quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:55 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oi. Labiele chick. En ik zou d'r moeder niet bellen, je weet toch al genoeg? Leg je er bij neer, ze heeft je bedonderd en meer hoef je helemaal niet te weten.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:18 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je volgende sms SMERIGE SLET VEEL PLEZIER MET JE LEGOLAND TOYBOY
Trek je conclusie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:41 schreef KG0603 het volgende:
Ik zou egt niet weten of ze het gezegd zou hebben tegen mij, ergste vind ik gewoon dat ik er zelf achter moest komen. Heb nu echt 0 vertrouwen in haar.
Daarom afkappen. Als ze zich echt zo schuldig zou voelen had ze het ook zelf wel gezegd. Achterbakse bitch durft het pas toe te geven op het moment dat ze er niet meer onderuit kan. Sorry dat ik zo hard reageer...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:41 schreef KG0603 het volgende:
Ik zou egt niet weten of ze het gezegd zou hebben tegen mij, ergste vind ik gewoon dat ik er zelf achter moest komen. Heb nu echt 0 vertrouwen in haar.
Vertrouwen is niet meer aan de orde, ga lekker stappen dit weekend en achter die rokjes aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:41 schreef KG0603 het volgende:
Ik weet niet of je een lange relatie had, maar ik denk dat de vraag of je goed genoeg voor d'r was niet relevant is. Zij zat in het buitenland, en zag d'r kans schoon. Feit blijft dat je belazerd bent, dus hou de eer aan jezelf. Ze is de energie niet waard.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:45 schreef KG0603 het volgende:
Is geen probleem kerel. Harde feiten allemaal. Vraag die bij me nu opspeelt, was ik niet goed genoeg ? ag ja shit happens
Trust me, da`s maar even, normale reactie, zeker omdat het allemaal zo "vaag" is. Daarom zeg ik, leuke dingen doen, die verspoedige het procesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:45 schreef KG0603 het volgende:
Is geen probleem kerel. Harde feiten allemaal. Vraag die bij me nu opspeelt, was ik niet goed genoeg ? ag ja shit happens
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:00 schreef Gizmo112 het volgende:
Dus ze is 2 week lang uitgewoond door een Deen...
JUIST!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:55 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Leg je er bij neer, ze heeft je bedonderd en meer hoef je helemaal niet te weten.
Klinkt als een intelligente jongen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:56 schreef Angst het volgende:
die doos heeft het blijkbaar in d'r msnfoto gezet, en zegt je niet te willen kwetsen...
ik heb een vriendje gehad die zijn hele vreemdgang had beschreven op fok, en ik kan gerust zeggen dat die relatie het niet heeft gered
Doe maar niet. Wees de betere persoon in deze, kerel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:07 schreef KG0603 het volgende:
Als ik bothered ben kan ik dat screenshotje wel poste
Leuke manier om er achter te komen ook. Maar wat wil je nog van haar dat je nog probeert contact te zoeken? Hard aan de kant zetten is wellicht beter aan te raden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef KG0603 het volgende:
...
Op een begeve moment zegt een vriend van mij, hey man, waarom staat >...< met een andere kerel te zoenen op msn ? Wtf, stuur eens een screenshot, en ja hoor, foto met haar en een ander kerel die ze aant zoenen was. Wat hierna gebeurde kan ik me vrij weinig herinneren. Was ontzettend kwaad en verdrietig.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |