Het is natuurlijk alles behalve een positief stempel dat je als club krijgt onterecht krijgt opgedrukt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:43 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Hoe vaker ze het roepen des te meer gaan ze er zelf in geloven. Gewoon niet zo serieus nemen, de cijfers liegen niet.
Dat klopt, daar zou Heracles best wat meer aandacht aan kunnen besteden. Alleen zullen de heren daar zich niets van aantrekken ben ik bang.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is natuurlijk alles behalve een positief stempel dat je als club krijgt onterecht krijgt opgedrukt.
Niets mis met Douglas!quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:56 schreef maickeltje het volgende:
van mij mag douglas wel vertrekken bakt er geen pepernoot van!
Laten we eerlijk blijven, douglas is niet meer wat hij was voordat hij naar utrecht ging.quote:
Nou zeg wat een geklets, die man speelt net als vorig seizoen telkens ijzersterke potten, tegenstanders weten nauwelijks raad met hem! Gaat Heracles nog flink wat geld aan verdienen, misschien ziet PSV wat in hem voor 31 augustusquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:59 schreef maickeltje het volgende:
Laten we eerlijk blijven, douglas is niet meer wat hij was voordat hij naar utrecht ging.
Hij kan nog geen fatsoenlijke voorzet geven, en dan een opening pass wat totaal niet overkomt..sorry hoor maar zwaar onder de maat.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nou zeg wat een geklets, die man speelt net als vorig seizoen telkens ijzersterke potten, tegenstanders weten nauwelijks raad met hem! Gaat Heracles nog flink wat geld aan verdienen, misschien ziet PSV wat in hem voor 31 augustus
Vejinovic?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Klavan en Garcia zullen het niet worden, dat lijkt me onmogelijk. Ze zijn in elk geval heel druk bezig met de scouting en selectie. Kruzen en Verbeek waren aanwezig bij Jong AZ tegen Jong Ajax, daar kijken ze waarschijnlijk voor een nieuwe nummer 10. Voor achterin verwacht ik een wat onbekendere speler.
Of dat nu een directe versterking is... Wellicht wel een leuke speler voor de toekomst, maar zoeken we dat? Nee.quote:
En je kom wel leven met een huurling van Ajax/ PSV? Vejinovic is (technisch gezien) een klasse beter dan Siem De Jong, Nijland, etc.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:01 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Of dat nu een directe versterking is... Wellicht wel een leuke speler voor de toekomst, maar zoeken we dat? Nee.
Ik heb natuurlijk liever geen huurlingen. Vejinovic zou best mogen komen, dat zou ik niet verkeerd vinden. Maar dat mag wel enigzins vreemd genoemd kunnen worden aangezien ze een echte versterking voor die positie wilden hebben. We moeten nu zeker niet de fout maken dat we door de goede competitiestart tevreden zijn met wat we hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
En je kom wel leven met een huurling van Ajax/ PSV? Vejinovic is (technisch gezien) een klasse beter dan Siem De Jong, Nijland, etc.
Ik ben ervan overtuigd dat hij ons een stuk sterker maakt en wel een echte versterking is, het is 1 van de grootste talenten van Nederland. Als je zo'n jongen voor vast aan je kunt binden heb je goud in handen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:07 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk liever geen huurlingen. Vejinovic zou best mogen komen, dat zou ik niet verkeerd vinden. Maar dat mag wel enigzins vreemd genoemd kunnen worden aangezien ze een echte versterking voor die positie wilden hebben. We moeten nu zeker niet de fout maken dat we door de goede competitiestart tevreden zijn met wat we hebben.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:42 schreef maickeltje het volgende:
Heracles zal zoals gewoonlijk jammerlijk genoeg onbekende aankopen doen of iets bekendere spelers huren.
Zo gaat het zo'n beetje elk jaar...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij ons een stuk sterker maakt en wel een echte versterking is, het is 1 van de grootste talenten van Nederland. Als je zo'n jongen voor vast aan je kunt binden heb je goud in handen.
Al 2 gasten op Hafc.nl die dit zeggenquote:Martin, 25-08-2009 om 11:17
Klopt Jan, heb ik maandag ook al gemeld, vandaag of morgen idd laatste gesprek tussen Vejinovic en Heracles. Men wil hem en en Andrej Ornoch ook. Vejinovic moet weg bij AZ en is groot talent.
Bestuurslid W.S heeft zn mond voorbij gepraat
Jij vind van niet? het is altijd huren met optie tot koop en dan kunnen ze het weer niet betalen.quote:
Mwoah, als je als kleine club spelers als Fledderus, Maertens en van der Linden kunt binden, doe je het volgens mij prima. We hebben het elk jaar nog gered, en ik wacht dan ook nog tot maandagnacht af voordat ik daar uitspraken over doe.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:58 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Jij vind van niet? het is altijd huren met optie tot koop en dan kunnen ze het weer niet betalen.
Ik ben zelf ook in hart en nier heracles fan maar met het aankoopbeleid ben ik al jaren niet tevreden
Die verkopen we dan over 2 jaar voor een paar miljoen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
[..]
Al 2 gasten op Hafc.nl die dit zeggenZou het dan toch?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Breukers Maertens vd Linden Aankoop Quansah Fledderus Vejinovic Hakola Everton Dost |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |