ja ook qua laadsnelheid vind ik 'm sneller dan de 360quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:50 schreef Klonk het volgende:
demo is wat kort om eerlijk te zijn, 2 events, maar beloofd wel veel goeds, ze hebben Dirt 1 gepakt en gewoon nog beter gemaakt, en voor mijn gevoel ook die rottige bruine filter weggehaald
wat ik zelf er tof vind zijn de menu´s en hoe die echt supersoepel overgaan in het spel enzo
een 360quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:53 schreef pisnicht het volgende:
Ben bang dat mijn pc dat niet trektWat heb je nodig om dit er fatsoenlijk uit te laten zien?
2 > 1 = multiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:56 schreef pisnicht het volgende:
oh is multi tegenwoordig alleen nog maar console
had je in dirt 1 ook niet met o.a. heuvelklim enzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:16 schreef jslavenburg het volgende:
Evin gespeeld, maar zit 1 groot nadeel in: Er wordt niet verteld wanneer er een bocht aankomt, en hoe scherp die bocht is.
Ja daarom, en dat is makkelijker dan bovenin de hele tijd naar een map te kijken. In real life kijken ze immers toch ook niet op de map tijdens het racen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
had je in dirt 1 ook niet met o.a. heuvelklim enzo
in het echte leven heb je helemaal niets tijdens iets als een heuvelklim, laat staan een navigator of pijlen op de wegquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja daarom, en dat is makkelijker dan bovenin de hele tijd naar een map te kijken. In real life kijken ze immers toch ook niet op de map tijdens het racen?
3:05:89 beat that assholequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:24 schreef dannbla het volgende:
snelste tijd marokko track, 3:07:22 !!!
3:08:44quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:25 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
3:05:89 beat that asshole(Her en der ietwat gesneden in bochten, maargoed.)
Once slated to arrive alongside its console counterparts in September, the PC release of Codemasters' off-road racer DiRT 2 has been pushed back until December so that it can "benefit from an extended development program to take advantage of DirectX 11."quote:
Kwestie van oefenen (maar je hebt gelijk erg realistisch maar daarom juist zo leuk je kunt gewoon niet plank gas overal maar door)quote:Op maandag 25 augustus 2009 13:12 schreef emokid het volgende:
Ha, Richard Burns Rally. Ik vlieg daar in elke bocht eruit, te realistisch voor mij.
Ik zou even wachten tot die gasten van Eurogamer het oppakken, die hebben altijdquote:
Ik heb een XBOX360 en PS3, maar de XBOX staat al ruim een jaar in de kast stof te happenquote:
network Q rallyquote:Op maandag 27 augustus 2009 11:47 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik heb een XBOX360 en PS3, maar de XBOX staat al ruim een jaar in de kast stof te happen.
Ik ga Dirt 2 sowieso halen, rallyrijden![]()
. Vind het wel jammer dat al die stages tegenwoordig zo kort zijn, had vroeger (dik 10 jaar terug) een rallygame waar je de hele rally van Engeland op kon spelen, daar zaten echt superlange stages in
.
Die rally game heb ik vroeger ontzettend veel gespeeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
network Q rallytop spel was dat 1 van de eerste 'realistische' rallygames je had toen ook nog sega rally maar die was heel erg arcade achtig
[ afbeelding ]
als je die game goed vond raad ik nogmaals richard burns rally aan.
Ja is te veranderen en de instap is goed te doen als je niet veel ervaring hebt met racegamesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:54 schreef Gewas het volgende:
Ik heb net effe een filmpje van dit spel gezien, ziet er erg leuk uit. Laatste keer dat ik een rallygame heb gespeeld was nog op de PS1. Ben wel benieuwd naar dit spel.
Hoe zit het trouwens met de moeilijkheidsgraad bij dit soort spellen? Is dat te veranderen? (Ben niet zo geweldig in racespellen)
3:05:51 (incl. de nodige foutjes)quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:25 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
3:05:89 beat that asshole(Her en der ietwat gesneden in bochten, maargoed.)
Wel godver! *kruipt achter PS3* Just you wait....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef Misan het volgende:
[..]
3:05:51 (incl. de nodige foutjes)
[ afbeelding ]
En ik dacht dat is gisteren met 3.13.45 snel wasquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef Misan het volgende:
[..]
3:05:51 (incl. de nodige foutjes)
[ afbeelding ]
Die jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
network Q rallytop spel was dat 1 van de eerste 'realistische' rallygames je had toen ook nog sega rally maar die was heel erg arcade achtig
[ afbeelding ]
10e tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef Gewas het volgende:
Maar dit spel komt in september uit toch? Hoeveelste precies, of is dat niet bekend?
ja, heb dingen gelezen over Utah, Kroatië, etcquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:37 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zal nog een keer mijn vraag stellen dan.
Zijn er meer landen waar je rally's kan rijden in Dirt2 of zijn de meeste races gewoon op circuits?
Ja off road ( cross baantjes ) dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, heb dingen gelezen over Utah, Kroatië, etc
en geen circuits trouwens, alles offroad
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zeg er kan nog steeds niks tippen aan richard burns rally.
\quote:
Ik heb een PS3 maar ik heb dat downloaden van demo's nooit begrepen hoe het werkt.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
\
Downloaden van Xbox Live of PSN
oh een een controller met trilfunctie is echt een mustquote:Op donderdag 3 september 2009 10:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Hawtdang, heb de demo nu pas gespeeld maar jezus wat ziet het er prachtig uit! De manier van rijden is wel weer wennen, maar dat komt vast wel weer goed!
ga naar de PlayStation Store, klik op het plaatje van DiRT 2 en klik op downloadquote:Op donderdag 3 september 2009 10:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 maar ik heb dat downloaden van demo's nooit begrepen hoe het werkt.![]()
Oke thanks. Zal het vanavond downloaden.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:38 schreef Misan het volgende:
[..]
ga naar de PlayStation Store, klik op het plaatje van DiRT 2 en klik op download
Jaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef Misan het volgende:
[..]
oh een een controller met trilfunctie is echt een must
Nostalgie inderdaad. Heb voor dat spel m'n eerste race stuurtje gekocht. Mét schakelpookje!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:21 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
Geweldige game was dat! Vooral de races in het donker waren vet! *Gaat torrentje zoeken*
je zou Hype eens moeten lezenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dude, xbox 360, die bestaan alleen maar met rumble!
Maar wel echt een toppertje dit, deze komt hier zeker in huis!
Moet ie eerst binnen zijn! Ik ga die prachtige artikelen toch niet digitaal in lage resolutie zitten lezen, kom nou!quote:
Ja wel vet,,quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:16 schreef emokid het volgende:
IGN heeft een fraai videorecensie online staan, kijkt u: http://xbox360.ign.com/do(...)irt2_vdr_090309.html
Evenals Gametrailers zie ik nu: http://www.gametrailers.com/video/review-hd-dirt-2/55522
pssst dat is meestal zo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:47 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had ergens gelezen dat hij waarschijnlijk 8sep. al in de winkels ligt.![]()
Definieer lage resolutie, ik kan wel een pdfje maken van een paar honderd MB...quote:Op donderdag 3 september 2009 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Moet ie eerst binnen zijn! Ik ga die prachtige artikelen toch niet digitaal in lage resolutie zitten lezen, kom nou!
serieus?quote:Op zaterdag 5 september 2009 07:39 schreef Gewas het volgende:
Gister effe de demo gespeeld. Ik speelde hem op casual en ik was 7de geworden.Wel leuk spel.
Deze kan wel eens moeilijk wordenquote:Just Drive! 15
You drove 100 miles (161 kilometres) without unlocking any other achievement.
Ja, daar ben ik ook bang voor. De game ziet er veramerikaniseerd uit en al dat X-Games gedoe is over the top. Sinds wanneer geven Amerikanen om Rally? Dat is ook wel de reden dat Rally nu enkel een onderdeel is..quote:Op zaterdag 5 september 2009 07:39 schreef Gewas het volgende:
Gister effe de demo gespeeld. Ik speelde hem op casual en ik was 7de geworden.Wel leuk spel.
In de vs jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:47 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had ergens gelezen dat hij waarschijnlijk 8sep. al in de winkels ligt.![]()
DC Sports livery toevallig?quote:Op zondag 6 september 2009 14:09 schreef SkyChat het volgende:
Ik ga de pre-order woensdag ophalener zit dan ook een of andere unlock code bij voor een special car maar die zal later wel weer in een DLC terug te vinden zijn.
Yepquote:
Early Access..quote:Preorder & purchase Colin McRae: DiRT 2 on Xbox 360 or PlayStation 3 and get early access to Subaru STI Car with Exclusive DC Livery!
Ja jammerquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook bang voor. De game ziet er veramerikaniseerd uit en al dat X-Games gedoe is over the top. Sinds wanneer geven Amerikanen om Rally? Dat is ook wel de reden dat Rally nu enkel een onderdeel is..
Nu Colin McRae dood is hebben ze vrij spel opeens.
dat en die combinatie met al die amerikaanse wagens e.d. om te huilen het wordt weer eens tijd voor een echt rally spel met goede realistische physics ala richard burns rally alleen dan met hedendaagse graphics en beter geluid. Het is niet voor niks dat men nogsteeds nieuwe autos maakt voor richard burns rally jammer dat warthog falliet is gegaan maar ik had graag een richard burns rally 2 gezien.quote:Wie denkt dat Colin McRae nog altijd enkel en alleen Rally-races biedt, komt bedrogen uit. DiRT 2 kent maar liefst zeven verschillende soorten evenementen, waaronder Gate Crasher waarbij je bordjes die op de weg staan omver moet rijden. Verder is er Rally Cross, waarbij racers over kleine circuits rijden met scherpe bochten, modder, asfalt en veel plassen, races met buggy’s, lange races met veel offroad werk en meer. Uiteraard is de gewone Rally nog goed gepresenteerd in DiRT 2, maar wel aanzienlijk minder dan de games voor de DiRT-serie
Sorry hoor, maar Richard Burns rally was ook "Pickup and play". Arcade dus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat en die combinatie met al die amerikaanse wagens e.d. om te huilen het wordt weer eens tijd voor een echt rally spel met goede realistische physics ala richard burns rally alleen dan met hedendaagse graphics en beter geluid. Het is niet voor niks dat men nogsteeds nieuwe autos maakt voor richard burns rally jammer dat warthog falliet is gegaan maar ik had graag een richard burns rally 2 gezien.
Ik vind deze game er nu echt uitzien als een arcade game en dat is erg jammer.
Ja maar daar deed je tenminste wel een rally met rallyauto's. En niet allerlei speledingetjes in amper te herkennen auto'squote:Op maandag 8 september 2009 09:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Richard Burns rally was ook "Pickup and play". Arcade dus.
Ik mis WEL de echte WRC tracks. Verder, laat maar komen!
je hoeft niet altijd volgas te gaan en remmen doet ook wonderenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:29 schreef Gewas het volgende:
Ik heb gister de demo nog effe gespeeld.. maar ik kan die auto echt niet op de weg houden. Vooral in die Marokko rally vliegt me auto alle kanten op.
Denk je dat ik nooit rem? Ik rem juist best vaak. In andere rally games die ik vroeger heb gespeeld vond ik de auto's beter rijden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Misan het volgende:
[..]
je hoeft niet altijd volgas te gaan en remmen doet ook wonderen
dat is fout inderdaad, op de PC komt 'ie, uit mijn hoofd, eind november/begin december uit. Ik vraag even of men dat kan aanpassenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:37 schreef vosss het volgende:
Voor de PC zou hij toch veel later uitkomen omdat ze nog een en ander wilde doen met DX11?
Op Fok!games staat dat ie voor de pc toch op de 10de uit komt?
Iemand?
Hij spit de takkie, jeweets....quote:
jatok jewaitsquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hij spit de takkie, jeweets....
Slekke spangers in die game man, vandaar!quote:
Mijn haute couture iz oh zo duur.quote:
Must. Resist. No. Don't......quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:08 schreef Misan het volgende:
DiRT 2 ligt sinds gisteren al bij de GameMania, alleen nog niet voor de PS3
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Must. Resist. No. Don't......
Resistance is futile....
[ afbeelding ]
Arme jij, kun je hem pas op de officiële releasedatum spelenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben gisteren naar de winkel geweest, NIKS.
Ik ben vandaag naar de winkel geweest., ALWEER NIKS.
En morgen en donderdag heb ik GEEN TIJD dus lekker BAGGER.
Wordt niet eerder dan vrijdag.
Ach de hoofdjes van gamers zijn nu eenmaal ingesteld op een paar dagen voor de release, geef ze eens ongelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Arme jij, kun je hem pas op de officiële releasedatum spelen
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach de hoofdjes van gamers zijn nu eenmaal ingesteld op een paar dagen voor de release, geef ze eens ongelijk.
Playstation 3 ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef J.Clarkson het volgende:
"Installing required game data" For fuck's sake......
Dus jij denkt een demo te streamen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Playstation 3 ?![]()
Nog iets wat ik niet echt snap waarom moet je bij een ps3 altijd de demo en downloaden ( logisch ) maar daarna ook nog installeren. Bij de xbox is dat ook niet.
De 360 werkt met een veredeld .iso systeem vor demo's.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:49 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dus jij denkt een demo te streamen?
Kans is heel groot.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:40 schreef kreuk050 het volgende:
Als ik vanmiddag naar de Bart Smit ga loop ik dan naar buiten met de game?
Kans is groter bij een Free Record Shop trouwens.quote:
E-Plaza Almere krijgt ze morgen pas binnen, vandaag kregen ze niets geleverd en bij de levering van maandag zat het er niet bij. Ook die knakker verwees me naar de GameManiaquote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Kans is groter bij een Free Record Shop trouwens.Of een E-plaza
Hoe kan dat zo goedkoop?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:16 schreef gonzo1979 het volgende:
Bij de FRS kun je hem nu voor 38 euro krijgen online voor PS3 en Xbox360
je kunt bij de FRS tegenwoordig sparen via adddiscountquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:58 schreef Morthill het volgende:
Ik kreeg gewoon de reviewcopy in de bus vandaagAh well, mij hoor je niet klagen.
Enjoy!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:59 schreef SoldMayor het volgende:
Yeah,, ik heb hem toch nog weten te halen vandaag,Ze waren al bezig met afsluiten in de winkel maar ik moest hem toch hebben. Eerst eten en dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel de avond Dirt 2 doen.
verklaar jezelf naderquote:Op woensdag 9 september 2009 21:39 schreef Morthill het volgende:
Wat meer gespeeld, maar tot op heden kan de game wmb niet in de schaduw staan van zijn voorganger.
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel.quote:
een 350Z, afgelopen zondag gekiektquote:Op woensdag 9 september 2009 23:37 schreef emokid het volgende:
Sinds wanneer zijn dat rally auto's eigenlijk? Ik zag dacht ik ook al een BMW Z4 geloof ik. Ik kan niet wachten tot ik de game heb, ben toch wel benieuwd nu.
Terwijl de Subaru betere wegligging heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Overigens helpt t qua besturing wel als je de Impreza omruilt voor een Evo. Die Impreza slaat af en toe echt compleet nergens op
Nice in amsterdam? Daar was ik ookquote:Op maandag 9 september 2009 23:47 schreef Misan het volgende:
[..]
een 350Z, afgelopen maandag gekiekt
[ afbeelding ]
in Amsterdam inderdaad, volgende week Hellendoornquote:Op donderdag 10 september 2009 12:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nice in amsterdam? Daar was ik ookook leuk om die mitshubitsi wrc te zien voor het eerst in nederland geloof ik, hij lag er na proef 3 wel uit
Is het zo erg? Ik wil hem vanavond gaan halen, maar nu lees ik dat er zo weinig rally inzit en dat brengt me weer aan het twijfelen. Die Dirt-Tour in Dirt 1 heb ik ook gewoon helemaal uitgespeeld, maar daarna heb ik eigenlijk alleen maar rally-stages gereden om zo mijn tijden scherper te zetten.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Belangrijkste reden vind ik nog wel dat het rally rijden zo ver is terug geschroeft. Licenties doen me niets maar een Colin McRae spel moet voor de hoofdmoot uit rally bestaan. Rally is gaaf, de rest is bijzaak. Wat dat betreft was Dirt 1 een stuk beter. Al hoewel ik moet zeggen dat ik het rally rijden in 2 wel nog een tikje leuker vind als in 1 maar ja met zo weinig echte rally stukken is dat hooguit een schrale troost.
Zeker ik kijk al weer uit naar rally radioooooooooooquote:Op maandag 10 september 2009 12:44 schreef Misan het volgende:
[..]
in Amsterdam inderdaad, volgende week Hellendoorn
duuuude dan stonden we praktisch bij elkaarquote:Op donderdag 10 september 2009 13:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zeker ik kijk al weer uit naar rally radiooooooooooo
Hellendoorn is echt het nederlandse rally hoogtepunt!
fototje van amsterdam gemaakt door mijn broer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorry voor de offtopic
Datum? Daar wil ik ook wel wat kiekjes schieten!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:44 schreef Misan het volgende:
[..]
in Amsterdam inderdaad, volgende week Hellendoorn
18 en 19 september http://www.hellendoornrally.eu/quote:Op donderdag 10 september 2009 14:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Datum? Daar wil ik ook wel wat kiekjes schieten!
oeiquote:Op maandag 10 september 2009 16:18 schreef Morthill het volgende:
en toen besloot de game nog te hangen na twee races van de X-games, nee, dat maakt het absoluut niet beter
Gamemania zoetermeer. Kut tent, maar ze hebben m wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:26 schreef kreuk050 het volgende:
Heb 'm niet kunnen halen vandaag, nergens te krijgen in Gouda en Rotterdam Alexandrium....
Morgen!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:28 schreef kreuk050 het volgende:
Ja bedankt man maar laat maar hangen, ga morgen wel weer kijken.
Vandaag was toch de officiele release datum?
Tot nu toe vind ik hem goed!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef kreuk050 het volgende:
Heb dit weekend helemaal geen tijd om te spelen maar goed, istie cool nick-gizmo?
Gate Crasher. Je moet door een soort strobalen heen rijden. Beetje als PGR met cone challenges.quote:
Schuimblokkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Gate Crasher. Je moet door een soort strobalen heen rijden. Beetje als PGR met cone challenges.
Ja vind je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:10 schreef Misan het volgende:
Op de PS3 vind ik 'm er persoonlijk vele malen beter uitzien dan op de 360
De "oude" Subaru is meteen beschikbaar. De nieuwe WRX STi niet. Kost je 260.000 dollar, maar dat heb je zo bij elkaar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:36 schreef grizegrijn het volgende:
tvp voor als ik het spel heb. Ik kijk echt uit om het spel te spelen! Is de subaru vanaf het begin al vrijgespeeld? En hoever kan je de tuning van wagens aanpassen?
Misschien is het al gezegd in het topic maar ik wil het niet te veel weten, de spoilers op de auto's zijn al genoeg
ja dat zuigt dus, voordat je door hebt hoe die bocht loopt vlieg je er alweer uitquote:
Dat dus, en dan durft jullie reviewer een 92% voor het spel te geven? Belachelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:04 schreef Morthill het volgende:
WAt ik echt hilarisch vind is dat ik soms over de kop sla, waarbij ik echt soms wel tot twintig keer om mijn as draai, eindig volop tegen een muur en het enige probleem is minor wheel damage. Dat noemen ze Full Damage?
Zeik niet, fun factor betekend voor mij meer dan een flawed schademodel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:34 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ja dat zuigt dus, voordat je door hebt hoe die bocht loopt vlieg je er alweer uit
[..]
Dat dus, en dan durft jullie reviewer een 92% voor het spel te geven? Belachelijk
Met minor wheel damagequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:03 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zeik niet, fun factor betekend voor mij meer dan een flawed schademodel.
Daarbij was mijn Subaru helemaal naar de tering na 4 rolls over een rotspartij.
Ik deed het on purpose. Trophies enzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:31 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Met minor wheel damage
Btw, 4 rolls over een rotspartij, dan kan je ook gewoon niet rijden
L2 is de rem
Dat gaat lopen lullen dat IK niet kan rijden!?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:34 schreef Sjibble het volgende:
ja dat zuigt dus, voordat je door hebt hoe die bocht loopt vlieg je er alweer uit
Future DLCquote:
De demo heb ik in ieder geval wel, en je kan elkaar uitnodigen voor een potje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik deed het on purpose. Trophies enzo.
Ik wil tegenover jou best bewijzen dat ik WEL kan rijden, maar hey...Je hebt DiRT 2 niet.
[..]
Dat gaat lopen lullen dat IK niet kan rijden!?![]()
![]()
![]()
Aight, moet ik m eerst weer downloadenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef Sjibble het volgende:
[..]
De demo heb ik in ieder geval wel, en je kan elkaar uitnodigen voor een potje.
Als je de demo van DiRT 2 downloadt + PSN-ID vermeldt wil ik zeker racen
Of downloadt het gewoon, dat scheelt mij weer euro's.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Aight, moet ik m eerst weer downloaden
Koop de game gewoon lul.
Weet je hoe vet dat BAJA is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef emokid het volgende:
Ik word fucking gek van dat BAJA gedoe, ik wilde dat eerst allemaal af hebben zodat ik het later niet meer hoef maar ik zie nu dat het in porties komt naarmate mijn level hoger gaat.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef emokid het volgende:
Ik word fucking gek van dat BAJA gedoe, ik wilde dat eerst allemaal af hebben zodat ik het later niet meer hoef maar ik zie nu dat het in porties komt naarmate mijn level hoger gaat.
Domination is idd vet,quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:27 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
al die buggy-events zijn kut of ik heb de verkeerde Buggy gekocht
![]()
. Ik spin ongeveer iedere bocht, terwijl ik met zo'n gewone wagen fantastisch door die bochten kan glijden
Rally is het tofste, maar Domination is ook wel gaaf, elke keer pushen voor de snelste sectortijd![]()
Awesomequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:46 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik haalde gisteren iemand in online en gebruikte mijn vers unlockte ice cream truck toeter. Hilariteit alom!
gaafquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef Rossdale het volgende:
Rechterstick indrukken op de 360Zal op de PiS3 vast hetzelfde zijn
Is leuk hoor, met een Evo X al driftend door een hairpin met een melig deuntje iemand voorbij razen! Kan het iedereen aanraden!quote:
Ja replays save..quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zal kijken of ik het kan capturen. Volgende update, Codemasters lees mee, een save en share functie voor replays. PLEASE!
Maakt niet uit, het is voor je eigen gemoeds toestand. In replays hoor je ze ook niet....quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:48 schreef Misan het volgende:
tegenstanders horen die ijscomuziek niet trouwens, zojuist even getest
Boss (wordt praktisch uitgesproken als Bas)quote:Op zondag 13 september 2009 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is jullie nickname eigenlijk in DiRT 2?
Mijne Scooby
Geen idee, hier werkt multiplayer gewoon op de ps3.quote:Op zondag 13 september 2009 19:00 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand een idee waarom ik niet online kan spelen, bij quick search zegt hij dat er geen enkele game is....iets met poorten te maken?
Nog geen een keer vastloper gehad, jullie ?quote:DiRT 2 heeft een bugGeschreven door Tristan Brinkman op 14 September, 2009 om 10:03
Wat is een game tegenwoordig zonder een bug? Ook DiRT 2 kan er niet aan ontkomen. Veel fans geven aan dat de game regelmatig vast loopt.
Sinds dat de game DiRT 2 verschenen is, zijn er veel klachten verschenen op verschillende forums met betrekking tot het vast lopen van de game. Het spel zou vast lopen nadat een race afgelopen is en de volgende race of de volgende actie geladen wordt. Hieronder een klacht:
“Ik ben net klaar met het spelen van DiRT 2 en ik stuit op verschillende problemen. Nadat een race was afgelopen is het spel al twee keer vastgelopen tijdens het laden. Het spel loopt niet vast zoals andere spellen dat doen maar de tijden van de vorige race blijven op het scherm staan. Ik heb het tien minuten laten staan maar er gebeurde niets,” aldus een consument.
Volgens eigen zeggen is Codemasters, de uitgever van de game, op de hoogte van het probleem en wordt er aan een update gewerkt:
“We zijn er mee bezig maar het gaat helaas wat tijd kosten. Het probleem ligt aan DiRTNET, dus het ligt niet aan je console of je schijfje. Bedankt voor jullie geduld!” aldus Stephen Edmonds, netwerk programmeur bij Codemasters.
We moeten dus nog even wachten op een patch die het probleem gaat verhelpen. In de tussentijd moeten we dus helaas onze console even een herstart geven om verder te kunnen spelen. Over de Wii versie van de game zijn nog geen klachten verschenen.
Same here, vanavond weer verder.quote:
Verschrikkelijk iddquote:Op maandag 14 september 2009 16:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Same here, vanavond weer verder.Verslavend kutspel.
26 geloof ik, alle rookie levels gewonnen en bijna alle pro levels gewonnen. Wel jammer, heb twee levels niet in 1x gehaald en heb 6 flashbacks gebruiktquote:Op maandag 14 september 2009 17:38 schreef kreuk050 het volgende:
Welk level zijn jullie? Ik 12, net Malaysia en China vrijgespeeld!
Fuck dude....... Das best ambitieus. (Als ik geen papa was geworden zat ik ws ongeveer op hetzelfde.quote:Op maandag 14 september 2009 18:03 schreef SoldMayor het volgende:
Iedereen dropt wat stats dan doe ik dan ook![]()
Single Player
Gereden: 523km
Gem. snelheid: 105.4km/h
Flashbacks gebruikt: 163![]()
Favo. Car: Impreza STI Gr N
Dirt Tour XP: 469.490
Level: 25
Races: 20
Podiums: 12
Overwinningen: 0![]()
Level: 8
Inderdaad. Het rijgedrag in de demo is ook 3 x niks.quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Misan het volgende:
fucking kansloos: kom er net achter dat je in de lucht kunt remmen
whaha, serieus?quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Misan het volgende:
Fijn is dat ook jaquote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef PirE het volgende:
Ik reed net keihard rechtdoor omdat ik geen pacenote kreeg terwijl er wel een bocht in de baan zat![]()
.
Bij mij niet hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Misan het volgende:
Hier ook niet (xbox)quote:
1:58 danquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Misan het volgende:
ik merkte het op die track van LA als je vlak na de start die sprong hebt met meteen daarna de bocht naar links. Als je daar remt in de lucht kom je beduidend minder ver als je tegenstanders en je kunt gewoon de bocht nemen zonder problemen i.t.t. als je dit niet doet en (onder) op de hoop van andere auto's belandt en veel vertraging oplooptquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]Kan best kloppen tot bepaalde hoogte hoor..... Als je remt, drukt de lucht tegen je banden (weerstand). Doe je dit niet, dan rolt de lucht er onder/ langs.
Maar dit is minimaal. Met motoren wordt remmen in de lucht gebruikt om te balanceren en tilten.
Maar het zal wel overdreven zijn in DiRT 2.
Mike, omdat ik eigenlijk ook zo heetquote:Op zondag 13 september 2009 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is jullie nickname eigenlijk in DiRT 2?
Mijne Scooby
Het klinkt misschien vreemd maar is dit natuurkundig niet ook gewoon enigszins mogelijk? Tenzij je net zo hard kunt afremmen als wanneer je wielen contact maken met de grond.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:34 schreef Misan het volgende:
[..]
ik merkte het op die track van LA als je vlak na de start die sprong hebt met meteen daarna de bocht naar links. Als je daar remt in de lucht kom je beduidend minder ver als je tegenstanders en je kunt gewoon de bocht nemen zonder problemen i.t.t. als je dit niet doet en (onder) op de hoop van andere auto's belandt en veel vertraging oploopt
Ik probeerde dat gister ook op diezelfde baan, maar ik merk geen verschil of ik nu rem, of gas loslaat. Wel als ik het gas indruk, dan schiet je nog ff wat vooruit als je neerkomt (wat mij logisch lijkt aangezien je banden spinnen)quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:34 schreef Misan het volgende:
[..]
ik merkte het op die track van LA als je vlak na de start die sprong hebt met meteen daarna de bocht naar links. Als je daar remt in de lucht kom je beduidend minder ver als je tegenstanders en je kunt gewoon de bocht nemen zonder problemen i.t.t. als je dit niet doet en (onder) op de hoop van andere auto's belandt en veel vertraging oploopt
Logisch, maar ik kom ook minder ver op de grond terecht heb ik het ideequote:Op dinsdag 15 september 2009 10:10 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Ik probeerde dat gister ook op diezelfde baan, maar ik merk geen verschil of ik nu rem, of gas loslaat. Wel als ik het gas indruk, dan schiet je nog ff wat vooruit als je neerkomt (wat mij logisch lijkt aangezien je banden spinnen)
Bij motoren nemen de wielen dan ook beduidend meer oppervlakte in ten opzichte van het totaal in tegenstelling tot auto'squote:Op dinsdag 15 september 2009 09:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]Kan best kloppen tot bepaalde hoogte hoor..... Als je remt, drukt de lucht tegen je banden (weerstand). Doe je dit niet, dan rolt de lucht er onder/ langs.
Maar dit is minimaal. Met motoren wordt remmen in de lucht gebruikt om te balanceren en tilten.
Maar het zal wel overdreven zijn in DiRT 2.
Het is alweer enige jaren geleden dat ik mijn Mechanicatentamen heb gedaan, maar volgens mij is wat je zegt niet zo simpel als je zou hopen. Je gaat er namelijk van uit dat je motor een egale beweging vertoont, maar zo werkt het niet. De zwaartekracht werkt niet op de individuele banden, maar op de motorfiets als geheel. Als je een motor dus onder een grote hoek lanceert zal hij op zijn achterwiel terecht komen, de motor wordt namelijk als geheel door de aarde aangetrokken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij motoren nemen de wielen dan ook beduidend meer oppervlakte in ten opzichte van het totaal in tegenstelling tot auto's
Dat je het met een auto zou merken zou totaal onrealistisch zijn, aangezien het verschil op zijn hoogst marginaal zou zijn.
Verder komt het tilten van je motor door het draaien van de wielen waardoor je met je achterwiel kunstmatig een kracht achter je creeert waardoor je achterover gaat. Dat als je remt (dus geen kracht achter je creeren) met je voorwiel naar beneden gaat is puur omdat dit wiel het langste in de lucht is en de zwaartekracht hier het langst de tijd voor gehad heeft om deze terug richting de aarde te "trekken".
Wat als eerste naar boven gaat, komt ook als eerste naar beneden
Hmm lekker karig dat je die niet krijgt dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:19 schreef emokid het volgende:
Zojuist uitgespeeld, 840 vand e 1000 achievements binnen. Ik ben level 70 maar heb de Travis Pastrana throwdown nog steeds niet gekregen. Dit is gewoon een glitch in de game neem ik aan, online lees ik dezelfde problemen.
Mooie game, maar dat Baja had er echt uit gemoeten.
Travis Pastrana heb ik vijf dagen terug gewoon gehad in een throwdownquote:Op woensdag 16 september 2009 00:19 schreef emokid het volgende:
Zojuist uitgespeeld, 840 vand e 1000 achievements binnen. Ik ben level 70 maar heb de Travis Pastrana throwdown nog steeds niet gekregen. Dit is gewoon een glitch in de game neem ik aan, online lees ik dezelfde problemen.
Bij mij geeft hij inderdaad ook dat probleem..quote:Op woensdag 16 september 2009 10:17 schreef cypher21 het volgende:
Ik heb na 3 uur en 10 minuten rijden 515 van de 1000 achievements.
Gisteravond ging ERG hard, alle x-games, mcrae rally met fordjes, en wat challenges.
Nu lvl 28, vanavond maar es kijken of we de world tour's kunnen halen
Ik kan alleen nog steeds geen Ghost downloaden, krijg constant een timeout. Zat al op Codemasters forum te lezen, en kennelijk hebben ze problemen met DiRTnet
Kun je na het uitspelen alsnog gewoon verder op hogere moeilijkheidsgraad, of moet je dan opnieuw beginnen?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:19 schreef emokid het volgende:
Daar heeft het niet mee te maken, Het is gewoon een rare bug, sommige mensen krijgen Dave Mirra weer niet. Lees hier: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=174710quote:Op woensdag 16 september 2009 09:28 schreef Misan het volgende:
[..]
Travis Pastrana heb ik vijf dagen terug gewoon gehad in een throwdown
Misschien komt het doordat ik tot op heden alles gewonnen heb (ben nu overigens level 37), heb alle rookie- en pro-races voltooid iig
dan heeft de PS3 versie daar gewoon geen last van, want ik heb Mirra, Block en Pastrana gewoon als tegenstander gehad (heb ik immers trophies van)quote:Op woensdag 16 september 2009 12:52 schreef emokid het volgende:
[..]
Daar heeft het niet mee te maken, Het is gewoon een rare bug, sommige mensen krijgen Dave Mirra weer niet. Lees hier: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=174710
Je kunt na het uitspelen verder spelen, ja.
Ja maar dat zal op laast wel afgelopen zijn he..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef RacerDKB het volgende:
Is er nou echt een achievement, dat je 100 miles rijdt zonder in die tussentijd een achievement te halen?
Want dan wordt het 100 miles tellertje bij mij best veel gereset.
Ik heb al een aantal races geen achievement meer gehaald. Zit nu op 90% ofzo, moet nog een paar races.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef RacerDKB het volgende:
Is er nou echt een achievement, dat je 100 miles rijdt zonder in die tussentijd een achievement te halen?
Want dan wordt het 100 miles tellertje bij mij best veel gereset.
Hier geen last van gehad (xbox360)quote:Op woensdag 16 september 2009 12:52 schreef emokid het volgende:
[..]
Daar heeft het niet mee te maken, Het is gewoon een rare bug, sommige mensen krijgen Dave Mirra weer niet. Lees hier: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=174710
Je kunt na het uitspelen verder spelen, ja.
wel als je het McRae toernooi voltooit toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:32 schreef Kreator het volgende:
Dus ik speel dat spel uit.....niets.....geen bedankje...geen filmpje.....niets....
Ja dan wel ja. Maar dat zijn 3 races. Door het uitspelen heb ik RSI, dan verwacht ik ook wat terug.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:24 schreef Misan het volgende:
wel als je het McRae toernooi voltooit toch?
Mja, eens. Ik ben nu bij alle races 1e geworden. Was ook meer afwerken van alle landen, nu nog even in vier kutauto's races winnen en mijn FP naar 30 brengen en dan ben ik nagenoeg helemaal klaarquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dan wel ja. Maar dat zijn 3 races. Door het uitspelen heb ik RSI, dan verwacht ik ook wat terug.
HEY !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:35 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Beters, daar ga ik uiteraard aan mee doen![]()
En als Deacon meedoet word ik iig geen laatste![]()
ja, alleen wel volgens crewpolicy. Tijden tellen gewoon wel meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:40 schreef Klonk het volgende:
Mag crew ook meedoen aan het toernooi ?
Dat waren nog eens tijden hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:28 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik denk we gaan met zn allen raggen, net zoals toen met motorstorm
Hehehe dat was echt kickenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden he![]()
Met Storm, S_D , enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |