Ik kan het ook niet echt, maar ik heb die behoefte ook niet zo eigenlijk. Het enige dat me wel eens opvalt dat zijn dingen als nieuwe winkels in de stad, verbouwingen, mensen in het park, het rivierwater dat schittert in de zon.. van dat soort dingen kan ik ook wel echt genieten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:29 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
![]()
[..]
Ik kan het eigenlijk ook alleen maar als ik vakantie heb of aan het wandelen ben maar dat laatste doe ik meestal met andere mensen samen. Maar dan lukt het wel om te genieten.
ha spannend!quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:13 schreef RRGJL het volgende:
Nog een dikke week, dan heb ik eindelijk de uitslag van mijn onderzoeken!! Yeahh..![]()
En de dag erna moet ik naar de tandarts
erg "leuke" naamquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:27 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
ha spannend!
Ik heb over anderhalve week een competentieonderzoek van het UWV. Daar gaan ze kijken wat ik allemaal kan.
was je naar Lowlands dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:36 schreef Thrackan het volgende:
Hihi al die mensen met aankomende uitslagen hier
Ik moet nog een telefoontje krijgen voor een afspraak, dus we merken het wel.
Voor de rest even bijkomen hoor, heb 4 dagen achter elkaar gefeest en het was gewoon echt ouderwetsch gezellig![]()
En dat voor iemand die eigenlijk helemaal niet van mensenmassa's houdt. Ben stiekem een beetje trots op mezelf.
Nee, dorpsfeesten. 2 weken terug in mijn eigen durrepje, vorige week het durrep ernaastquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
was je naar Lowlands dan?
ik nog steeds geen uitslag. woensdag zie ik de psych ik hoop dat hij al wat weet wanneer ik de uitslag hoor. het duurt zo lannnggggggg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |