quote:Geachte heer ,
De garantie is 2 jaar maximaal en derhalve de is datum correct. Als
startdatum wordt de datum van aankoop van de notebook genomen plus twee
jaar.
Met vriendelijke groet
Uw Acer Store Klantenservice
Dan betekend 't dat ik ben misleid?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:49 schreef Thomas B. het volgende:
Hoewel erg knullig van Acer, neem ik aan dat je je gelijk gewoon moet kunnen halen als je de factuur van die aanvullende garantie van 14 mei 2008 kan overleggen. Erg triest van ze, maar volgens mij sta je gewoon in je recht.
-edit-
Ik ken de precieze regels van de voorwaarden van Acer niet, maar het zou wel erg raar zijn als het enige voordeel uit deze 'aanbieding' een snelle reparatie is itt een langzame. Mijns inziens komt het aanbod over als een verlenging van de garantie.
Notebook gebruik ik nauwelijk, notebook ziet er bijna zgan uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:53 schreef Sport_Life het volgende:
Terecht of onterecht, je zou sowieso kunnen verwachten dat een laptop ongeveer 3 jaar meegaat bij normaal gebruik. Als je het daar op mikt heb je meer kans denk ik.
Dat is hetgeen wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:54 schreef Dartanion het volgende:
Ik ken de voorwaarde niet van de verlenging. Maar zoals ik het lees, lijkt het er op dat je recht hebt op garantie.
Je hebt namelijk in 2008 2 jaar EXTRA garantie gekocht. Dus zou hij tot 2010 onder garantie vallen
Bronquote:Algemeen Garantie-uitbreiding naar 2 jaar in onze reparatiecentra.
of
Garantie-uitbreiding naar 3 jaar in onze reparatiecentra.
of
Garantie-uitbreiding naar 3 jaar in onze reparatiecentra met schadeverzekering.
Ik lees het toch echt anders: TS heeft garantie uitgebreid (van 1 jaar) TOT IN TOTAAL 2 jaar. Dat kan meestal gedurende het eerste jaar na aanschaf, zoals ook netjes in de begeleidende tekst te lezen. Bij Acer kan TS dus geen garantie meer claimen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:54 schreef Dartanion het volgende:
Je hebt namelijk in 2008 2 jaar EXTRA garantie gekocht. Dus zou hij tot 2010 onder garantie vallen
TS vroeg of Acer gelijk had. Waar lees jij dat MM zeurt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:30 schreef Erasmo het volgende:
TS, MM moet niet zeuren, je hebt gewoon nog recht op garantie. Lees je hier eens in: http://consuwijzer.nl/
Vandaag in de categorie Volkomen Nutteloze Uitgaven: de ACER garantieuitbreiding.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik lees het toch echt anders: TS heeft garantie uitgebreid (van 1 jaar) TOT IN TOTAAL 2 jaar. Dat kan meestal gedurende het eerste jaar na aanschaf, zoals ook netjes in de begeleidende tekst te lezen. Bij Acer kan TS dus geen garantie meer claimen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef Zelva het volgende:
Vandaag in de categorie Volkomen Nutteloze Uitgaven: de ACER garantieuitbreiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |