i lolled.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:03 schreef Timmehhhhh het volgende:
Ik voel me nu echt gekortwiekt![]()
Ik ging daar dus naartoe en vertelde aan dat wijf van ja ik twijfel dit en dat, zij dus zo ja ik begrijp dat je zo twijfelt laat mij maar, dus ik denk ze pakt een middenweg tussen wat ik heb en wat kort is of zo want tjah zij hoort er verstand van de hebben, dus oppeens zie ik te laat dat het uberkort wordt aangezien ze al met de tondeuse de achterkant en zeikant aan het doen was en ja kan amper me haar terug plakken.
nu zie ik er dus uit als een tokkie![]()
foto doe ik zo wel![]()
en ja ik heb dus spijt en ik vind het verschikkelijk lelijk!
quote:
veel beter dan dat heavy metal haarquote:
Da's je gezicht, dat heeft toch niets met het kapsel te makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:03 schreef Timmehhhhh het volgende:
en ja ik heb dus spijt en ik vind het verschikkelijk lelijk!
Nooit een kapper zijn of haar gang laten gaan weet ik uit ervaring..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:03 schreef Timmehhhhh het volgende:
Ik voel me nu echt gekortwiekt![]()
Ik ging daar dus naartoe en vertelde aan dat wijf van ja ik twijfel dit en dat, zij dus zo ja ik begrijp dat je zo twijfelt laat mij maar, dus ik denk ze pakt een middenweg tussen wat ik heb en wat kort is of zo want tjah zij hoort er verstand van te hebben, dus oppeens zie ik te laat dat het uberkort wordt aangezien ze al met de tondeuse de achterkant en zeikant aan het doen was en ja kan amper me haar terug plakken.
nu zie ik er dus uit als een tokkie of hoe je het ook noemt iig niet iets waar ik mee geassocieerd mee wil worden![]()
[ afbeelding ]
en ja ik heb dus spijt en ik vind het verschikkelijk lelijk!![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |