Heeft everton of dost vandaag een schot op doel gelost? ik kan me het niet herrinerenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Voorin zit er wel degelijk rek in, alleen de aanvoer, van Willie dus, ontbreekt. Nu moet Everton of Dost de bal zelf teveel ophalen tussen de linies, waardoor je eigenlijk een mannetje in de aanval mist.
In vond Hakola wel matigjes trouwens
Lag dat aan hun dan? Ik vind dat beide kei en keihard gewerkt hebben, vooral Everton. Dost kon het ook niet bolwerken, hij kreeg alles door de lucht aangespeeld omdat (ik val in herhaling) Willie niet in staat was de aansluiting tussen middenveld en aanval te bewerkstelligen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:18 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Heeft everton of dost vandaag een schot op doel gelost? ik kan me het niet herrineren
Let maar op, Verbeek is druk met beide spelers bezig. Met Dost gaat het helemaal goedkomen. Geef die jongen nog wat tijd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:22 schreef maickeltje het volgende:
Je hebt wel degelijk gelijk, vind everton laatste weken goed spelen en erg hard werken!
En dost...een overschatte speler is het.
Ik hoop het zowel voor ons als voor die jongen zelf maar ik betwijfel het.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Let maar op, Verbeek is druk met beide spelers bezig. Met Dost gaat het helemaal goedkomen. Geef die jongen nog wat tijd.
mwah ik vond em eigenlijk niet zo bijzonder, Qays lijkt mij beterquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:20 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe speelde Faysal dan?
Ik vond die centrale verdediger die Jong Heracles er dinsdag bij had echt dramatisch, weer niet hoe hij heet.
Hun familie is het er over eens dat Faysal meer talent heeft, ik twijfel nog.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mwah ik vond em eigenlijk niet zo bijzonder, Qays lijkt mij beter
CL voetbal in Almelo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:26 schreef Blawh het volgende:
Dost - Vejinovic wordt een gouden tandem, gaan miljoenen opleveren.
Afgelopen 5 jaar net zo vaak als in Amsterdamquote:
Helemaal niets in Almelo!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar net zo vaak als in Amsterdam
Was gewoon ook niet meer dan een afstandsschotquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:59 schreef Incolumis het volgende:
ze lieten niet eens die streep van Dost zien in de samenvatting. anders kreeg Ajax zeker weer te weinig airtime...
het was een schot recht op de goal af, dus een doelpoging. "laten we vooral alleen de onmacht van Ajax zien in de 1e helft, ipv de kans van Heracles" dachten ze zekerquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Was gewoon ook niet meer dan een afstandsschot
Ach ja, ik heb de hele wedstrijd live gezien en wat vooral opvalt is dat Heracles prima meevoetbalt (en zeker niet met 11 man voor de goal ligt zoals sommigen suggereren) en dat we erg snel omschakelen en heel fel zijn zowel met als zonder bal.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het was een schot recht op de goal af, dus een doelpoging. "laten we vooral alleen de onmacht van Ajax zien in de 1e helft, ipv de kans van Heracles" dachten ze zeker
Ja goed onderhandeld! Huren win je niets mee, als noodoplossing hoor je mij niet klagen maar een jong talent (dat er eigenlijk nog niet klaar voor is) opleiden voor een andere club, daar win je helemaal niets mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |