TS wil dronken wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[ afbeelding ]Disclaimer: ik heb niks tegen mensen die geen alcohol drinken, integendeel zelfs!![ afbeelding ]
Goed, ik ken dus mensen die nooit alcohol drinken. Zoals ik daarnet al zei, heb ik daar helemaal niks tegen. Alleen is het tijdens uitgaan wel vervelend. Als ik in bepaalde tenten zit, dan drink ik gewoon om dronken te worden. Cola-drinkers daarentegen drinken alleen om hun dorst te lessen. Kortom, als het de beurt is aan de cola-drinker om een rondje te kopen, houdt hij 9 van de 10 keer de boot af omdat hij nog geen dorst heeft. Maar ondertussen slinkt het alcoholpromillage in mijn bloed, wat in bepaalde kroegen waar ik kom niet wenselijk is!!!
En ja, dan kan ik zelf een paar biertjes halen, maar dan heeft de coladrinker een veul goedkopere avond dan wij bierdrinkers!!
Hahaha, ja en dan zo zeggen: "Je hebt waarschijnlijk toch nog geen dorst!!111!!!!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:09 schreef ruud.nl het volgende:
Oplossing: sla die coladrinker over als je een rondje haalt en laat hem zijn drinken zelf halen.
TS geeft zijn breezahchicks een breezertje zodat hij goedkoop kan neuqseksenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:10 schreef Trannellius het volgende:
DRONKNE WORTEN IS LEEEUUUKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tering, groei op.
Dat dus. Opgelost.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:10 schreef Trannellius het volgende:
DRONKNE WORTEN IS LEEEUUUKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tering, groei op.
1. Maar paupertenten zijn leuk als je dronken bentquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:08 schreef Bevin het volgende:
1. Kom dan niet in paupertenten waar dat niet wenselijk is.
2. Drink dan geen bier, alcohol moet je in je slokdarm voelen jwz.
Ja, en dan? Ook cola drinken zeker?quote:
Zal ik maar eens doen jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:10 schreef Aurelianus het volgende:
Cola-drinkers die niet over de brug willen komen.
Alle banden mee verbreken.
dat heeft ie toch ook als ie alleen maar een paar sneue cola'tjes drinkt? dus je probleem is eigenlijk dat je een profiteur bent die wel gratis bier wil maar niet krijgt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:07 schreef Irritatie100 het volgende:
maar dan heeft de coladrinker een veul goedkopere avond dan wij bierdrinkers!!
Ik hoef geen alcohol te drinken hoor. Sterker nog, als ik naar de kroeg ga, ga ik vrij vaak met de auto omdat ik te lui ben om te fietsenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef wise het volgende:
Alsof je alcohol moet drinken als je uitgaat
Mensen die alcohol nodig hebben om het "gezellig" te maken
of omdat het "hoort" bij het uitgaan
Flikker toch op
Ja.. niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, en dan? Ook cola drinken zeker?
Nee, dat moet niet. Ja, dat maakt het gezellig. Alcohol maakt de avond wat losser. Nee, dat hoort niet, je doet het gewoon. Ga Fristi drinken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef wise het volgende:
Alsof je alcohol moet drinken als je uitgaat
Mensen die alcohol nodig hebben om het "gezellig" te maken
of omdat het "hoort" bij het uitgaan
Flikker toch op
We geven gewoon altijd 1 voor 1 een rondje, maar als de coladrinker aan de beurt is, wil hij vaak niks geven omdat ie geen dorst heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:12 schreef MadMarine het volgende:
[..]
dat heeft ie toch ook als ie alleen maar een paar sneue cola'tjes drinkt? dus je probleem is eigenlijk dat je een profiteur bent die wel gratis bier wil maar niet krijgt?
ok.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik hoef geen alcohol te drinken hoor. Sterker nog, als ik naar de kroeg ga, ga ik vrij vaak met de auto omdat ik te lui ben om te fietsen
Maar in sommige tenten waar in kom is het zo fout dat je wel MOET drinken, anders is er niks aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |