En wat betekend (quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef Netsplitter het volgende:
Zoek anders eens op wat het betekend.
Het betekend namelijk niet wat jij denkt.
Doodquote:
Jij droomt wel vaker rare dingenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:33 schreef Saaaaab het volgende:
En ik droomde dat ik per ongeluk een bovengrondse waterleiding had gesloopt en daarmee iemands subwoofer in z'n kofferbak onder water zette
Ik voel een film aankomenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik droom wel eens over restjes soep in een koekblik, reuzetampons met appelsap die op elektriciteit werken, opgeblazen eksterogen die kunnen praten en dan vragen waar de geparfumeerde eekhoorn heen gaat.
Geen idee wat dat bekent.
Dat je eens van de drugs af moet of minder moet zuipen voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik droom wel eens over restjes soep in een koekblik, reuzetampons met appelsap die op elektriciteit werken, opgeblazen eksterogen die kunnen praten en dan vragen waar de geparfumeerde eekhoorn heen gaat.
Dat je spoedig zal overlijden omdat Jupiter in je 2e huis staatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Je bent toch geen Waterman he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Geen idee wat dat betekent.
Jawel. En nu?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je bent toch geen Waterman he?
Owwww neeeeee......quote:
"Je hebt angsten voor een ongeluk"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:49 schreef NoBody122 het volgende:
De laatste droom die ik heb onthouden was dat ik in een vrachtwagen zat, waarvan de rem amper werkte (het "iets dat net niet lukt"-verschijnsel in veel dromen dus) en ik zwaar moest doortrappen om vervolgens alsnog niet op tijd stil te staan en tegen een auto aan te botsen
Dit droom je ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef TweeBallenZak het volgende:
Ik droom wel eens dat ik droom en dan schrik ik wakker in m'n droom en denk ik dat ik echt wakker ben terwijl ik eigenlijk nog droom.
Een vroege dood is onvermijdelijk, het zal op je pad komen wanneer je het allerminst verwacht. Pijn wordt daarentegen wel verwacht, en veel pijnquote:
Daar zit echter wel wat in, aangezien ik erg streng op mezelf ben wat verkeer betreftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Je hebt angsten voor een ongeluk"
zouden die droomgelovige zeggen
Visioenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:10 schreef DuTank het volgende:
Wat betekent het als je zelf op rampage gaat? Dus dromen als met een AK een kleuterschool instappen en daar iedereen aan flarden schieten?
Ik ga nooit meer slapen, dan kan ik ook niet meer eng dromenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een vroege dood is onvermijdelijk, het zal op je pad komen wanneer je het allerminst verwacht. Pijn wordt daarentegen wel verwacht, en veel pijn
Ik droomde vannacht serieus dat ik modje was, kanker eng was dat!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer slapen, dan kan ik ook niet meer eng dromen
Je had een natte droom dus?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht serieus dat ik modje was
MIJN ZUSJE, WAT DOE JEquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:41 schreef Lakitu het volgende:
Ik droomde dat ik 1 minuut van m'n leven kwijt was aan een kuttopic over dromen. Daarna verkrachtte ik iemands zusje.
En toen werd ik wakker.
Nee, mod lijkt me echt ballenzuigend..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |