Nee, dat zijn anti-klachtenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Subklachten mogen niet meer, TS.
wow helleveeg die is nastyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:24 schreef MissJ het volgende:
En nu TS?
ben je nu van opwinding met je piemeltje aan het spelen?
Ja, het is ook de verzameling van verkleinwoorden die het 'm doet, één woord kan best maar om nou heel dat nieuwsbericht vol te plempen met verkleinwoorden. Aaaargh.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:52 schreef freecell het volgende:
Rubberbootje:
[ afbeelding ]
rubberboot:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat een jongetje van 5 met de eerste speelt eigenlijk.
En Jongetje vind ik ook logisch. Lichaampje was misschien niet nodig geweest, maar om je nou te ergeren aan één woord is wat overdreven natuurlijk
Waar zou het 5 jarige jochie mee spelen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef freecell het volgende:
Een rubberbootje is imo wel wat anders dan een rubberboot!
Wil je wat centjes voor een ijsje?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:22 schreef Penisbaard het volgende:
Of van die ouders die alleen met verkleinwoorden tegen hun kind pratenZo krijg je dus ontspoorde kinderen, dankzij dat soort mensen zitten we nu met verkrachters en moordenaars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef trovey het volgende:
Het allerergste: TV-koks en hun verkleinwoordjes als ze bezig zijn een recept uit te leggen...we nemen nu de worteltjes die hakken we samen met een plukje kruidjes en voegen dat samen in het pannetje terwijl we daarna het bloemkooltje gaan schoonmaken....en ik ben allang doorgezapt naar de volgende zender
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef trovey het volgende:
Het allerergste: TV-koks en hun verkleinwoordjes als ze bezig zijn een recept uit te leggen...we nemen nu de worteltjes die hakken we samen met een plukje kruidjes en voegen dat samen in het pannetje terwijl we daarna het bloemkooltje gaan schoonmaken....en ik ben allang doorgezapt naar de volgende zender
Yep, één van de velen...kijk tegenwoordig maar naar de BBC als ik een kookprogramma wil zien (als ze maar niet teveel van dat echte Engelse voer kokenquote:
Nadat het lichaam van de jongen van 5 uit het water werd getakeld, bleek hij reeds door verdrinking om het leven te zijn gekomen. Zijn rubberboot werd later teruggevonden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef TNA het volgende:
"Nadat het reusachtig gespierde torso van de man van 5 uit het water werd getakeld, bleek het heerschap reeds door verdrinking om het leven te zijn gekomen. Zijn jet werd later teruggevonden."
Man, als ik My Sweet Sixteen kijk zou ik verwachten dat die 5-jarige dwergjes minstens in de Titanic over het IJsselmeer cruisen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:10 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Rubberbootje is niet nodig, want iedereen met het IQ hoger dan dat van de gemiddelde naaktslak weet heus ook wel dat die jongen van amper 5 jaar in geen grote maar kleine rubberboot aan het dobberen was
maar dat is dan weer film, met het oog op de realiteit ga je dat echter níét verwachtenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Man, als ik My Sweet Sixteen kijk zou ik verwachten dat die 5-jarige dwergjes minstens in de Titanic over het IJsselmeer cruisen.
Een kleine rubberboot, ook wel een rubberbootje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:10 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Nadat het lichaam van de jongen van 5 uit het water werd getakeld, bleek hij reeds door verdrinking om het leven te zijn gekomen. Zijn rubberboot werd later teruggevonden.
Rubberbootje is niet nodig, want iedereen met het IQ hoger dan dat van de gemiddelde naaktslak weet heus ook wel dat die jongen van amper 5 jaar in geen grote maar kleine rubberboot aan het dobberen was
Shit ja, u heeft gelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef trovey het volgende:
p0wnedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:24 schreef MissJ het volgende:
En nu TS?
ben je nu van opwinding met je piemeltje aan het spelen?
"mijn hubbie"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:39 schreef karr-1 het volgende:
Volwassenen doen het nog steeds hoor. Continue word er gesproken over "het vrouwtje" of "mijn mannetje" of dat soort afgrijselijke woorden.
quote:
Kwaliteitskick.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:08 schreef 9611Niels het volgende:
Ik kon daar als kind zo pissig om worden, als mensen voetje zeidenIK HEB GEWOON VOETEN JA?!!@$
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |