i lolled.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:03 schreef Timmehhhhh het volgende:
Ik voel me nu echt gekortwiekt![]()
Ik ging daar dus naartoe en vertelde aan dat wijf van ja ik twijfel dit en dat, zij dus zo ja ik begrijp dat je zo twijfelt laat mij maar, dus ik denk ze pakt een middenweg tussen wat ik heb en wat kort is of zo want tjah zij hoort er verstand van de hebben, dus oppeens zie ik te laat dat het uberkort wordt aangezien ze al met de tondeuse de achterkant en zeikant aan het doen was en ja kan amper me haar terug plakken.
nu zie ik er dus uit als een tokkie![]()
foto doe ik zo wel![]()
en ja ik heb dus spijt en ik vind het verschikkelijk lelijk!
quote:
veel beter dan dat heavy metal haarquote:
Da's je gezicht, dat heeft toch niets met het kapsel te makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:03 schreef Timmehhhhh het volgende:
en ja ik heb dus spijt en ik vind het verschikkelijk lelijk!
Nooit een kapper zijn of haar gang laten gaan weet ik uit ervaring..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:03 schreef Timmehhhhh het volgende:
Ik voel me nu echt gekortwiekt![]()
Ik ging daar dus naartoe en vertelde aan dat wijf van ja ik twijfel dit en dat, zij dus zo ja ik begrijp dat je zo twijfelt laat mij maar, dus ik denk ze pakt een middenweg tussen wat ik heb en wat kort is of zo want tjah zij hoort er verstand van te hebben, dus oppeens zie ik te laat dat het uberkort wordt aangezien ze al met de tondeuse de achterkant en zeikant aan het doen was en ja kan amper me haar terug plakken.
nu zie ik er dus uit als een tokkie of hoe je het ook noemt iig niet iets waar ik mee geassocieerd mee wil worden![]()
[ afbeelding ]
en ja ik heb dus spijt en ik vind het verschikkelijk lelijk!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja gohquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:11 schreef Igen het volgende:
Prima toch?
Wel totaal anders dan eerst, maar dat was natuurlijk te verwachten.
Nee!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:14 schreef elby1988 het volgende:
Ben ik de enige die het nu beter vind dat eerst?
4 jaar ofzo. Ligt eraan of de planeten op 1 lijn staan volgende maand.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:14 schreef Timmehhhhh het volgende:
Het is niet leuk, leuk is als Van Gaal uit zn dak gaat, dat is leuk!!!!
Dit is tyfus verneukt!
Hoe lang duurt t voor t weer langer is weet iemand dat
Nee hoor, iedereen vindt dat behalve TS.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:14 schreef elby1988 het volgende:
Ben ik de enige die het nu beter vind dat eerst?![]()
Die man had gewoon even een zelfvertrouwingsboost nodig en dat heeft hij met dit topic gekregen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen vindt dat behalve TS.
Ik denk het ook hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:16 schreef intelligentieloos het volgende:
TS: relax, als je eraan gewend bent, zul je zien dat dit veel beter staat
Dat dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:18 schreef elby1988 het volgende:
Vraag me wel af hoe je een foto maakt waar je zo op kijkt..Als je een foto maakt voor je haar, kijk je toch in de camera? Dit is opgezet spel! duidelijk!
Het is ook niet mooi.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:22 schreef Timmehhhhh het volgende:
Ik vind het zelf niet mooi en t voelt gaar aan
wattequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:23 schreef LudoSanders het volgende:
Dan maar tot aan je nek millimeteren.
je bedoeld alles eraf ook dat mislukte soort kuifje waardoor ik nu een tokkie lijk?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Heb je niet wat meer foto's ?
Misschien ligt het gewoon aan die foto dat het heel mooi is ofzo..
Daar staan anders best veel foto's...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, hij heeft niet meer foto's want deze heeft hij net van het wereld wijde web opgerakeld.
Dan had ie op z'n minst foto's kunnen nemen van iemand met een normaal gezichtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, hij heeft niet meer foto's want deze heeft hij net van het wereld wijde web opgerakeld.
Neilquote:
Wat een oerstomme zet van TS. Wanneer men in dit topic vind dat het best aardig staat, wat had hij dan in Klaagbaak verwacht? 'Wat erg voor je, RIP voor je kapsel' ? ofzoiets?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Kappershoer heeft mn haar verpest!
Jonge, het staat stukken beter. Wen er nou maar aan en geef die kapper niet de schuld. Je had er makkelijk iets over kunnen zeggen als ze het te kort wilde doen. Eigen schuld.
vast niet, die vette lange haren bah viesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:14 schreef elby1988 het volgende:
Ben ik de enige die het nu beter vind dat eerst?Natuurlijk, `t is even wennen. Maar wat hij eerst had kon čcht niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |