Dat ziet er heel erg goed uit. LIjkt me erg leuk en lekker om daar eens te gana shoppenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:17 schreef snoopy het volgende:
Sugar, heel veel plezier in Paris![]()
Wij hebben net hier boodschappen gedaan: http://www.lindenhoff.nl/particulieren/index.html![]()
oh sorryquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:51 schreef Morretje het volgende:Huup, je doorbreekt het - ik heb/was/had/waren-patroon
![]()
Ik was bij mijn mams, had aandacht nodig.
bevallen tussen de gladiolen en de geraniumsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh sorry
ik was bij Intratuin, een plant uitzoeken die de serre wel zou overleven![]()
en mn schoonmoeder de stuipen op t lijf laten jagen door lief die zonodig moest bellen"oh je staat in intratuin, er is niets dus... maar voelt ze ook niet al wat?" "ja nouja, ze heeft wel behoorlijke weeen maar verder gaat et best" "echt?!
"
heus... weeen... intratuinlijkt me enig.
hoe is t trouwens met je? Voel je je okay, lichamelijk zeg maar ook?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:51 schreef Morretje het volgende:Huup, je doorbreekt het - ik heb/was/had/waren-patroon
![]()
Ik was bij mijn mams, had aandacht nodig.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik was naar zwemles met jongste en ik heb al wiebelend op een trapje mijn daklichten gesopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zat me af te vragen waarom iemand wiebelend op een trapje haar daklichten wil soppen?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik had echt heeeeeeeeeeele vreemde associaties bij het woord daklichten
Omdat ze vies zijn natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een boven aanrecht en ik mag niet op aanrecht staan
![]()
En koplampen denk ik huup!maar het lijken van buiten wel twee daktietjes ja
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:37 schreef Belana het volgende:
weten jullie dat ik me steeds meer af vraag waar jullie de tijd vandaan halen om hier zo bveel te kleppen?
Ik kom er gewoon niet aan toe, echt niet!
nah ja... anyways...ik kom ff melden dat ik voor mijn werk volgende week ff naar London moet![]()
ff interessant doen weet je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |