Dan moet je er misschien eens naar kijken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:47 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Wat een nostalgie!!!! Al die bekende gezichten, waaronder Guusje Nederhorst. Ik ken niemand meer van tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Bedankt! Dat staat niet in mijn tv-gids.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:11 schreef Foca het volgende:
Maandag begint het weer mét een dubbele aflevering.
not gonna happenquote:Op maandag 7 september 2009 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga er stiekem nog steeds een beetje vanuit dat het allemaal een stunt is en Maxime wél verdwijnt uit de serie.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
En zit iedereen vol spanning wat er met maxime gebeurt ?Ik zag de laatste aflevering van seizoen 3 op youtube, ik ben eigenlijk benieuwder hoe dat afloopt dan dit slap aftreksel van het oorspronkelijke gtstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |