abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72396927
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:11 schreef Misan het volgende:

[..]

je zou Hype eens moeten lezen
Moet ie eerst binnen zijn! Ik ga die prachtige artikelen toch niet digitaal in lage resolutie zitten lezen, kom nou!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_72453178
Ik had ergens gelezen dat hij waarschijnlijk 8sep. al in de winkels ligt.
pi_72453545
IGN heeft een fraai videorecensie online staan, kijkt u: http://xbox360.ign.com/do(...)irt2_vdr_090309.html

Evenals Gametrailers zie ik nu: http://www.gametrailers.com/video/review-hd-dirt-2/55522

[ Bericht 30% gewijzigd door emokid op 05-09-2009 02:26:08 ]
pi_72453658
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 02:16 schreef emokid het volgende:
IGN heeft een fraai videorecensie online staan, kijkt u: http://xbox360.ign.com/do(...)irt2_vdr_090309.html

Evenals Gametrailers zie ik nu: http://www.gametrailers.com/video/review-hd-dirt-2/55522
Ja wel vet,,
alleen jammer dat er maar zo weinig echte rally in zit.
pi_72454412
Gister effe de demo gespeeld. Ik speelde hem op casual en ik was 7de geworden. Wel leuk spel.
pi_72454421
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:47 schreef SoldMayor het volgende:
pssst dat is meestal zo.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_72454447
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Moet ie eerst binnen zijn! Ik ga die prachtige artikelen toch niet digitaal in lage resolutie zitten lezen, kom nou!
Definieer lage resolutie, ik kan wel een pdfje maken van een paar honderd MB...
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_72457216
http://www.xbox360achieve(...)dirt-2/achievements/

De achievements voor Dirt2.
Best makkelijk,,, gewoon alles winnen.
pi_72457921
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 07:39 schreef Gewas het volgende:
Gister effe de demo gespeeld. Ik speelde hem op casual en ik was 7de geworden. Wel leuk spel.
serieus?
quote:
Just Drive! 15
You drove 100 miles (161 kilometres) without unlocking any other achievement.
Deze kan wel eens moeilijk worden
pi_72458591
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 07:39 schreef Gewas het volgende:
Ja, daar ben ik ook bang voor. De game ziet er veramerikaniseerd uit en al dat X-Games gedoe is over the top. Sinds wanneer geven Amerikanen om Rally? Dat is ook wel de reden dat Rally nu enkel een onderdeel is..

Nu Colin McRae dood is hebben ze vrij spel opeens.
pi_72458652
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:47 schreef SoldMayor het volgende:
In de vs ja
pi_72479726
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_72485254
Ik ga de pre-order woensdag ophalen er zit dan ook een of andere unlock code bij voor een special car maar die zal later wel weer in een DLC terug te vinden zijn.
pi_72486361
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:09 schreef SkyChat het volgende:
Ik ga de pre-order woensdag ophalen er zit dan ook een of andere unlock code bij voor een special car maar die zal later wel weer in een DLC terug te vinden zijn.
DC Sports livery toevallig?
pi_72488191
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

DC Sports livery toevallig?
Yep
quote:
Preorder & purchase Colin McRae: DiRT 2 on Xbox 360 or PlayStation 3 and get early access to Subaru STI Car with Exclusive DC Livery!
Early Access..
pi_72526291
Dammit, hier die game!
  Moderator maandag 7 september 2009 @ 20:53:19 #92
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72531326
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:07 schreef emokid het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik ook bang voor. De game ziet er veramerikaniseerd uit en al dat X-Games gedoe is over the top. Sinds wanneer geven Amerikanen om Rally? Dat is ook wel de reden dat Rally nu enkel een onderdeel is..

Nu Colin McRae dood is hebben ze vrij spel opeens.
Ja jammer

ik zie ook niet snel nog een goede rallysimulatie komen sinds de sport een beetje op zn gat ligt geen fabrieks teams meer enzo.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_72542005
Hop, review Colin McRae DiRT 2
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 08:41:53 #94
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72542669
quote:
Wie denkt dat Colin McRae nog altijd enkel en alleen Rally-races biedt, komt bedrogen uit. DiRT 2 kent maar liefst zeven verschillende soorten evenementen, waaronder Gate Crasher waarbij je bordjes die op de weg staan omver moet rijden. Verder is er Rally Cross, waarbij racers over kleine circuits rijden met scherpe bochten, modder, asfalt en veel plassen, races met buggy’s, lange races met veel offroad werk en meer. Uiteraard is de gewone Rally nog goed gepresenteerd in DiRT 2, maar wel aanzienlijk minder dan de games voor de DiRT-serie
dat en die combinatie met al die amerikaanse wagens e.d. om te huilen het wordt weer eens tijd voor een echt rally spel met goede realistische physics ala richard burns rally alleen dan met hedendaagse graphics en beter geluid. Het is niet voor niks dat men nogsteeds nieuwe autos maakt voor richard burns rally jammer dat warthog falliet is gegaan maar ik had graag een richard burns rally 2 gezien.

Ik vind deze game er nu echt uitzien als een arcade game en dat is erg jammer.
pi_72543794
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:41 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

dat en die combinatie met al die amerikaanse wagens e.d. om te huilen het wordt weer eens tijd voor een echt rally spel met goede realistische physics ala richard burns rally alleen dan met hedendaagse graphics en beter geluid. Het is niet voor niks dat men nogsteeds nieuwe autos maakt voor richard burns rally jammer dat warthog falliet is gegaan maar ik had graag een richard burns rally 2 gezien.

Ik vind deze game er nu echt uitzien als een arcade game en dat is erg jammer.
Sorry hoor, maar Richard Burns rally was ook "Pickup and play". Arcade dus.

Ik mis WEL de echte WRC tracks. Verder, laat maar komen!
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 09:52:41 #96
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72543934
quote:
Op maandag 8 september 2009 09:45 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar Richard Burns rally was ook "Pickup and play". Arcade dus.

Ik mis WEL de echte WRC tracks. Verder, laat maar komen!
Ja maar daar deed je tenminste wel een rally met rallyauto's. En niet allerlei speledingetjes in amper te herkennen auto's
pi_72544646
Ik heb gister de demo nog effe gespeeld.. maar ik kan die auto echt niet op de weg houden. Vooral in die Marokko rally vliegt me auto alle kanten op.
pi_72544797
Voor de PC zou hij toch veel later uitkomen omdat ze nog een en ander wilde doen met DX11?

Op Fok!games staat dat ie voor de pc toch op de 10de uit komt?

Iemand?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_72544812
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:29 schreef Gewas het volgende:
Ik heb gister de demo nog effe gespeeld.. maar ik kan die auto echt niet op de weg houden. Vooral in die Marokko rally vliegt me auto alle kanten op.
je hoeft niet altijd volgas te gaan en remmen doet ook wonderen
pi_72544922
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Misan het volgende:

[..]

je hoeft niet altijd volgas te gaan en remmen doet ook wonderen
Denk je dat ik nooit rem? Ik rem juist best vaak. In andere rally games die ik vroeger heb gespeeld vond ik de auto's beter rijden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2009 10:45:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')