ja ook qua laadsnelheid vind ik 'm sneller dan de 360quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:50 schreef Klonk het volgende:
demo is wat kort om eerlijk te zijn, 2 events, maar beloofd wel veel goeds, ze hebben Dirt 1 gepakt en gewoon nog beter gemaakt, en voor mijn gevoel ook die rottige bruine filter weggehaald
wat ik zelf er tof vind zijn de menu´s en hoe die echt supersoepel overgaan in het spel enzo
een 360quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:53 schreef pisnicht het volgende:
Ben bang dat mijn pc dat niet trektWat heb je nodig om dit er fatsoenlijk uit te laten zien?
2 > 1 = multiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:56 schreef pisnicht het volgende:
oh is multi tegenwoordig alleen nog maar console
had je in dirt 1 ook niet met o.a. heuvelklim enzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:16 schreef jslavenburg het volgende:
Evin gespeeld, maar zit 1 groot nadeel in: Er wordt niet verteld wanneer er een bocht aankomt, en hoe scherp die bocht is.
Ja daarom, en dat is makkelijker dan bovenin de hele tijd naar een map te kijken. In real life kijken ze immers toch ook niet op de map tijdens het racen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
had je in dirt 1 ook niet met o.a. heuvelklim enzo
in het echte leven heb je helemaal niets tijdens iets als een heuvelklim, laat staan een navigator of pijlen op de wegquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja daarom, en dat is makkelijker dan bovenin de hele tijd naar een map te kijken. In real life kijken ze immers toch ook niet op de map tijdens het racen?
3:05:89 beat that assholequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:24 schreef dannbla het volgende:
snelste tijd marokko track, 3:07:22 !!!
3:08:44quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:25 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
3:05:89 beat that asshole(Her en der ietwat gesneden in bochten, maargoed.)
Once slated to arrive alongside its console counterparts in September, the PC release of Codemasters' off-road racer DiRT 2 has been pushed back until December so that it can "benefit from an extended development program to take advantage of DirectX 11."quote:
Kwestie van oefenen (maar je hebt gelijk erg realistisch maar daarom juist zo leuk je kunt gewoon niet plank gas overal maar door)quote:Op maandag 25 augustus 2009 13:12 schreef emokid het volgende:
Ha, Richard Burns Rally. Ik vlieg daar in elke bocht eruit, te realistisch voor mij.
Ik zou even wachten tot die gasten van Eurogamer het oppakken, die hebben altijdquote:
Ik heb een XBOX360 en PS3, maar de XBOX staat al ruim een jaar in de kast stof te happenquote:
network Q rallyquote:Op maandag 27 augustus 2009 11:47 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik heb een XBOX360 en PS3, maar de XBOX staat al ruim een jaar in de kast stof te happen.
Ik ga Dirt 2 sowieso halen, rallyrijden![]()
. Vind het wel jammer dat al die stages tegenwoordig zo kort zijn, had vroeger (dik 10 jaar terug) een rallygame waar je de hele rally van Engeland op kon spelen, daar zaten echt superlange stages in
.
Die rally game heb ik vroeger ontzettend veel gespeeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
network Q rallytop spel was dat 1 van de eerste 'realistische' rallygames je had toen ook nog sega rally maar die was heel erg arcade achtig
[ afbeelding ]
als je die game goed vond raad ik nogmaals richard burns rally aan.
Ja is te veranderen en de instap is goed te doen als je niet veel ervaring hebt met racegamesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:54 schreef Gewas het volgende:
Ik heb net effe een filmpje van dit spel gezien, ziet er erg leuk uit. Laatste keer dat ik een rallygame heb gespeeld was nog op de PS1. Ben wel benieuwd naar dit spel.
Hoe zit het trouwens met de moeilijkheidsgraad bij dit soort spellen? Is dat te veranderen? (Ben niet zo geweldig in racespellen)
3:05:51 (incl. de nodige foutjes)quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:25 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
3:05:89 beat that asshole(Her en der ietwat gesneden in bochten, maargoed.)
Wel godver! *kruipt achter PS3* Just you wait....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef Misan het volgende:
[..]
3:05:51 (incl. de nodige foutjes)
[ afbeelding ]
En ik dacht dat is gisteren met 3.13.45 snel wasquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef Misan het volgende:
[..]
3:05:51 (incl. de nodige foutjes)
[ afbeelding ]
Die jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
network Q rallytop spel was dat 1 van de eerste 'realistische' rallygames je had toen ook nog sega rally maar die was heel erg arcade achtig
[ afbeelding ]
10e tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef Gewas het volgende:
Maar dit spel komt in september uit toch? Hoeveelste precies, of is dat niet bekend?
ja, heb dingen gelezen over Utah, Kroatië, etcquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:37 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zal nog een keer mijn vraag stellen dan.
Zijn er meer landen waar je rally's kan rijden in Dirt2 of zijn de meeste races gewoon op circuits?
Ja off road ( cross baantjes ) dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, heb dingen gelezen over Utah, Kroatië, etc
en geen circuits trouwens, alles offroad
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zeg er kan nog steeds niks tippen aan richard burns rally.
\quote:
Ik heb een PS3 maar ik heb dat downloaden van demo's nooit begrepen hoe het werkt.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
\
Downloaden van Xbox Live of PSN
oh een een controller met trilfunctie is echt een mustquote:Op donderdag 3 september 2009 10:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Hawtdang, heb de demo nu pas gespeeld maar jezus wat ziet het er prachtig uit! De manier van rijden is wel weer wennen, maar dat komt vast wel weer goed!
ga naar de PlayStation Store, klik op het plaatje van DiRT 2 en klik op downloadquote:Op donderdag 3 september 2009 10:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 maar ik heb dat downloaden van demo's nooit begrepen hoe het werkt.![]()
Oke thanks. Zal het vanavond downloaden.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:38 schreef Misan het volgende:
[..]
ga naar de PlayStation Store, klik op het plaatje van DiRT 2 en klik op download
Jaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef Misan het volgende:
[..]
oh een een controller met trilfunctie is echt een must
Nostalgie inderdaad. Heb voor dat spel m'n eerste race stuurtje gekocht. Mét schakelpookje!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:21 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
Geweldige game was dat! Vooral de races in het donker waren vet! *Gaat torrentje zoeken*
je zou Hype eens moeten lezenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dude, xbox 360, die bestaan alleen maar met rumble!
Maar wel echt een toppertje dit, deze komt hier zeker in huis!
Moet ie eerst binnen zijn! Ik ga die prachtige artikelen toch niet digitaal in lage resolutie zitten lezen, kom nou!quote:
Ja wel vet,,quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:16 schreef emokid het volgende:
IGN heeft een fraai videorecensie online staan, kijkt u: http://xbox360.ign.com/do(...)irt2_vdr_090309.html
Evenals Gametrailers zie ik nu: http://www.gametrailers.com/video/review-hd-dirt-2/55522
pssst dat is meestal zo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:47 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had ergens gelezen dat hij waarschijnlijk 8sep. al in de winkels ligt.![]()
Definieer lage resolutie, ik kan wel een pdfje maken van een paar honderd MB...quote:Op donderdag 3 september 2009 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Moet ie eerst binnen zijn! Ik ga die prachtige artikelen toch niet digitaal in lage resolutie zitten lezen, kom nou!
serieus?quote:Op zaterdag 5 september 2009 07:39 schreef Gewas het volgende:
Gister effe de demo gespeeld. Ik speelde hem op casual en ik was 7de geworden.Wel leuk spel.
Deze kan wel eens moeilijk wordenquote:Just Drive! 15
You drove 100 miles (161 kilometres) without unlocking any other achievement.
Ja, daar ben ik ook bang voor. De game ziet er veramerikaniseerd uit en al dat X-Games gedoe is over the top. Sinds wanneer geven Amerikanen om Rally? Dat is ook wel de reden dat Rally nu enkel een onderdeel is..quote:Op zaterdag 5 september 2009 07:39 schreef Gewas het volgende:
Gister effe de demo gespeeld. Ik speelde hem op casual en ik was 7de geworden.Wel leuk spel.
In de vs jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:47 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had ergens gelezen dat hij waarschijnlijk 8sep. al in de winkels ligt.![]()
DC Sports livery toevallig?quote:Op zondag 6 september 2009 14:09 schreef SkyChat het volgende:
Ik ga de pre-order woensdag ophalener zit dan ook een of andere unlock code bij voor een special car maar die zal later wel weer in een DLC terug te vinden zijn.
Yepquote:
Early Access..quote:Preorder & purchase Colin McRae: DiRT 2 on Xbox 360 or PlayStation 3 and get early access to Subaru STI Car with Exclusive DC Livery!
Ja jammerquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook bang voor. De game ziet er veramerikaniseerd uit en al dat X-Games gedoe is over the top. Sinds wanneer geven Amerikanen om Rally? Dat is ook wel de reden dat Rally nu enkel een onderdeel is..
Nu Colin McRae dood is hebben ze vrij spel opeens.
dat en die combinatie met al die amerikaanse wagens e.d. om te huilen het wordt weer eens tijd voor een echt rally spel met goede realistische physics ala richard burns rally alleen dan met hedendaagse graphics en beter geluid. Het is niet voor niks dat men nogsteeds nieuwe autos maakt voor richard burns rally jammer dat warthog falliet is gegaan maar ik had graag een richard burns rally 2 gezien.quote:Wie denkt dat Colin McRae nog altijd enkel en alleen Rally-races biedt, komt bedrogen uit. DiRT 2 kent maar liefst zeven verschillende soorten evenementen, waaronder Gate Crasher waarbij je bordjes die op de weg staan omver moet rijden. Verder is er Rally Cross, waarbij racers over kleine circuits rijden met scherpe bochten, modder, asfalt en veel plassen, races met buggy’s, lange races met veel offroad werk en meer. Uiteraard is de gewone Rally nog goed gepresenteerd in DiRT 2, maar wel aanzienlijk minder dan de games voor de DiRT-serie
Sorry hoor, maar Richard Burns rally was ook "Pickup and play". Arcade dus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat en die combinatie met al die amerikaanse wagens e.d. om te huilen het wordt weer eens tijd voor een echt rally spel met goede realistische physics ala richard burns rally alleen dan met hedendaagse graphics en beter geluid. Het is niet voor niks dat men nogsteeds nieuwe autos maakt voor richard burns rally jammer dat warthog falliet is gegaan maar ik had graag een richard burns rally 2 gezien.
Ik vind deze game er nu echt uitzien als een arcade game en dat is erg jammer.
Ja maar daar deed je tenminste wel een rally met rallyauto's. En niet allerlei speledingetjes in amper te herkennen auto'squote:Op maandag 8 september 2009 09:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Richard Burns rally was ook "Pickup and play". Arcade dus.
Ik mis WEL de echte WRC tracks. Verder, laat maar komen!
je hoeft niet altijd volgas te gaan en remmen doet ook wonderenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:29 schreef Gewas het volgende:
Ik heb gister de demo nog effe gespeeld.. maar ik kan die auto echt niet op de weg houden. Vooral in die Marokko rally vliegt me auto alle kanten op.
Denk je dat ik nooit rem? Ik rem juist best vaak. In andere rally games die ik vroeger heb gespeeld vond ik de auto's beter rijden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Misan het volgende:
[..]
je hoeft niet altijd volgas te gaan en remmen doet ook wonderen
dat is fout inderdaad, op de PC komt 'ie, uit mijn hoofd, eind november/begin december uit. Ik vraag even of men dat kan aanpassenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:37 schreef vosss het volgende:
Voor de PC zou hij toch veel later uitkomen omdat ze nog een en ander wilde doen met DX11?
Op Fok!games staat dat ie voor de pc toch op de 10de uit komt?
Iemand?
Hij spit de takkie, jeweets....quote:
jatok jewaitsquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hij spit de takkie, jeweets....
Slekke spangers in die game man, vandaar!quote:
Mijn haute couture iz oh zo duur.quote:
Must. Resist. No. Don't......quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:08 schreef Misan het volgende:
DiRT 2 ligt sinds gisteren al bij de GameMania, alleen nog niet voor de PS3
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Must. Resist. No. Don't......
Resistance is futile....
[ afbeelding ]
Arme jij, kun je hem pas op de officiële releasedatum spelenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben gisteren naar de winkel geweest, NIKS.
Ik ben vandaag naar de winkel geweest., ALWEER NIKS.
En morgen en donderdag heb ik GEEN TIJD dus lekker BAGGER.
Wordt niet eerder dan vrijdag.
Ach de hoofdjes van gamers zijn nu eenmaal ingesteld op een paar dagen voor de release, geef ze eens ongelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Arme jij, kun je hem pas op de officiële releasedatum spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |