Nou nou.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:11 schreef Radegast het volgende:
Jammer dat Urby niet speelt.
PSV blinkt nu eenmaal altijd uit tegen Ajax, daar moeten we maar mee leren leven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:14 schreef Rhapsody het volgende:
Als PSV vorig weekend nou ook zo had gespeeld als nu, waren we nu een stuk positiever geloof ik....
Wat een zaadteam zeg, godverdommequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:14 schreef Rhapsody het volgende:
Als PSV vorig weekend nou ook zo had gespeeld als nu, waren we nu een stuk positiever geloof ik....
Lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
PSV blinkt nu eenmaal altijd uit tegen Ajax, daar moeten we maar mee leren leven.
Dat krijg je als allerlei debielen gaan zingen over Joden, en met de Israëlische vlag gaan zwaaien. Die moffen raken daardoor gemotiveerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
PSV blinkt nu eenmaal altijd uit tegen Ajax, daar moeten we maar mee leren leven.
En de verdediging van Ajax zet altijd de poorten wagenwijd open.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat krijg je als allerlei debielen gaan zingen over Joden, en met de Israëlische vlag gaan zwaaien. Die moffen raken daardoor gemotiveerd.
Het is een treurige constatering iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een zaadteam zeg, godverdomme. Dat we van die kneuzen hebben verloren, DAMN.
Welke verdediging?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
En de verdediging van Ajax zet altijd de poorten wagenwijd open.
Als Nederlandse teams tegen Ajax spelen krijgen ze een extra boost, deze wedstrijd valt daarom ook totaal niet te vergelijken aan de wedstrijden tegen Ajax.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is een treurige constatering idd
Die zijn er niet eensquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
En de verdediging van Ajax zet altijd de poorten wagenwijd open.
wanneer Ajax op bezoek komt is dat de wedstrijd van het jaar voor PSV. verbaast me niks dat ze zondag redelijk goed waren en vandaag helemaal niks.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een zaadteam zeg, godverdomme. Dat we van die kneuzen hebben verloren, DAMN.
Als het 1-0 zou worden zou ik dat al mooi vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:26 schreef Fargo het volgende:
Minimaal twee goals en geen enkele tegen...anders ben ik er echt niet gerust op.
[EL Live op RTL] 18.30 Bnei - PSV en 20.45 Ajax - Slovan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:31 schreef tong80 het volgende:
Ajax - Slovan Bratislava LIVE om 20.45 uur op RTL-7
Waarom openen jullie hem niet
Omdat er al een topic is slimmerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:31 schreef tong80 het volgende:
Ajax - Slovan Bratislava LIVE om 20.45 uur op RTL-7
Waarom openen jullie hem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |