quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:40 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik verwacht juist dat Ajax morgen al het negativisme van zich afschudt door Slovan zware klop te verkopen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Slovan krijgt geen zware klop tenzij echt alles mee zit.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:45 schreef opinionr het volgende:
[..]
Wedden voor een 6-pack bier dat Ajax met 3 doelpunten verschil wint?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Lijkt het je verstandig om te wedden met iemand die goede kennis heeft van die competitie?
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen dat je met Ajax geen verstand hoeft te hebben van een competitie om te weten dat Ajax het moeilijk krijgt
quote:
Atouba nog 1 keer zo'n geintje en je traint tot de winter met de beloftesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben benieuwd wat Jol in de rust heeft gezegd.
-edit-quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt niet heel moeilijk om gewoon 45min niet hier te posten, ongeacht wat er gebeurd; de komende drie uur zal het aan mijn reet roesten, maar het is echt al een halfjaar duidelijk hoor.
Geen live-gebeurtenissen. Daar valt dat soort posts ook onder.
Zeker, maar Donald viel ijzersterk in. In die paar minuten zag je hem constant en alles was goed.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:43 schreef opinionr het volgende:
Blabla
Om dit gepronk een beetje te nuanceren: ik had 3-0 of 4-1 verwacht.
Bratislava was wel erg zwak inderdaad. Even een beetje perspectief.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij had ook wel erg weinig tegenstand vind ik.
Precies. Mooi ook datie zo zijn goal meepakte. Zeegelaar is ook een rappe zeg.. mooi voorzet ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeker, maar Donald viel ijzersterk in. In die paar minuten zag je hem constant en alles was goed.
Heerlijke invalbeurt;.. En als die maffe Atouba die truukjes achterwege houdt kan het ook wel wat worden.
2de helft was ie foutloos.
Echt die Leo Driessen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef reconnect het volgende:
Donald zeer goed ingevallen, Zegelaar mooie assist. Verder heb ik me dood geërgerd aan die commentator met zn gezeik over Atouba en Suarez. Atouba speelde een goede 2e helft, dus als ie dat vasthoudt vind ik hem redelijk betrouwbaar.
Kijk zelf even op internet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die morgen ff kan kijken wat het effect van de 5-0 is op het aandeel Ajax?
je kan bij deze lamlul meteen voor de aftrap al je tv op mute zetten want zo gaat t elke wedstrijd. Om te kotsenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef reconnect het volgende:
Donald zeer goed ingevallen, Zegelaar mooie assist. Verder heb ik me dood geërgerd aan die commentator met zn gezeik over Atouba en Suarez. Atouba speelde een goede 2e helft, dus als ie dat vasthoudt vind ik hem redelijk betrouwbaar.
Moet je Dirk Kuijt ff PM'en, die had er vorige keer ook 1000 euro mee verdiend ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die morgen ff kan kijken wat het effect van de 5-0 is op het aandeel Ajax?
Vond het de tweede helft wel zeer droevig met hem.. Het leek wel alsof Atouba een mongool was ofzo, naar zijn doen. 'En speel hem maar gewoon naar voren.'quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:48 schreef jna het volgende:
[..]
je kan bij deze lamlul meteen voor de aftrap al je tv op mute zetten want zo gaat t elke wedstrijd. Om te kotsen
Ja, erg onopvallendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:50 schreef _Mike_ het volgende:
Goede scheidsrechter trouwens
Dat zei Sneijder ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:52 schreef _Mike_ het volgende:
Suarez zegt echt dat hij echt blijft dit jaar voor het WK en Ajax, geloof hem best wel.
We beginnen met een royaal bod van 4 miljoen euro.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:52 schreef reconnect het volgende:
Suarez op tv: Tuurlijk blijf ik bij Ajax..nja voor wat het waard is
Groningen zocht nog een spits toch haha
Klopt, maar bij Sneijder dacht ik toen al dat hij uit zijn nek lulde.quote:
Dat dacht ik ook. Ik geloof Suarez wel tho.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Klopt, maar bij Sneijder dacht ik toen al dat hij uit zijn nek lulde.
Hij (Luis) straalt gewoon geloofwaardigheid uit vind je ook nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Klopt, maar bij Sneijder dacht ik toen al dat hij uit zijn nek lulde.
Vooral als ie gevallen is in de 16quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij (Luis) straalt gewoon geloofwaardigheid uit vind je ook niet
Misschien moet je ff het stront uit je oren halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |