beeld lijkt idd klein op dat screenshot maar dat valt echt reuze mee, maar ik heb ook echt een tergende hekel aan de UI scale, heb het nooit gebruikt dus ook niet aan gewent. vind het dan allemaal veels te klein wordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:16 schreef vogelkooi het volgende:
Wat heb jij en klein scherm, kan je alles wel zien?
Overigens : gratz
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:01 schreef Blistering het volgende:
Haha, geld maken is nog nooit zo makkelijk geweest. Je koopt de mats voor Flasks van AH. 20/30/40 Frost Lotus. Maakt de Flasks, verkoopt alles wat je krijgt voor dik meer.
Net had ik procs van x6, en zelfs 1tje van x10! Easy 500g winst in 2 minuten.
Ok, als volgt;quote:
link werkt nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:19 schreef vogelkooi het volgende:
If you have a hour to kill, read this.
Is het niet zo dat een hunter 2 AP krijgt voor 1 AG?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand die toevallig een hunter heeft en weet wat nou beter is? Agi of ApR gems?
Dit is namelijk mijn armory en ik zit er aan te denken wat gems te vervangen:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Doomhammer&n=Brinta
Yeps.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Is het niet zo dat een hunter 2 AP krijgt voor 1 AG?
Hopelijk zit Khadgar er ook tussen, is echt drama sinds 3.2quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:20 schreef Rikketik het volgende:
Morgen extended maintenance op een aantal servers, ze gaan iets aan de instance capacity doen.
mazzelaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:33 schreef GI het volgende:
Op Steam. Cartel. Is het nog best te doen. Langer dan vijf minuten heb ik niet hoeven wachten om een instance in te komen.
IKKE TANK...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:34 schreef GI het volgende:
Ik zat trouwens te denken. Als de LFG cross-server gaat kunnen we keer een FOK!-raid doen volgens mij
En je hebt gelijk ook, hebben ze erbij vermeld. Cross-server dungeons worden alleen mogelijk binnen de eigen batlegroup.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:58 schreef Metonae het volgende:
[..]
IKKE TANK...
...Maar.. ik ga er eigk van uit dat je alleen met realms uit je eigen battlegroup kan groupen
Nee, hunters krijgen maar 1AP per agi. Pas in Cactaclysm, wanneer alle AP van gear af gaat, zullen hunters 2 AP per agi krijgen.quote:
Van wow-wiki.quote:# 1 Agility = 1.5 Stamina = 1 Intellect = 1 Critical rating = 1 Hit rating = 1 Ranged skill rating = 2.5 RAP = 2 AP = 0,125 Sockets = 0.417 MP/5
Ik heb geen idee, maar er zat laats een druid in VOA feral druid, die had alleen maar APR gems en zat dik boven de 5k dps.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:36 schreef incognitoomuch het volgende:
Omdat ik dus iemand zag met alleen maar Armor Penetration Rating gems. Hij gebruikte het zowel voor PVP als voor PVE.
Maar wat doet APR nou precies?
Dat is een lijstje van dingen die gelijkwaardig zijn. Zo geeft een rode agi gem (zeg: blauwe kwaliteit) 16 agi, maar de ap versie daarvan geeft 32 ap. De sta gem daarentegen geeft weer 24 sta.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:34 schreef GI het volgende:
[..]
Van wow-wiki.
Dat lees ik als 1 agility = 2 (ranged) AP.
Voor Marksman hunters is ARP erg handig. In tegenstelling tot Survival (Explosive Shot) is het meerendeel van de MM hunter phys. damage en niet magic. Armor penetration doet eigenlijk precies wat het zegt: het "ignored" het armor van je vijand, waardoor je meer physical dmg aanricht.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:36 schreef incognitoomuch het volgende:
Omdat ik dus iemand zag met alleen maar Armor Penetration Rating gems. Hij gebruikte het zowel voor PVP als voor PVE.
Maar wat doet APR nou precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |