Ach Firefly is de grootste jankert hier, ook in alle F1 topics en posts loopt meneer altijd te zeiken. Maak je daar maar niet druk om, aard van het beestje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent net een kleuter die zijn zin niet heeft gekregen. Sorry, maar kan je iets volwassener doen? Of gewoon het spel opgeven als het je niet bevalt? Je kan van ons niet verwachten dat wij het niet over de nieuwe expansion hebben. Het is jammer dat je het niet leuk vindt maar dat is onvermijdelijk. Ik vind het wel heel kidnerachtyig dat je ons erom afvalt, mogen wij het alsjeblieft wél leuk vinden?
Gnome Priest, de natte droom van elke Horde Ganker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:45 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Ach Firefly is de grootste jankert hier, ook in alle F1 topics en posts loopt meneer altijd te zeiken. Maak je daar maar niet druk om, aard van het beestje.
Gnome Priest FTW, eindelijk krijgen de gnomes een healer. LFM for all gnome raiding guild
Dit is geen recycling meer. Alles gaat op de schop, dus je zou bijna kunnen zeggen dat je een nieuw spel krijgt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben blij dat de geruchten waar zijn. Ik heb net op de FP al gezegd dat ik het klasse vind dat er een developer is die breekt met de traditie om een nieuw statisch continent aan de wereld toe te voegen waardoor het oude continent verlaten wordt. Een dynamische wereld klinkt geweldig, en volgens mij wordt echt alles overhoop gegooid. Dat kan niet echt recyclen genoemd worden.
Whehe iddquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Gnome Priest, de natte droom van elke Horde Ganker.
Ik denk dat Wyri zich kostelijk gaat vermaken
Jaar. Minimaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:26 schreef yeahmen het volgende:
Hoelang zal het nog duren voor deze uitbreiding uit is? Kwestie van weken, maanden of een jaar?
Denk niet eerder dan Q3 2010...We moeten eerst nog patch 3.2.2 krijgen met Onyxia, en daarna nog 3.3 met Icecrown...Dus zeker nog voor een maand of 10 aan content, en de eerstvolgende patch komt pas in november...dus het duurt nog wel ff.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:26 schreef yeahmen het volgende:
Hoelang zal het nog duren voor deze uitbreiding uit is? Kwestie van weken, maanden of een jaar?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:28 schreef Gierigesloeber het volgende:
Worgen rogue.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Troll Druid.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:52 schreef Metonae het volgende:
Goblin Rogue![]()
Worgen Priest![]()
Blood Elf Warrior
Cyclone is sowieso dikke failquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
Wel lekker die battleground XP in Alterac Valley, alleen dan moet je wel winnen. Kut horde in cyclone battlegroup.
Gz!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:22 schreef Rikketik het volgende:
Vanmiddag een Sprite Darter Egg geloot.
Hoop wel met rated BG's dat de teamplay weer de goeie kant op gaatquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Cyclone is sowieso dikke fail.
Lukt je niet.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:05 schreef drumstickNL het volgende:
Ik maak altijd de fout om alle informatie over de volgende expansion te lezen die er beschikbaar is en daardoor verneuk je toch veel van de 'verassing'. Zoals het kijken naar steden voordat ze uitkomen enzo. Heb besloten dat ik vanaf nu niks meer erover kijk, even zien of ik dat volhoud.
Veel succes.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:05 schreef drumstickNL het volgende:
Heb besloten dat ik vanaf nu niks meer erover kijk, even zien of ik dat volhoud.
Rond level 60 zo'n beetje..quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Veel succes.
Vanavond level 50 gedinged!Ben wel benieuwd wanneer de toffe armor en weapons komen, ik zie er nog steeds uit als iemand van level 30.
Maar goed, eerst maar eens naar level 55 en dan uiteraard een DK maken.
Ik had gister ook gezeik met een andere healer, ik zou niet genoeg healen. Ik deed samen met hem een VOA 10 healen. Ik zou de maintank healen en hij de offtank en de raid. Natuurlijk healt meneer meer omdat ik alleen bezig ben met de tank en de offtank.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:15 schreef GI het volgende:
Ook nog een leuke discussie/aanvaring gehad met een holy healer gisterenmiddag.
Ik zou slecht healen omdat ik nooit met mana problemen zou kampen...
Oké, duurt nog wel even dus. Hoewel, level 40 - 50 heb ik ook binnen een week er doorheen geramd. En ik kan nu ook bijna AV gaan doen.quote:
Dode punt is inderdaad tussen level 40 en 55, in mijn ervaring.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:34 schreef Rikketik het volgende:
Ik denk dat ik level 80 nu wel redelijk snel kan halen. Ik ben er vorig jaar mee gekapt omdat ik het gevoel had dat ik niks bereikte, maar over dat dode punt ben ik nu wel heen.
Moet toch eens vertellen wanneer je speelt dan. Ik verlies meestal. (dus horde wint)quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
Wel lekker die battleground XP in Alterac Valley, alleen dan moet je wel winnen. Kut horde in cyclone battlegroup.
zit ik ook echt aan te denken ja, nooit willen rerollen maar worgen verandert de zakenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:28 schreef Gierigesloeber het volgende:
Worgen rogue.
Gelijk GM ticket maken daar over.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is dit nou weer? Een gast onder de grond in WG die m'n node steelt. Heb hem even opgezocht op armory en lijkt op een gehackt account met bot oid.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Zekk
Blijkbaar kan ik een beetje healen op mijn shammy. Na een paar Totc 10 en 25 en wat Ulduar 10 en 25 ervaring heb ik nog steeds geen idee of ik het nu "goed" doe.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:38 schreef GI het volgende:
Dat is een deel het moeilijke. Healing meters zeggen bij lange na niet alles. Helemaal al niet met een Disc healer maar zelfs in andere gevallen is de hoeveelheid die je healt niet van toepassing. Zolang je targets het maar overleven.
Tanken=VAL MIJ AANquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:18 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik een beetje healen op mijn shammy. Na een paar Totc 10 en 25 en wat Ulduar 10 en 25 ervaring heb ik nog steeds geen idee of ik het nu "goed" doe.
Meestal zit ik op MT of OT healing en heal zo af en toe de raid een beetje bij. De tanks overleven meestal wel dus dan schijn ik het goed te doen.
En zo slecht kan ik het niet doen want ze vragen iedere keer weer of ik mee ga ook al heb ik me niet ingeschreven voor raids. Echt verlegen zitten ze niet om healers, tis meer dat de andere healers ook wel eens willen dps'en
Daarom staat DPS ook voor Damage Per Second, hè?quote:DPS is zelfs per seconde te meten
Juist dat vond ik dus ook, boeiend hoeveel ik heal de tank ging niet dood. Wel de halve raid..... dus wipe.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:38 schreef GI het volgende:
Dat is een deel het moeilijke. Healing meters zeggen bij lange na niet alles. Helemaal al niet met een Disc healer maar zelfs in andere gevallen is de hoeveelheid die je healt niet van toepassing. Zolang je targets het maar overleven.
gebeurd bij mij op de server constant. niet alleen in wintergrasp maar ook in scholazar basin.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is dit nou weer? Een gast onder de grond in WG die m'n node steelt. Heb hem even opgezocht op armory en lijkt op een gehackt account met bot oid.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Zekk
Ze hebben alleen nog Bloodmyst Isle, tot ongeveer level 20. En daarna pas weer in Outland geloof ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef wc-eend het volgende:
Hebben dranei naast hun eigen starting zone daarna ook nog eigen zones? Of gaan ze naar andere zones van een andere faction?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |