Dat dus..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:17 schreef trovey het volgende:
Als ze het elk jaar doet zou ik het inderdaad ook wat verdacht gaan vinden...maar die werkgever heeft dan blijkbaar niets door?
Klopt, maar als ik een griepje kreeg in m'n vakantie zou ik m'n baas er niet mee lastig vallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:19 schreef zomaareennaam het volgende:
collega scheurde paar jaar geleden zijn enkelbanden op zijn eerste vakantiedag - echt wel zijn vakantie verpest hoor. maar ja - bij mensen die dat elk jaar in een ver buitenland flikken... gewoon eisen dat er een nederlandstalige brief van een dokter komt met een handtekening en contactmogelijkheden.
als je ziek bent kost het je geen vakantiedagen nee - ken iemand die dr pink had gebroken / ging wel op vakantie maar kon niet volledig genieten van vakantie: niet zwemmen etc. (hoefde ook niet niet af te wassen maar ja...) - dus bij haar werden geen vakantiedagen afgeschreven.
Het hangt ervan af of je met de blessure wel - niet zou kunnen werken: als je niet zou kunnen werken worden er ook geen vakantiedagen afgeschreven.
That's my question, sherlockquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat is toch stom. Als ze vakantie aanvraagt ben je die dagen toch gewoon sowieso kwijt?
Scherp!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:21 schreef mividaloca het volgende:
Ik dacht dat een teef een vrouwelijke hond was.
Met een griepje dus wel. Dat verziekt je vakantie volledig. De reden dat je überhaupt vakantiedagen hebt is om bij te laden en dat doe je dus niet als je met 40 graden koorts in bed ligt. Na een jaar een vakantie gemist te hebben heb ik m'n mening over dit soort dingen toch wat bijgesteld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik een griepje kreeg in m'n vakantie zou ik m'n baas er niet mee lastig vallen.
Alhoewel... Over 1,5 weken heb ik vakantie en dan moet ik gaan klussen in m'n nieuwe huiske.
Mocht ik dan m'n been breken, dan heb ik echt wel een probleem aangezien m'n vakantiedagen praktisch op zijn...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Met een griepje dus wel. Dat verziekt je vakantie volledig. De reden dat je überhaupt vakantiedagen hebt is om bij te laden en dat doe je dus niet als je met 40 graden koorts in bed ligt, tenzij je met 40 graden met je kut in de zon ligt en je hand maar op hoeft te steken en er komt een turk een mojito brengen voor weinig en er worden geeneens vakantiedagen afgeschreven. Na een jaar een vakantie gemist te hebben heb ik m'n mening over dit soort dingen toch wat bijgesteld.
En ook die van mij. Sherlock2quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
That's my question, sherlock
Nee hoor. Als je je ziek meldt kost het geen vakantiedagen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat is toch stom. Als ze vakantie aanvraagt ben je die dagen toch gewoon sowieso kwijt?
Da's op zich niet zo héél lastig in Turkije hoor. Als je een paar mensen kent.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zal ze zich toch onmiddellijk bij een arts moeten melden daar en die haar laten beoordelen. Ze moet ook bewijs meenemen van die arts dat ze idd ziek was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |