Even gekopieerd uit een email:
Vriendin en ik klaar voor een weekendje Londen.
Donderdagochtend om 6 uur opgestaan want we zouden half 10 vliegen vanaf Eindhoven.. Vanaf Nieuwegein tot Eindhoven in de file gestaan en dus zagen we 'ons' vliegtuig opstijgen! Bye bye, zwaai zwaai!
'Gelukkig' konden we nog omboeken naar de volgende ochtend en dat kostte 'maar' 75 euro (op een retourvlucht van 28 haha)
De terugweg:
Dit keer waren we wel ruim op tijd op 't vliegveld! Nadat we ingecheckt hadden gingen we nog even winkelen.. Tot mijn oog op een tv-scherm viel en zag dat onze vlucht al aan het boarden was. En we moesten nog helemaal naar Gate 57! Eerst loop je nog redelijk rustig, totdat ze iets omroepen over je vlucht maar je het net niet hoort. En als je dan weer een tv-scherm ziet met daarop: final call.. tja, dan flip je gewoon!

Stel je nu 2 meisjes met haast voor van 1.60 met rugzakken, harrods-tasjes, 2 trolleys en een kruk! Heb je dat? Mooi!
Stel je dan een 'wachtruimte' voor vol met mensen die allemaal lekker onderuit gezakt zitten. Combineer die 2 dingen en je zult zien dat dat niet werkt!
Nadat ik met m'n trolley over zeker 12 voeten heen was gebonkt zagen we dat de gate gesloten was! Dus vriendin vloog onder alle hekjes door, ik stond met al onze spullen heel zielig boos te zijn en vooral m'n boosigste blik naar de ticketcontroleur te werpen die heel relaxed buiten koffie stond te drinken..
Na 5 minuten boos kijken, zuchten en naar vriendin roepen kwam ie eindelijk naar binnen...Wij meteen hysterisch schreeuwen dat we, let op, NIET WEER onze vlucht wilden missen... Zijn reactie: maar we moeten nog beginnen met boarden..
En waar is dan dat door-de-grond-zak-luik???

Meer dan 200 paar ogen hadden ons al die tijd schaapachtig aan zitten kijken en geen enkel paar ogen nam de moeite onze kant op te komen om te zeggen dat we onszelf volkomen voor lul aan het zetten waren!
Uiteindelijk bleek dat de 'ticketcontroleur' ook onze steward was... En telkens als ie langs ons liep schoot ie in de lach! Zelfs tijdens z'n noodprocedure-optreden had ie de slappe lach om ons! Ik heb me geloof ik nog nooit zo lullig gevoeld als toen we het vliegtuig instapten en iedereen ons weer aankeek!
-------
Toen ik in een supermarkt werkte wilde een meneer een bosje bloemen afrekenen dus ik zei: nou, daar maak je haar vast heel gelukkig mee

.. Hij: ze zijn voor op 't graf..
------
Ik was samen met ouders, zus en zwager weekendje naar Winterberg. We liepen langs een tentje waar ze de duitse snack 'flammekuchen (oid) verkochten.. Laat ik nou weten dat m'n zwager daar gek van is.. 5 meter naast 't kraampje stond een vrouw met 'flammekuchen' op een houten plankje.. en die liep een beetje rond. Dus ik zeg tegen zwager: kijk, daar kun je proeven..
Zwager loopt erheen en pakt een stuk waarop die vrouw zegt: doet u dit vaker?
Je kon me opvegen! Vooral toen mijn zus zei: ik vond 't al zo vreemd dat ze er zelf van at!