quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tot vanmiddag, iig!. Gaan we jou in pak zien?
.
Dat ben ik eigenlijk al sinds 07-05-2009 Frolloquote:
Jij stond echt in m'n top 3 van mannen die ik me niet voor kon stellen in pak.quote:
Ik heb me altijd gedistantieerd van de vele fans die nog veel gestoorder waren dan Tori zelf. Bij Tori Amos heb ik altijd gedacht dat ze expres heel vaag deed tijdens interviews als grap en om het mysterie erin te houden. Je hebt dan van die idioten die echt dachten dat Tori een soort van elfje was. Het grappige is dat zij zelf niet bepaald zoetsappig zweverig is; ze kan behoorlijk hard uit de hoek komen, vloeken tijdens interviews etc. Dus nee, ik denk niet dat ze zichzelf als conceptueel kunstwerk ziet. Ze vindt het gewoon moeilijk om ouder te worden of heeft een hekel aan imperfecties. Ze is dus gewoon een mens en daar heb ik geen moeite mee. Ik vind het alleen jammer en zonde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:58 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb iets teveel new-age meisjes ontmoet en meegemaakt die mevrouw leuk vonden om dit gegeven niet bijzonder opmerkelijk te vinden, maar ja, achterhaal al die e-mail-adressen maar eens.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:06 schreef ShadyLane het volgende:
Is A_R een man?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:06 schreef ShadyLane het volgende:
Is A_R een man?
Het zijn unieke momenten hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij stond echt in m'n top 3 van mannen die ik me niet voor kon stellen in pak..
Wouter Bos ook, ooit.quote:
Geen idee eigenlijk. Ik heb er altijd een hekel aan gehad. Autoverkopers dragen pakken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:05 schreef Gellius het volgende:
Wat is er tegen meneren die pakken dragen?
Rechtsklikken > Eigenschappen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef ShadyLane het volgende:
Kun je een tipje van de sluier oplichten Z? Amerikaans? Indie? 2009?
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Ik denk dat Weiner het als een compliment zou beschouwen. DD is geen prototypische held.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit of ik 'm sympathiek vind.
Ik ga nu weer op bed liggen met het hoofdeinde omhoog. Dan krijg ik vast van vaders wat warme chocolademelk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Frollo het volgende:
Elke minuut een post, hoe lang ga je dat volhouden, moeders?
Veel beter idee ook dan BBQ.quote:
Het is een Nederlands huwelijk. Daar hoort risotto bij.quote:
Interpol natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef ShadyLane het volgende:
Kun je een tipje van de sluier oplichten Z? Amerikaans? Indie? 2009?
Er wordt hier nog de laatste hand gelegd aan vrouwliefs haar. Dan nog even de jurk aan doen, en ik m'n pak, en danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:38 schreef Frollo het volgende:
Wat doe jij hier nog? Ga toch trouwen man!
Laat me raden: vrouwlief is d'r jurk aan het aandoen en jij verveelt je?
Bofkonten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Er wordt hier nog de laatste hand gelegd aan vrouwliefs haar. Dan nog even de jurk aan doen, en ik m'n pak, en dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |