abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77819948
op een fietspad vol tegen een paaltje aanrijden, terwijl je al 5 jaar fietst.

net nieuwe pinpas, vol trots naar supermarkt gaan, natuurlijk drukke rij, en dan maar niet snappen hoe je je pas moet houden om te pinnen, uiteindelijk moest het kassameisje me helpen

deuren waarbij je moet duwen of trekken andersom doen en dat duurt dan ook 10 seconden voordat je het doorheb.
pi_77822374
Niet van mezelf, maar vriendin van mij en ik keek toe.

Zij en ik werkten allebei vroeger in een bakkerij (winkel) op de zaterdag als bijbaan. Op een zaterdagmorgen hadden we heel veel telefoon gehad voor bestellingen. Vriendin van mij had die ochtend telefoondienst, dus toen ze terug in de winkel kwam was ze helemaal suf gebeld.
Komt er een klant binnen en zij wil de beste man helpen, maar in plaats van 'Goedemorgen, kan ik u helpen meneer' zegt ze 'Goedemorgen Bakkerij X, u spreekt met Y'. Klant wist niet waar die kijken moest.

Ik heb die hele zaterdag zitten gieren van 't lachen.
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_77823512
Na een flinke avond zuipen flink misselijk geworden en besloten naar huis te gaan. Eenmaal thuis voelde ik de kots bui al hangen en haastte mij dan ook naar de wc, alleen halverwege de keuken kwam het er al uit en kotste maar in de gootsteen met gevolg dat deze verstopt raakte. Nou lekker was dat dus, de grond onder en gootsteen vol + verstopt. Toen maar met een bekertje overgeschept in een emmer en de verstopping erdoorheen geduwt om zo maar te zeggen en de rest schoongemaakt tot zover dat schoon leek
pi_77824017
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:07 schreef Trust_live het volgende:
Na een flinke avond zuipen flink misselijk geworden en besloten naar huis te gaan. Eenmaal thuis voelde ik de kots bui al hangen en haastte mij dan ook naar de wc, alleen halverwege de keuken kwam het er al uit en kotste maar in de gootsteen met gevolg dat deze verstopt raakte. Nou lekker was dat dus, de grond onder en gootsteen vol + verstopt. Toen maar met een bekertje overgeschept in een emmer en de verstopping erdoorheen geduwt om zo maar te zeggen en de rest schoongemaakt tot zover dat schoon leek
pi_77836164
Toen het in de tweede klas gaaf was om lege pakjes sap te laten knallen door er op te stampen, waren we dat de hele pauze aan het doen. Achter mijn rug legt iemand zijn volle pakje chocomel even op de grond (slim ook ofzo). Ik draai me om, zie een bestampbaar pakje en de rest hoef ik natuurlijk niet te vertellen.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_77836883
Ik was vorig jaar een dag ontzettend misselijk, maar ben geen mietje dus gewoon met de trein naar de uni gegaan. Daar aangekomen houdt het niet op, het wordt alleen maar erger Nadat ik een kwartier boven de wc heb gehangen, en er niks uitkwam, dacht ik dat het wel save was om met de hele groep lángs een drukbezet terras naar de collegezaal te lopen.
Niet dus RECHT naast het terras komt dan opeens alles er uit Ooooooh wat beschaaamend
En in de trein op de terugweg weer, maar toen ben ik heel veilig naast het toilet gaan zitten, toen alle mensen bij het eindstation klaar stonden om uit te stappen stond ik vrolijk de wc vol te kotsen

Ik heb m'n lesje wel geleerd: als je ziek bent, thuisblijven!!!
pi_77836989
TVP, ik bedank vast nog wel iets uit het verleden

[ Bericht 9% gewijzigd door KiwiTjuHh op 10-02-2010 10:28:20 ]
pi_77840126
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:07 schreef Trust_live het volgende:
Netjes, dat had een vriend van me ook een keer. Toen was ik er bij en heb ik em maar geholpen met ontstoppen. Want daar was ie zelf niet meer tot in staat
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_77840683
hehehe, ik een paar jaar terug. Ik moest trainen voor voetbal en ik kon maar mijn broek niet vinden. Overal gekeken en helemaal boos worden omdat ik hem niet kon vinden. Ik ging even zitten en leg mijn handen op mijn knieën. What the fuck Ik had hem al aan
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:12:00 #85
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_77863966
Is me helaas al meerdere keren overkomen, en net weer...
Zoals bij volgens mij de meeste providers is 1233 het nummer voor de voicemail. Dus ik bel net de voicemail: "goedenavond, alarmcentrale, wie wilt u spreken: politie, ambulance of brandweer"
Damn...
(1123)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_77868725
Op mn 12de tegen een geparkeerde auto aanbotsen met m'n dinnetje. Zij had namelijk een oogje op die ene leuke jongen van school.. Laat die nou net langs fietsen en zij verlegen naar beneden kijken en niet meer zien waar ze fietst....
Ok, doei!
pi_77873684
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:12 schreef Turbomuis het volgende:
Is me helaas al meerdere keren overkomen, en net weer...
Zoals bij volgens mij de meeste providers is 1233 het nummer voor de voicemail. Dus ik bel net de voicemail: "goedenavond, alarmcentrale, wie wilt u spreken: politie, ambulance of brandweer"
Damn...
(1123)
wat zeggen ze dan?
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:52:37 #88
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_77879602
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:35 schreef Niara het volgende:

[..]

wat zeggen ze dan?
Ik zei dat ik de bedoeling had m'n voicemail te bellen en dat het een foutje was, en die dame zei dat ze dan de verbinding ging verbreken. En het wordt niet gezien als plaagtelefoontje; ik heb nog geen politie aan de deur gehad
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_77883855
Even gekopieerd uit een email:

Vriendin en ik klaar voor een weekendje Londen.
Donderdagochtend om 6 uur opgestaan want we zouden half 10 vliegen vanaf Eindhoven.. Vanaf Nieuwegein tot Eindhoven in de file gestaan en dus zagen we 'ons' vliegtuig opstijgen! Bye bye, zwaai zwaai!
'Gelukkig' konden we nog omboeken naar de volgende ochtend en dat kostte 'maar' 75 euro (op een retourvlucht van 28 haha)
De terugweg:
Dit keer waren we wel ruim op tijd op 't vliegveld! Nadat we ingecheckt hadden gingen we nog even winkelen.. Tot mijn oog op een tv-scherm viel en zag dat onze vlucht al aan het boarden was. En we moesten nog helemaal naar Gate 57! Eerst loop je nog redelijk rustig, totdat ze iets omroepen over je vlucht maar je het net niet hoort. En als je dan weer een tv-scherm ziet met daarop: final call.. tja, dan flip je gewoon!
Stel je nu 2 meisjes met haast voor van 1.60 met rugzakken, harrods-tasjes, 2 trolleys en een kruk! Heb je dat? Mooi!
Stel je dan een 'wachtruimte' voor vol met mensen die allemaal lekker onderuit gezakt zitten. Combineer die 2 dingen en je zult zien dat dat niet werkt!
Nadat ik met m'n trolley over zeker 12 voeten heen was gebonkt zagen we dat de gate gesloten was! Dus vriendin vloog onder alle hekjes door, ik stond met al onze spullen heel zielig boos te zijn en vooral m'n boosigste blik naar de ticketcontroleur te werpen die heel relaxed buiten koffie stond te drinken..
Na 5 minuten boos kijken, zuchten en naar vriendin roepen kwam ie eindelijk naar binnen...Wij meteen hysterisch schreeuwen dat we, let op, NIET WEER onze vlucht wilden missen... Zijn reactie: maar we moeten nog beginnen met boarden..

En waar is dan dat door-de-grond-zak-luik??? Meer dan 200 paar ogen hadden ons al die tijd schaapachtig aan zitten kijken en geen enkel paar ogen nam de moeite onze kant op te komen om te zeggen dat we onszelf volkomen voor lul aan het zetten waren!

Uiteindelijk bleek dat de 'ticketcontroleur' ook onze steward was... En telkens als ie langs ons liep schoot ie in de lach! Zelfs tijdens z'n noodprocedure-optreden had ie de slappe lach om ons! Ik heb me geloof ik nog nooit zo lullig gevoeld als toen we het vliegtuig instapten en iedereen ons weer aankeek!

-------

Toen ik in een supermarkt werkte wilde een meneer een bosje bloemen afrekenen dus ik zei: nou, daar maak je haar vast heel gelukkig mee .. Hij: ze zijn voor op 't graf..

------

Ik was samen met ouders, zus en zwager weekendje naar Winterberg. We liepen langs een tentje waar ze de duitse snack 'flammekuchen (oid) verkochten.. Laat ik nou weten dat m'n zwager daar gek van is.. 5 meter naast 't kraampje stond een vrouw met 'flammekuchen' op een houten plankje.. en die liep een beetje rond. Dus ik zeg tegen zwager: kijk, daar kun je proeven..
Zwager loopt erheen en pakt een stuk waarop die vrouw zegt: doet u dit vaker?
Je kon me opvegen! Vooral toen mijn zus zei: ik vond 't al zo vreemd dat ze er zelf van at!
pi_77884407
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef heiden6 het volgende:
Een glas cola inschenken en een stuk chocolade uit de verpakking halen, met het glas en het papiertje in je hand naar de vuilnisbak lopen, en het glas cola erin pleuren.

Afgeleid raken tijdens het bellen omdat je tevergeefs om je heen kijkt en zoekt, en denkt dat je je telefoon kwijt bent. Dit vervolgens opmerken tegen je gesprekspartner.

Hoe herkenbaar!
Allebei!
pi_77889268
Ik was een keer in de slaap gevallen in de trein. Nou doe ik dat vaker, maar deze keer was ik echt behoorlijk ver heen. Ik was zo moe, dat ik had besloten om in de intercity te blijven naar het eindstation en dan de halte terug met de stoptrein (ipv halverwege eruit en dan de rest met de stoptrein - maakt niet zoveel qua tijd, misschien net een kwartier later als je blijft zitten).
Nu goed, ik lig lekker te maffen in de overvolle trein. Ineens BAM - mijn hoofd tegen het raam. Was ik opzij gevallen. Ik schiet wakker en ben behoorlijk gedesorienteerd
De meneer naast me kijkt me bezorgd aan en vraagt of het zeer deed
Vervolgens zie ik mijn stoptreinperron naderen, dus ik begin in alle haast op te staan. Die meneer keek me nog vreemder aan. Toen de trein er op volle vaart voorbij reed, besefte ik hoe het ook weer zat en ging ik weer zitten.

Op de basischool met schoolzwemmen een keer mijn badpak verkeerd om aan getrokken. Ja, en dat bedekt je borst niet. Klasgenootjes keken me vreemd aan en ik maar proberen dat badpak omhoog te hijsen, tot ik doorhad dat hij verkeerd zat...
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_77896240
Een paar maanden geleden ben ik samen met mijn broertje naar Walibi geweest. Toen we er weer genoeg van hadden en naar de uitgang liepen viel mijn blik op een jong mokkel dat "iets" aan het uitdelen was. Tsja, ik hou wel van gratis dingen dus toen ik langs haar liep en ik het vreemd vond dat ze mij volkomen negeerde stapte ik er zelf maar op af. Dat "iets" bleek dus deodorant of iets dergelijks voor vrouwen te zijn en na de opmerking van haar kant dat "het alleen voor vrouwen was" en mijn tegenantwoord dat "het voor mijn moeder was" liep ik vol trots (niet dus) weg met mijn gratis aanwinst.
Tok.
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:22:49 #93
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_77898322
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 01:41 schreef Av- het volgende:
Erg herkenbaar al deze verhalen.

Was vroeger als klein jochie ook nogal een dromerig typje, zal een jaar of 5 - 6 zijn geweest dat ik al dagdromend met volle snelheid tegen een geparkeerd busje aan fietste. (snap nog steeds niet hoe je zo'n ding over het hoofd kan zien) Bewoners zagen het waarschijnlijk gebeuren en kwamen gelijk naar buiten om te helpen, waren gelukkig lieve mensen.

Ik heb als klein jochie weleens de gangkast ondergezeken midden in de nacht, per ongeluk uiteraard
pi_78883968
Ik was boodschappen aan het doen met mijn vriend en toen wilde ik bijna een product in het boodschappenkarretje van een wildvreemde leggen, welke het ook zag gebeuren en mij ging uitlachen
Tja, ze hadden allebei een zwarte jas, maar ik zat wel wat vreemd te kijken naar de inhoud van het boodschappenkarretje van de wildvreemde, als in: dat klopt toch niet?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_78906491
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was boodschappen aan het doen met mijn vriend en toen wilde ik bijna een product in het boodschappenkarretje van een wildvreemde leggen, welke het ook zag gebeuren en mij ging uitlachen
Tja, ze hadden allebei een zwarte jas, maar ik zat wel wat vreemd te kijken naar de inhoud van het boodschappenkarretje van de wildvreemde, als in: dat klopt toch niet?
Dat is zo bekend!! Gebeurd me nog heel vaak Of met boodschappen doen samen dat je tegen iemand begint te praten die schuin achter je staat, en dan blijkt 't niet degene te zijn die je dacht dat 't was..
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_78906974
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:41 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Dat is zo bekend!! Gebeurd me nog heel vaak Of met boodschappen doen samen dat je tegen iemand begint te praten die schuin achter je staat, en dan blijkt 't niet degene te zijn die je dacht dat 't was..
IDD

Dat je dan half tegen iemand aan gaat zitten praten en dan midden in de zin maar afbreekt, omdat het een wildvreemde is.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_78907363
Toen ik dronken was en ging pissen buiten... teruggerend naar mn vrienden met mn broek op mn enkels...
Is me de volgende dag iig verteld.. had daarvoor schijnbaar ook een uur in de modder gerold e.d...
  maandag 8 maart 2010 @ 21:13:51 #98
294625 Cheekz_
Ab imo pectore
pi_78908291
Sta regelmatig 's avonds na het uitgaan bij m'n buren voor de deur, een half uur bezig om m'n sleutel erin te persen totdat ze naar buiten komen en me raar aankijken..
Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:38:55 #99
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_78909583
Mijn blooper was ook niet helemaal alleen.

Ik ging docter dolittle kijken, en werd gebeld, dus film op pauze
neem ik op:
'Met do little!'

Gelukkig was het een vriendin die er om kon lachen.

En nog een van mn pa;
er reed een auto achter ons, op ongeveer 50 cm afstand ..
Dus, mn pa BOVEN op de remmen, die auto ook, mn pa stapt chagrijnig uit met de strijdkreet; WAT NOU DAN.

Blijkt het diezelfde vriendin te zijn, met haar vader achter het stuur :$
Nouja, later heeft mn vader hem nog weer opgebeld, met de zin; Ach, van het remmen had ik de vliegen dood achterop de auto zitten
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:42:35 #100
281041 HereComesTheKraken
Mexican Deathcore
pi_78909749
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:04 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Whehe, zal wel lekker fris geroken hebben in die bus.
hoezo?
No ni MERGA! EH!!? NI VERGAA WEYY!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')