]
they give birth astride of a grave, the light gleams an instant, then it's night once more
pi_72493684
< doei >

[ Bericht 94% gewijzigd door Dragorius op 10-09-2009 00:41:47 ]
voor alle mensen die denken de waarheid in pacht te hebben, lik mijn zak op je dooie gemak.
  zondag 6 september 2009 @ 19:15:49 #54
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_72494143
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 21:49 schreef herzberg het volgende:
Heerlijk 1984 gehalte.

Het probleem van de vele camera's is dat het erg veel manpower kost om al het materiaal te bekijken. Bekeken wordt het alleen als er redenen zijn om aan te nemen dat er wat relevants is vastgelegd (idd, dmv technieken als agressiedetectie). Alleen spycams geplaats in bad- en slaapkamers van studentenhuizen worden intensief bestudeerd.
manpower
Stop the world, I want to get out.
pi_72498266
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:04 schreef herzberg het volgende:

[..]

lees mijn bericht eens postbank

nb. heb 3 jaar informatica gestudeerd. ik weet heel goed wat wel en wat niet mogelijk is.

(echelon alert)

Ja, hallo Herzberg, ja, ik begrijp je reactie, je gaf het al min of meer, terecht overigens, aan w.b.t. de relevantie. Ik nam die manpower te absoluut mee.

nou, met jjouw studie zul je vast wel meer technieken weten die er zijn om grote massa's gegevens/mensen te volgen.

Dat echelon is een leuk speeltje, ja, maar wat ZE hebben gaat veel verder, ...helaas. ...
pi_72510234
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, hallo Herzberg, ja, ik begrijp je reactie, je gaf het al min of meer, terecht overigens, aan w.b.t. de relevantie. Ik nam die manpower te absoluut mee.

nou, met jjouw studie zul je vast wel meer technieken weten die er zijn om grote massa's gegevens/mensen te volgen.

Dat echelon is een leuk speeltje, ja, maar wat ZE hebben gaat veel verder, ...helaas. ...
Tot aan ziekelijke ideeën om iedereen op een of andere manier te voorzien van barium, en deze dan te tracken via een megaradar op zee.

http://closingvelocity.ty(...)eabased_xband_radar/

Haarp had daar ook iets mee te maken, maar dat weet ik even niet zeker.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_72515669
quote:
Op maandag 7 september 2009 03:30 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Tot aan ziekelijke ideeën om iedereen op een of andere manier te voorzien van barium, en deze dan te tracken via een megaradar op zee.

http://closingvelocity.ty(...)eabased_xband_radar/

Haarp had daar ook iets mee te maken, maar dat weet ik even niet zeker.
Het verhaal van Barium is nieuw voor mij.

Ik dacht meer aan de medische sector:

Ergens op het internet is te lezen over vaccinaties met nanotechnologie al sinds de jaren '60. Microchips in amalgaamvullingen, nanotechnologie in medicijnen bijv. bij de voorgeschreven dosering van tabletten voor patienten.

Verder doet het me denken aan het monitoren tegenwoordig van ieder ingenomen tablet door bejaarden door de pharmaceutische sector, per apotheekvoorschrift.

Er zou ook nieuwe technologie zijn zoals de controle en manipulatie van ons DNA via genetisch gemanipuleerd voedsel:
Zo zou het kunnen gaan in een simpel geval: genetisch gemanipuleerd voedsel wordt geactiveerd zodra het is gekocht d.w.z is gescand door de barcode-lezer bij de kassa etc.

Evenzo is er een mogelijkheid met al die toevoegingen in ons voedsel zoals met kunstmatige componenten zoals die E-codes.

De techniek staat voor niets !
pi_72584853
*humpf* in de film behind enemy lines kon je zien dat het nu ook al mogelijk was als ze zouden willen...
pi_72584941
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:24 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het verhaal van Barium is nieuw voor mij.

Ik dacht meer aan de medische sector:

Ergens op het internet is te lezen over vaccinaties met nanotechnologie al sinds de jaren '60. Microchips in amalgaamvullingen, nanotechnologie in medicijnen bijv. bij de voorgeschreven dosering van tabletten voor patienten.

Verder doet het me denken aan het monitoren tegenwoordig van ieder ingenomen tablet door bejaarden door de pharmaceutische sector, per apotheekvoorschrift.

Er zou ook nieuwe technologie zijn zoals de controle en manipulatie van ons DNA via genetisch gemanipuleerd voedsel:
Zo zou het kunnen gaan in een simpel geval: genetisch gemanipuleerd voedsel wordt geactiveerd zodra het is gekocht d.w.z is gescand door de barcode-lezer bij de kassa etc.

Evenzo is er een mogelijkheid met al die toevoegingen in ons voedsel zoals met kunstmatige componenten zoals die E-codes.

De techniek staat voor niets !
http://www.nujij.nl/chemt(...)barium.1293634.lynkx

Chemtrails.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:12:55 #60
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_73213366
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:23 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Sterker nog, wat als:

ieder modern mobieltje een camera is EN een microfoon is, dat NIET uit gaat.

d.w.z. ook als het mobieltje UIT staat voor de gebruiker, werken de camera EN de microfoon toch.

Dus bijvoorbeeld:

Heb je een mobieltje in je slaapkamer liggen en ook al staat die uit, dan worden TOCH beelden en geluiden van jouw slaapkamer doorlopend verzonden naar jouw telecom-operator en/of overkoepelende netwerk, bijvoorbeeld satelietnetwerk met een zeer laag zend-vermogen, gebruikmakend van de energie van jouw batterijtje en van het EM-veld veroorzaakt door o.a. het elektriciteitsnet en zendmasten (RF en ELF-frequenties).

Dit is technisch heel goed mogelijk.

Advies dus:

als je je mobieltje niet gebruikt.doe je mobieltje uit EN stop je mobieltje in een afgesloten/geluiddichte metalen ruimte, bijvoorbeeld een koektrommel in een kast.
Hmz technisch mogelijk? Ik denk het niet...

Puur op opgevangen straling kan je met de huidige stand (nokia wil er meer uit halen, maar is nog lang niet klaar hoor!) van techniek echt geen video+audio opnemen en doorsturen. Daarbij, mijn gsm steekt in mijn broekzak, veel plezier met die video! Andere gsm's liggen op een nachtkastje, veel plezier met die video van je plafond! Buiten dat ik niet weet wat er in godsnaam met video van een slapende persoon gedaan kan worden, kan ik me dus ook niet inbeelden dat er uberhaupt ook een persoon op zou staan. En durf ik ten zeerste betwijfelen dat dit mogelijk is zonder de batterij te gebruiken.

Ik dacht dat je er naar toe wou gaan dat ze bellende GSM's gebruikten als lopende camera, want dan is da camera op hoofdhoogte naar de straat toe gericht. En meestal ook zonder vingers ervoor (hoe ik bel toch).
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')