quote:Bron : aantekeningen op kantoor van Nico Jan Hoogma tijdens schoonmaakwerzaamheden (als mijn vrouw nu maar geen problemen krijgt )
haha ik ook, in het supportershonk van Willem IIquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:07 schreef Damzkieee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mooi feestje gebouwd hier gisterenavond! HELDENen uit meer punten dan thuis
2 uitwedstrijden, 4 punten, 0 tegengoals.quote:Heracles Almelo is de derde club die HOT is. Afgelopen seizoen eindigde de club met een dramatische tweede seizoenshelft, maar de start is dit seizoen prima. Met trainer Gertjan Verbeek als opvolger van Gert Heerkes pakte Heracles zeven punten in de eerste vier wedstrijden, terwijl AZ en Feyenoord twee van de vier tegenstanders waren tijdens de competitiestart.
quote:Voorzitter Jan Smit weer aan het werk
De afgelopen weken was voorzitter Jan Smit helaas vanwege hartproblemen niet in staat volledig te functioneren. Gelukkig heeft hij inmiddels permissie gekregen weer aan de slag te gaan. "Na de nodige onderzoeken, die positief zijn afgesloten, heb ik weer groen licht gekregen, zij het met het advies niet weer te veel hooi op m’n vork te nemen.
Dit laatste zal ik proberen. De afgelopen periode heb ik van velen reacties, beterschapswensen en adviezen gekregen. Hiervoor wil ik iedereen hartelijk dank zeggen.
Met z’n allen pakken we de draad weer op en zorgen we voor een nog betere toekomst van ons Heracles. Nogmaals dank en vele groeten", aldus voorzitter Jan Smit.
Maar hij gunt het ons wel.quote:We moeten ons natuurlijk wel realiseren dat het thuisvoordeel van Heracles groot is op dat kunstgras veld...
Hij heeft ook groot gelijk die snor, want Heracles wint altijd van Ajax in eigen huisquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:39 schreef Blawh het volgende:
Derksen, wat een droeftoeter.
[..]
Maar hij gunt het ons wel.
Het is natuurlijk alles behalve een positief stempel dat je als club krijgt onterecht krijgt opgedrukt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:43 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Hoe vaker ze het roepen des te meer gaan ze er zelf in geloven. Gewoon niet zo serieus nemen, de cijfers liegen niet.
Dat klopt, daar zou Heracles best wat meer aandacht aan kunnen besteden. Alleen zullen de heren daar zich niets van aantrekken ben ik bang.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is natuurlijk alles behalve een positief stempel dat je als club krijgt onterecht krijgt opgedrukt.
Niets mis met Douglas!quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:56 schreef maickeltje het volgende:
van mij mag douglas wel vertrekken bakt er geen pepernoot van!
Laten we eerlijk blijven, douglas is niet meer wat hij was voordat hij naar utrecht ging.quote:
Nou zeg wat een geklets, die man speelt net als vorig seizoen telkens ijzersterke potten, tegenstanders weten nauwelijks raad met hem! Gaat Heracles nog flink wat geld aan verdienen, misschien ziet PSV wat in hem voor 31 augustusquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:59 schreef maickeltje het volgende:
Laten we eerlijk blijven, douglas is niet meer wat hij was voordat hij naar utrecht ging.
Hij kan nog geen fatsoenlijke voorzet geven, en dan een opening pass wat totaal niet overkomt..sorry hoor maar zwaar onder de maat.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nou zeg wat een geklets, die man speelt net als vorig seizoen telkens ijzersterke potten, tegenstanders weten nauwelijks raad met hem! Gaat Heracles nog flink wat geld aan verdienen, misschien ziet PSV wat in hem voor 31 augustus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |