Ja ik ben diegene die het 1/5e lot moest uitzoekenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Jenglejack het volgende:
Ey qwertymafkees, jij werkt toch bij de staatsloterij ?
Ach.. waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Omniej het volgende:
Ik verbaas me er elke keer over dat dit soort mensen bestaan.
Ben je om te kopen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:28 schreef qwertymafkees het volgende:
[..]
Ja ik ben diegene die het 1/5e lot moest uitzoeken
ja en dat kan natuurlijk alleen met zo'n dure macbookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:33 schreef wise het volgende:
aangezien zijn usernaam wilde hij waarschijnlijk verder kunnen WoW-en
er zit een dual kaart in dus misschien welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja en dat kan natuurlijk alleen met zo'n dure macbook
wtf is IPAY?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja en dat kan natuurlijk alleen met zo'n dure macbook
Van dit soort zwakbegaafden moeten die leningboeren het juist hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Omniej het volgende:
Ik verbaas me er elke keer over dat dit soort mensen bestaan.
Was je oude stuk gegaan op vakantie ofzo?!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:38 schreef Schokbreker het volgende:
Ik heb een huis gekocht met een lening.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Was je oude stuk gegaan op vakantie ofzo?!
+1 note voor mij geloof ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Opruimslotje,even puin ruimen,notes uitdelen en dan gaat ie weer open zonder offtopic of onzin
Gefeliciteerd, ik heb een mega lening voor mijn nieuwbouwwoning, mag ik je nu aanraken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:38 schreef Schokbreker het volgende:
Ik heb een huis gekocht met een lening.
ligt eraan waar je notes voor krijgt he..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:52 schreef Jenglejack het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je een xx aantal notes hebt ?
E-penis lengte ? Of krijg je ook daadwerkelijk een ban ?
IPAY is het "koop nu, betaal later" systeem van Aple. Ideaal voor gompies die wel luxe produkten willen maar er geen financiële draagkracht voor hebben.quote:
THanks Salatrel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ligt eraan waar je notes voor krijgt he..
als je een hele verzameling notes voor hetzelfde krijgt kun je best een ban krijgen..
heb ook eens ergens gelezen dat notes ook positief kunnen zijn maar volgens mij zijn die op 1 hand te tellen
Ah, oke bedankt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
IPAY is het "koop nu, betaal later" systeem van Aple. Ideaal voor gompies die wel luxe produkten willen maar er geen financiële draagkracht voor hebben.
noob.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:50 schreef wise het volgende:
waar kon je ook alweer notes zien?
edit: nvm http://fok.nl/shop/notes.php
35
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |