I told you so.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:29 schreef ShadyLane het volgende:
Die Tori heeft nooit gespoord, dus mij verbaast het niet.
En dan wordt jij huisvader? Ik zie het wel voor me.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:51 schreef Gellius het volgende:
Yep. Ze wordt straks dertig: het is er tijd voor, zegt ze.
In het Engels is dat nog wel leuk omdat je er 'Sal' van kunt maken. In het Nederlands werkt dat niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:05 schreef Z het volgende:
Salvatore! Het is nog niet te laat om van naam te veranderen Claudia!
Mad Men.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben niet gek maar ik zou wel graag willen weten over welke serie men het hier heeft.
Wat staat er in de aanhef? Lieve roker?quote:
Heerlijk hè. Ik vind het zó lekker als het allemaal vertrouwd is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:03 schreef ShadyLane het volgende:
Op zo'n net-terug-van-vakantie-dag gebeuren allerlei gangbare dingen weer voor het eerst:
- aandoenlijk briefje van 'de bewonerscommissie' (waar naar ik vermoed slechts 1 verveelde vrouw achter schuilgaat)
- haperende apparatuur bij de Turk hier om de hoek
- beledigd worden in TTK
En, hoe voelde je je in je jurkje? En hoge hakken??quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
Note to self: op de meeste feestjes staat de muziek te hard om uberhaupt een gesprek te voeren.
Nog steeds een koe.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:37 schreef mane het volgende:
[..]
En, hoe voelde je je in je jurkje? En hoge hakken??
lieve Heer. uiteraard met hoofdletterquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat staat er in de aanhef? Lieve roker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |