Zo dramatisch is dat allemaal niet hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef Lastpost het volgende:
Dan ben ik rijp voor een vastgeknoopt corset ben ik bang als die dromen állemaal ergens voor staan.
Halve familie al dood door uiteenlopende redenen, de hamster onthoofd, de hond doodgeschoten, broertjes bij een sekte en ikzelf levend begraven.
Zomaar wat zaken die langs zijn gekomen de laatste maanden, misschien toch eens wat minder schietspelletjes spelen.
Die gooi ik vandaag op de schroothoop. Misschien ook nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is er gebeurd met je anti-broodcampagne, Tink?
Kan ik me haast niet voorstellen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:34 schreef uniekhoorn het volgende:
D: Tjap Tjoy van conimex (is dat lekker?)
quote:Inhoud
1 zakje groente-kruidenmix á 55 g ℮
Voedingswaarde (per 100 g)
Kruidenmix:
Energie 1400 kJ (320 kcal)
Eiwit 7 g
Koolhydraten 64 g
waarvan suikers 24 g
Vet 3,5 g
waarvan verzadigd 1,5 g
Voedingsvezel 0,7g
Natrium 6,3 g
Ingrediënten
Kruidenmix:
Aardappelzetmeel, dextrose, zout, aroma (bevat tarwe), knoflook, plantaardige olie, maltodextrine, ui, gistextract, sojasaus (sojaboon, zout, tarwe), suiker, voedingszuur: citroenzuur, citroensap, prei, witte peper, koriander.
Eens.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:07 schreef Phaidra het volgende:
BPT, 4 dagen is nog niet echt voldoende om resultaat te zien volgens mij. Ik dacht dat je een nieuw eetpatroon minstens 2 weken vol moet houden voordat je er echt iets over kunt zeggen. Volgens mij heeft vergeetmewelletje ongeveer een week hoofdpijn gehad toen ze lowcarb ging eten. Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat lichamelijke klachten genegeerd moeten worden, maar ik wil alleen aangeven dat ze kunnen voortkomen uit het nieuwe eetpatroon (soort van afkickverschijnselen die door een plotselinge mindering van carbs veroorzaakt kunnen worden). Even volhouden kan dan wonderen doen!
Ik voelde me misselijk, zwak en hondsberoerd toen ik stopte met roken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:16 schreef BigPointyTeeth het volgende:
ik heb mijn twijfels bij een eetpatroon waarbij je je misselijk en zwak voelt.
Geef eens een voorbeeld van wat je zoal at? Misschien kunnen wij nog aanvullingen bedenken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:16 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Phaidra,
ik heb mijn twijfels bij een eetpatroon waarbij je je misselijk en zwak voelt. Ik vond het erg moeilijk om boven de 1300 kcal uit te komen zonder er ongezonde dingen bij te nemen.
Het is ook moeilijk omdat het een totaal ander eetpatroon is dan ik gewoon ben. Normaal eet ik veel brood/pasta en weinig vlees of vet.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:45 schreef BigPointyTeeth het volgende:
O bak griekse yoghurt 0% vet
L kipsalade van 100g gekookte kip, yoghurt-chilisausje, tomaat en 100g komkommer
T appel
D kom courgettesoep en witlofbootjes met tonijnsalade (tonijn, mayo, peterselie)
T roomijs om wat extra calorieën binnen te krijgen
Waar haal je suikervrij ijs?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:26 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Behalve ijs.
Dat heb ik ook weleens geprobeerd, maar daar kreeg ik echt waanzinnige buikpijn van, plus ontzettende verstoppingquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:26 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Met high carb/low fat had ik vroeger dat probleem helemaal niet, en ik vond koken zo leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |