Mee eens, meer mannelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind het een hele verbetering.
dat was mn vraag niet snolquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:18 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Je bent lelijk.
Tot je het tegendeel kan bewijzen.
Ja, net zo wazig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:18 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik vroeg me af, zie je er in het echt zo uit ?
Daar ging 't fout..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:13 schreef Timmehhhhh het volgende:
(...) dus ik vertrouw dr omdat het de bedoeling is dat ze verstand heeft. (...)
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:16 schreef LudoSanders het volgende:
Je ziet er een stuk verzorgder uit nadien mijn inziens.
Zal ik mijn haar kort knippen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef Lub_ya het volgende:
Ik zag net je andere topic in LIF en d8 die zal dr straks vast wel over gaan klagen.![]()
!
Want beiden zijn echt oerlelijk, maar dan op een andere manier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:22 schreef Jenglejack het volgende:
Even ontopic, zijn die foto's van 1 zelfde persoon genomen ?
Maakt niet uit, ik geef je wel liefde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:33 schreef Timmehhhhh het volgende:
Wil het er misschien maar helemaal afhalen met tondeuse, millimetere door dat soort mislukte kuifje lijk ik nu een tokkie.
en dan heb ik meteen een reden namenlijk weddenschap, klinkt veel logischer dan elke keer als iemand t vraag weer die kappershoer naar vore te halen
wat lul je nou allemaal poep, was het maar een grap want ik ben er niet echt blij mee!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:33 schreef elby1988 het volgende:
Een kloon die een leuke grap opzet op probeert te zetten ...
In een uur naar de kapper oke maar in een uur naar schumagger of zo...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:35 schreef sunxxx het volgende:
Weet je zeker dat je die 2de foto zelf bent.
Is niets mis mee,maar je lijkt niet meer op jezelf.
Ja, maar ik snap de grap nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:33 schreef elby1988 het volgende:
Een kloon die een leuke grap opzet op probeert te zetten ...
Dat moet je wel zijn, want het is 10 x beter dan wat je eerst had!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:35 schreef Timmehhhhh het volgende:
[..]
wat lul je nou allemaal poep, was het maar een grap want ik ben er niet echt blij mee!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:13 schreef Timmehhhhh het volgende:
Ja ik ga dus naar de kapper en zeg dat ik het MISSCHIEN WAT korter wil, dus zij begint met een lulverhaal van ja ik snap je, je bent natuurlijk bang dat t flopt dit en dat, dus ik vertrouw dr omdat het de bedoeling is dat ze verstand heeft. En te laat zie ik dat het veeeeeeeeeeeel te kort is en nu zie ik eruit als een tokkie
Klacht: die rothoerrrrrr:(:(
![]()
![]()
FOTO's
van [ afbeelding ]
naar [ afbeelding ]
De knipster heeft haar werk gedaan! Wat jij nodig hebt is geen nieuw kapsel, maar een nieuw gezicht!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:13 schreef Timmehhhhh het volgende:
Ja ik ga dus naar de kapper en zeg dat ik het MISSCHIEN WAT korter wil, dus zij begint met een lulverhaal van ja ik snap je, je bent natuurlijk bang dat t flopt dit en dat, dus ik vertrouw dr omdat het de bedoeling is dat ze verstand heeft. En te laat zie ik dat het veeeeeeeeeeeel te kort is en nu zie ik eruit als een tokkie
Klacht: die rothoerrrrrr:(:(
![]()
![]()
FOTO's
van [ afbeelding ]
naar [ afbeelding ]
Nu zie je er normaal , redelijk, uit maar als je het helemaal kort doet ben je net weer zo'n tokkie als met lang haarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:33 schreef Timmehhhhh het volgende:
Wil het er misschien maar helemaal afhalen met tondeuse, millimetere door dat soort mislukte kuifje lijk ik nu een tokkie.
en dan heb ik meteen een reden namenlijk weddenschap, klinkt veel logischer dan elke keer als iemand t vraag weer die kappershoer naar vore te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
PICS!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:30 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb ook lang haar en iedereen vind het mooi.
Ze aanbidden me zelfs![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |