Tijd voor iets nieuws.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:31 schreef Frollo het volgende:
Ik wil muziek draaien maar ik heb niks leuks.
Mja, hoe kom ik daaraan hier op mijn werk?quote:
Waar is dat ironieteken als je het nodig hebt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:29 schreef Frollo het volgende:
Enfin, bij jou werkt het en bij broer blijkbaar ook.
Mm, Deerhoof, ik ben niet zo gecharmeerd van dat experimentele gerammel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:55 schreef Z het volgende:
Mooie verzameling. Ik zou voor Centro-matic gaan. Of Deerhoof
Klopt, dat is alweer een tijdje geleden. Alleen heb ik daar niks van hier op het werk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:04 schreef ShadyLane het volgende:
Ik zou The Orb maar eens gaan herontdekken, ik heb zomaar het gevoel dat je die al een tijd niet meer hebt gedraaid.
Te subtiel voor mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:04 schreef broer het volgende:
[..]
Waar is dat ironieteken als je het nodig hebt?
Dat lijkt er al meer op.quote:
Stel je voor, misschien slaapt ze zelfs zo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:50 schreef broer het volgende:
Die onverschillige trek rond haar mond, doet ze dat voor de foto of is die eringebotoxt?
Het is wel mooi dat je nu alles tegen haar kunt zeggen. Het interesseert haar toch niks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:55 schreef Quir het volgende:
Stel je voor, misschien slaapt ze zelfs zo.
Die 'genocide' was speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:04 schreef Frollo het volgende:
Ik zou graag meedoen broer, maar Tori Amos staat zo ver van mijn leven af dat ik niet eens een passende grap weet te verzinnen.
Uiteraard, waarvoor dank.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:05 schreef broer het volgende:
[..]
Die 'genocide' was speciaal voor jou.
Je zat in Alaska?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:05 schreef ShadyLane het volgende:
Toen ik in Alaska (O+) was was Nederland erg ver weg, en het fokforum nog meer, maar toch heb ik me er een keer op betrapt dat ik me afvroeg hoe het met claudia is. Claudia, hoe is het met je?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:36 schreef Gellius het volgende:
Je kan alleen kijken met je echtgenote? De mijne ligt twee seizoenen en één aflevering achter, maar ze is wel heel geïnteresseerd.
Mja, het slaat ook nergens op om eerst in m'n eentje te kijken en dan een paar dagen later nog een keer, maar dan met haar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:36 schreef Gellius het volgende:
Je kan alleen kijken met je echtgenote? De mijne ligt twee seizoenen en één aflevering achter, maar ze is wel heel geïnteresseerd.
Wij hebben het 'oude' bed van mijn schoonouders gekregen. Ik kan nu mijn hoofdeinde of voeteneinde omhoog zetten. Wat een weelde!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:38 schreef Gellius het volgende:
Ik ben van de pc afhankelijk, zo'n beroerde teevee hebben we. Maar goed, éérst een nieuw bed. Volgend weekend.
I told you so.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:29 schreef ShadyLane het volgende:
Die Tori heeft nooit gespoord, dus mij verbaast het niet.
En dan wordt jij huisvader? Ik zie het wel voor me.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:51 schreef Gellius het volgende:
Yep. Ze wordt straks dertig: het is er tijd voor, zegt ze.
In het Engels is dat nog wel leuk omdat je er 'Sal' van kunt maken. In het Nederlands werkt dat niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:05 schreef Z het volgende:
Salvatore! Het is nog niet te laat om van naam te veranderen Claudia!
Mad Men.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben niet gek maar ik zou wel graag willen weten over welke serie men het hier heeft.
Wat staat er in de aanhef? Lieve roker?quote:
Heerlijk hè. Ik vind het zó lekker als het allemaal vertrouwd is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:03 schreef ShadyLane het volgende:
Op zo'n net-terug-van-vakantie-dag gebeuren allerlei gangbare dingen weer voor het eerst:
- aandoenlijk briefje van 'de bewonerscommissie' (waar naar ik vermoed slechts 1 verveelde vrouw achter schuilgaat)
- haperende apparatuur bij de Turk hier om de hoek
- beledigd worden in TTK
En, hoe voelde je je in je jurkje? En hoge hakken??quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
Note to self: op de meeste feestjes staat de muziek te hard om uberhaupt een gesprek te voeren.
Nog steeds een koe.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:37 schreef mane het volgende:
[..]
En, hoe voelde je je in je jurkje? En hoge hakken??
lieve Heer. uiteraard met hoofdletterquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat staat er in de aanhef? Lieve roker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |