Gewoon met de auto gaanquote:
Mja heb geen auto. Ga dan wel met de bus...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Gewoon met de auto gaanDoe ik ook
Toivonen heeft inderdaad nog niet laten zien de targetman voorin te kunnen zijn. Met een goede aanvoer kan hij best wat scoren, maar zoniet dan is hij veel te anoniem.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:10 schreef Bas2009 het volgende:
Ik vond Toivonen vandaag toch weer iets tegenvallen. 1 schot op goal welke zéér ruim over ging en die hij moest afgeven. Koevermans is dan wel langzaam en heeft een draaicirkel van een zwangere orka, maar hij is wel goed in het afwerken.
Toivonen kan geen bal verlengen met het hoofd, dat kan Koevermans wel..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Toivonen heeft inderdaad nog niet laten zien de targetman voorin te kunnen zijn. Met een goede aanvoer kan hij best wat scoren, maar zoniet dan is hij veel te anoniem.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef taxhaven het volgende:
Hoe komt Rutte aan zo'n spraakgebrek? Is hij gehandicapt?
Waarom heeft de keeper van Chelsea altijd een helm op?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef taxhaven het volgende:
Hoe komt Rutte aan zo'n spraakgebrek? Is hij gehandicapt?
Helaas is dat geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom heeft de keeper van Chelsea altijd een helm op?
Whehequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Prosac het volgende:
Fred Rutten wordt geïnterviewd door iemand die blijkbaar weinig verstand van voetbal heeft.![]()
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-555987/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |