Ik kon toch zweren dat je dat ooit had gepostquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee
[..]
Hoe bedoel je nog steeds geen speakers?
.. Ik snap niet waar je op doelt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kon toch zweren dat je dat ooit had gepost
Thanksquote:
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHquote:
Nou ergens is dit ook best chill, ik word op m'n wenken bediend hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[KLB SC #1485] Waar ik hoop dat ik de Mexicaanse griep krijg
Whehe die TT en OP
drink bier om te verkoelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef reetveter het volgende:
Ik zweet me de klere en zit nog wel in de schaduw
Het einde is in zicht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
M'n hamster ziet er trouwens nu helemaal niet meer uit zoals daarze is nu grijs en dik.
Neem je hem mee naar Groningen, of zadel je je ouders op met die marmot?quote:
nek omdraaien en nieuwe kopenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
M'n hamster ziet er trouwens nu helemaal niet meer uit zoals daarze is nu grijs en dik.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Verdomme ik ga vanavond een horror-night houden en ik weet nu al dat ik er spijt van ga krijgen.
Dat betekent dat hij hondsdol isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
Jij kunt vannacht niet slapen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Verdomme ik ga vanavond een horror-night houden en ik weet nu al dat ik er spijt van ga krijgen.
Voor de duizendste keer, ik ben co-ouder van die hamsterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neem je hem mee naar Groningen, of zadel je je ouders op met die marmot?
Dan heb ik daar waarschijnlijk de voorgaande keren overheen gelezen omdat het me werkelijk geen fuck kan interesseren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer, ik ben co-ouder van die hamsterde zorg voor het beestje ligt bij m'n beste vriendin die 'm op haar beurt heeft gedumpt bij haar eigen ouders.
En haar moeder vindt het zo schattig als Schnoep een nootje of hamstersnoepje eet en voert haar daarom de hele dag die dingen waardoor het nu een vatsige hamster is.
RECquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]enge films dus? Weet je ook welke?
Als ik te bang ben blijf ik gewoon daar slapen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij kunt vannacht niet slapen?
WAAROM VRAAG JE ER DAN NAAR!?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan heb ik daar waarschijnlijk de voorgaande keren overheen gelezen omdat het me werkelijk geen fuck kan interesseren.
Recquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
REC
Shutter
The Orphanage en One Missed Call. Geen idee of ze eng zijn maar ze staan wel hoog op IMDB en consorten.![]()
[..]
Als ik te bang ben blijf ik gewoon daar slapen.
REC heb ik gister gezien, Goeie film!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
REC
Shutter
The Orphanage en One Missed Call. Geen idee of ze eng zijn maar ze staan wel hoog op IMDB en consorten.![]()
[..]
Als ik te bang ben blijf ik gewoon daar slapen.
Joah, is het echt zomer weer, krijgen we dit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef reetveter het volgende:
VERDOMME, slaat het hele weer ineens om
Neenquote:
Genoeg mensen die dat tegenspreken. Je hebt hem gewoon niet uitgezien hè.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Recals er iets een saaie stomme kutfilm is dan is dat het wel.
Ja we kwamen er net achter dat de remake van One Missed Call een 3.4 had op IMDBquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
REC heb ik gister gezien, Goeie film!![]()
Maar als ik jou was zou ik afzien van One Missed Call, wat een gruwelijke, niet kloppende baggerfilm met een kutplot. Heb daar gewoon om zitten lachen
HOMOquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Neen. Het is een sausagefest.
[..]
Die mensen dan ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Genoeg mensen die dat tegenspreken. Je hebt hem gewoon niet uitgezien hè. [ afbeelding ]
[..]
Ja we kwamen er net achter dat de remake van One Missed Call een 3.4 had op IMDBWe hadden de originele moeten halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Ik heb hier laatst een bericht gelezen "ik kan nu geen muziek luisteren want ik heb hier geen speakers"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
.. Ik snap niet waar je op doelt.
Hier nog niet en ik heb net een tas van tig kilo van de AH mee naar huis moeten sjouwenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef reetveter het volgende:
VERDOMME, slaat het hele weer ineens om
Final Destination?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Japsnars het volgende:
Welke film is dat waar die ene chick zo'n gigantisch ongeluk op de snelweg ziet aankomen en vervolgens weet te voorkomen waarna alle 'geredde' personen 1 voor 1 doodgaan. (In de volgorde waarin ze bij het ongeluk dood zouden gaan)
final destintionquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Japsnars het volgende:
Welke film is dat waar die ene chick zo'n gigantisch ongeluk op de snelweg ziet aankomen en vervolgens weet te voorkomen waarna alle 'geredde' personen 1 voor 1 doodgaan. (In de volgorde waarin ze bij het ongeluk dood zouden gaan)
Heb ik gezienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef Japsnars het volgende:
Heeft iemand trouwens 11:14 gezien? Met al die dingen die op hetzelfde tijdstip gebeuren
En die vent die uit het raam aan het pissen is waarna het raampje in een keer dichtklapt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?
Is al weer even terug![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb ik gezien
Met datSoort van jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?
Is al weer even terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
JIJ MOET REAGEREN OP MIJN FOBO BERICHTquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef Fascination het volgende:
Maisnon, reageer eens op m'n last.fm berichtje.
JIJ MOET POSTEN IN MIJN FOBOquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:19 schreef gers het volgende:
[..]
JIJ MOET REAGEREN OP MIJN FOBO BERICHT
Het is vanavond wel weer voorbij hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:17 schreef Zotheid het volgende:
ZH-twittah: flinke wind en een paar druppeltjes hier. Waarschijnlijk geen Danzig vanavond.
Over en sluiten.
Tuftuf club.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:22 schreef RickoKun het volgende:
Hamster oppakken en tegen een flitspaal aansmijten
Danzig en het weer staan los van elkaar. Ik woon om de hoek van de Danzig. Eigenlijk heb ik gewoon geen zin om uit te gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is vanavond wel weer voorbij hoor
Shenkie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Danzig en het weer staan los van elkaar. Ik woon om de hoek van de Danzig. Eigenlijk heb ik gewoon geen zin om uit te gaan.
Morgenochtend heb ik ook nog ergens rijles dus vandaar.
Suske en wiskequote:
Gewoon lekker partyen daarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Danzig en het weer staan los van elkaar. Ik woon om de hoek van de Danzig. Eigenlijk heb ik gewoon geen zin om uit te gaan.
Hihi.quote:
Alleen als jij ook komt.quote:
Pak haar!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
Heeft ze 5 notes gehad, staat die rat weer in de OP
Ah okequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb geen zinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Alleen als jij ook komt.
Moet je in het topic kijkenquote:
Volgende week?quote:
Topic killerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker even Halibut Bourguignon maken
PM plaatje van je borsten k thx!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Topic killer!
Maar vooruit, omdat jij het bent.
Oke is goed, ik PM je Ricko. Trek je dan wel op die foto's?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
PM plaatje van je borsten k thx!
je bent dan erg lievvvvv
JA OK IS GOED!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke is goed, ik PM je Ricko. Trek je dan wel op die foto's?
Mij ook een PM graagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke is goed, ik PM je Ricko. Trek je dan wel op die foto's?
Jawel. Ik ben misschien 1 keer geschrokken, de hele film bestaat uit één wijf dat de hele tijd blablablabla't en panisch doet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Genoeg mensen die dat tegenspreken. Je hebt hem gewoon niet uitgezien hè. [ afbeelding ]
[..]
Ja we kwamen er net achter dat de remake van One Missed Call een 3.4 had op IMDBWe hadden de originele moeten halen.
Ja maar ik heb nu speakers aangesloten. Ik kan gewoon geen muziek luisteren op youtube omdat het geluid het daar niet doet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hier laatst een bericht gelezen "ik kan nu geen muziek luisteren want ik heb hier geen speakers"
En ik dacht dat die van jou afkomstig was maar blijkbaar niet dus
Fipo Pagina 2
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
Heeft ze 5 notes gehad, staat die rat weer in de OP
And when I get that feeling, I can no longer hidequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
You can say what you want, but it won't change my mind. I feel the same about you.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
And when I get that feeling, I can no longer hide..
Hoe kun je nu geen net5 hebben?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil vanavond Finding Neverland kijken, maar ik heb gewoon geen Net5.
Dat kan niet als je wel andere TV stations hebt... Gewoon ff zoekenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
Ja, die kan ik niet goed ontvangen. Evenals TMF. Maar dat mis ik niet. Zo loop ik echt altijd alle goede vrouwen serieus en films misquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kun je nu geen net5 hebben?
Kate Winslet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
Lijkt me heel vervelend jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die kan ik niet goed ontvangen. Evenals TMF. Maar dat mis ik niet. Zo loop ik echt altijd alle goede vrouwen serieus en films mis!
Hopelijk is dat op m'n kamer beter.
Een schotel. Dat mogen m'n ouders lekker regelen danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lijkt me heel vervelend jamisschien moet je een schotel nemen
! En ja Net5 is de vrouwenzender pur sang
!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kate Winslet.Goed dat je me eraan herinnert.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
Zometeen gewoon Ajax, niks anders.
Laat me er niet over beginnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]Nee, 15 jarigen zijn lekker.
Halve kinderen.
Toen ik dat las hoorde ik gelijk onweer.quote:
De zon schijnt gewoon hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Toen ik dat las hoorde ik gelijk onweer.
Fokmeat?quote:
Boeien, als ze maar lekker zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]Nee, 15 jarigen zijn lekker.
Halve kinderen.
Just a tiny bit of rain here.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef jordeeeh het volgende:
godver, onweer en hagel voor t leven hier
Er zijn wel meer kanalen met goede en serieuze vrouwenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die kan ik niet goed ontvangen. Evenals TMF. Maar dat mis ik niet. Zo loop ik echt altijd alle goede vrouwen serieus en films mis!
Waarom zit er een poppetje in je quote?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boeien, als ze maar lekker zijn
Omdat, poppetjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zit er een poppetje in je quote?
Ik ga kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik ook, just because I canquote:
ik hou m'n hart vastquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
Zometeen gewoon Ajax, niks anders.
Dat eerste lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:31 schreef Japsnars het volgende:
Zal ik hem digitaal voor je opnemen met mijn HD recorder en hem dan online zetten? Of zoek je zelf gewoon een download link
quote:
Ik kan toveren, jwzquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Ezio het volgende:
Hoe komen die poppetjes in jouw kwoots
Hij plaatst ze er zelf in. En het is irritant.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Ezio het volgende:
Hoe komen die poppetjes in jouw kwoots
Boehoequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij plaatst ze er zelf in. En het is irritant.
Omdat het herkenbaar isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik om deze trouwens de hele tijd zo fucking lachen?
Ja inderdaad, gebeurt mij ook iets te vaakquote:
Ken je die nog niet? Hij is echt geweldigquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik om deze trouwens de hele tijd zo fucking lachen?
Ik heb een tijdje geleden wel gehad dat ik dacht dat ik er al wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, gebeurt mij ook iets te vaak
Andersom is ook leuk als je denkt dat je nog een stap verder naar beneden moet doen
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ken je die nog niet? Hij is echt geweldig
Mooie muziek? The lonely island is echt meesterlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee.
Internet is een slecht iets.
Laten we naar mooie muziek luisteren:
Ik snap dat het niet serieus is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mooie muziek? The lonely island is echt meesterlijk.
Het is trouwens niet serieus bedoeld, he
download danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Zotheid het volgende:
Ik geef veuls te veul geld uit in de iTunes store.
Dat doe ik dan toch ook.quote:
beter zoeken ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doe ik dan toch ook.
Sommige muziek is niet/amper via andere kanalen te vinden.
Neuh. Dat soort artiesten verdienen het geld gewoon.quote:
Waarom gaat iedereen nu al slapenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
En als 'ie af is ga ik in bad, en daarna naar bed. Ik wens iedereen alvast een fijne avond en/of nachtrust toe![]()
!
Dat duurde ook 36 minutenquote:
Dat is sinitiquote:
K was toch even socializen boiiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat duurde ook 36 minuten
[..]
Dat is siniti
Wtfquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:02 schreef jordeeeh het volgende:
Ik heb me trouwens vandaag echt kapot gelachenWe zaten dus op t terras, en vriend van m'n moeder wilde opstaan toen we gingen. Verliest ie z'n evenwicht, flikkert ie vol tegen een boom aan op een vol terras
Iedereen zat zo te kijken van "Wtf?![]()
", k had t niet meer
![]()
Neuh, ik denk eerder van een hoog alcohol promillagequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wtf![]()
Heeft zeker last van een lage bloeddruk ofzo.
Ait, ik ben jordeeeh, aangenaam.quote:
Die is nu toch wel voorbijquote:
Hoi ik ben japsnars aka jasperquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuh, ik denk eerder van een hoog alcohol promillage
[..]
Ait, ik ben jordeeeh, aangenaam.
Vooral die op vleeswonden geilende emo presentator whehequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:17 schreef Broekpaling het volgende:Ik moet altijd zo lachen om scarred.
Om hem moet ik kotsen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vooral die op vleeswonden geilende emo presentator whehe
hier nietquote:
Relatie Jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:21 schreef jordeeeh het volgende:
Trouwens hoge,
http://fotoboek.fok.nl/Siral
Is best lekker, wat doet zij in jouw fobo?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/userpics//233920/cutee.jpg
quote:
Siralquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:30 schreef reetveter het volgende:
Oké even wat vragen
wie is dat wijf
waar komt ze vandaan
heeft ze hyves
waarom is ze niet bij mij
is ze geil?
Ja weet niet, zij lurkte, dus ik lurkte terug!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:21 schreef jordeeeh het volgende:
Trouwens hoge,
http://fotoboek.fok.nl/Siral
Is best lekker, wat doet zij in jouw fobo?
Nou nou nou Luurtje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
Zij is echt nog achterlijker dan het achtereind van een varken.
Metalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja weet niet, zij lurkte, dus ik lurkte terug!
Schijnt ze én lekker te zijn én van metal te houden![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Siral
Noord Brabant
Uiteraard
Omdat ik lekkerder ben
Vast altijd
Tijdens de seks een lekker schreeuwnummertje aan zou ik wel echt kankergeniaal vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Metal___-_---____----____-----___!!!
Beter hand in de brand dan brand in je hand.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Anders stak ik bijna mijn hand in brand.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
Larissaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Siral
Noord Brabant
Onbekend
Omdat ik lekkerder ben
Ik gok van wel.
Dat geloof ik best.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
Je moet ook geen scheten in de fik zetten!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Anders stak ik bijna mijn hand in brand.
Je kent haar? MSN ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
Who gives a **. Zolang ze lekker is.quote:
Tering, er kwam gewoon een banner met "PAS OP, JALOERSE POST" op mn beeldschermquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Beter hand in de brand dan brand in je hand. [ afbeelding ]
Uhm juistquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Beter hand in de brand dan brand in je hand. [ afbeelding ]
Heuy vergelijk mij niet met jou, okethxbai.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:36 schreef Zotheid het volgende:
Je moet ook geen scheten in de fik zetten!
quote:
Hoe ken je haar dan? Welke stad komt ze vandaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Nee, ik heb geen trash op msn.
GODVERDOMMEEEquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Nee, ik heb geen trash op msn.
Ik slaap vannacht niet meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:40 schreef Zotheid het volgende:
Hoezee voor alle mannen die alleen op het uiterlijk afgaan.
Innerlijk is alleen belangrijk als je der wilt leren kennen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:40 schreef Zotheid het volgende:
Hoezee voor alle mannen die alleen op het uiterlijk afgaan.
Check die homo's linksquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heuy vergelijk mij niet met jou, okethxbai.
Dan is het sowieso kansloos om op zo'n manier te geilen op meisjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat.
Wat wil je anders doen op een forum?
Wow jouw innerlijk is echt mooi![]()
Dat kan je toch niet zien via een forum manIedereen doet zich voor zoals hij/zij wilt.
Ja, ik kan volgende week maandag/dinsdag best die kant op komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar jordeeh, we spreken je volgende week dus weer?
Nu alweer op jacht naar de shredder?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn jullie allemaal zulke casanova's die elke avond met een ander sletje in bed liggen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Innerlijk is alleen belangrijk als je der wilt leren kennen.
Willen die gasten links elkaar nou op de bek pakken?quote:
Wie zegt dat ik loop te geilen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan.
[..]
Dan is het sowieso kansloos om op zo'n manier te geilen op meisjes.
Maar ga gerust je gang hoor.
Alsof we nu daadwerkelijk zitten te fappen op die Siralquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan is het sowieso kansloos om op zo'n manier te geilen op meisjes.
Maar ga gerust je gang hoor.
Wow, ik klik die plaatjes aan, komt er ineens een goatse tevoorschijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu alweer op jacht naar de shredder?![]()
Juist!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Innerlijk is alleen belangrijk als je der wilt leren kennen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie allemaal zulke casanova's die elke avond met een ander sletje in bed liggen.
Zo ja is dat ook niet iets om trots op te zijn.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wow, ik klik die plaatjes aan, komt er ineens een goatse tevoorschijn.
Ik dacht al, waar heeft iedereen het overKut hotlinking gezooi
K haal t wel even weg
Jij hebt een vriendinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
True. Rammen en voor het licht weg zijn.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wow, ik klik die plaatjes aan, komt er ineens een goatse tevoorschijn.
Ik dacht al, waar heeft iedereen het overKut hotlinking gezooi
K haal t wel even weg
GODVERDOMME JORDYquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, t ging om:
http://www.webwhitenoise.com/media/1/20080619-awesomehuge.jpg
Mensen die gelijk naar dr msn vragen en alles.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik loop te geilen?
Ik zeg dat het gewoon een knap meisje isMaar wat kan je tegenwoordig vertrouwen qua foto's vandaag de dag?
Dat is een andere situatie dan een foto van een willekeurig meisje te posten (Ik vind dr in elk geval niet bijzonder) en er gelijk zo bij te staan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof we nu daadwerkelijk zitten te fappen op die Siral
Komop man, jij gaat ook echt geen nee zeggen als ze naakt voor je staat en zegt dat ze je van top tot teen wil laten komen![]()
One night stands ook.quote:
Haha serieusquote:
Ik vroeg naar der msn. En als je vrijgezel bent is een one night stand niet overrated.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die gelijk naar dr msn vragen en alles.
[..]
Dat is een andere situatie dan een foto van een willekeurig meisje te posten (Ik vind dr in elk geval niet bijzonder) en er gelijk zo bij te staan.
[..]
One night stands ook.
Waar zie je mij haar msn vragen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die gelijk naar dr msn vragen en alles.
[..]
Dat is een andere situatie dan een foto van een willekeurig meisje te posten (Ik vind dr in elk geval niet bijzonder) en er gelijk zo bij te staan.
[..]
One night stands ook.
Even proberen danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha serieusals ik m via google aan klik zie je gewoon die kop, en nu goatse.
http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&safe=off&sa=1&q=awesome+smiley&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=&start=0&imgtbs=z&imgsz=m
En dan de 2e, link m hier en kijk wat er gebeurd
EDIT: Wat de kankerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha serieusals ik m via google aan klik zie je gewoon die kop, en nu goatse.
http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&safe=off&sa=1&q=awesome+smiley&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=&start=0&imgtbs=z&imgsz=m
En dan de 2e, link m hier en kijk wat er gebeurd
Doe eens ctrl+f5quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zie gewoon twee smilies hoor, zowel bij RV als bij mij
EHJ FUCKING HELLquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Even proberen dan
[ afbeelding ]
Haha, nou dat had ik dus ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
EHJ FUCKING HELLpas toen ik hem refreshde kwam die ineens
Refresh maar eensquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zie gewoon twee smilies hoor, zowel bij RV als bij mij
Weet ik veel wie dat was. Maar goed, zoals Lamon al zegt, 1 foto van een vrouw en gelijk vliegen de hormonen door de lucht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waar zie je mij haar msn vragen?
Ach, ik heb liever gewoon een relatie, maar ieder zijn ding he.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vroeg naar der msn. En als je vrijgezel bent is een one night stand niet overrated.
Ja mang, mn laptop zit inderdaad nu onder het kwijlquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:48 schreef Zotheid het volgende:
Klopt, maar ik presteer het om al bijna 3 jaar met een hersenloze snol die verzot is op seks te gaan. Kiezen of delen. Ik weet het wel.quote:
Fucking hell, awesome gedaan.quote:
Ik zeg ook 'als' je vrijgezel bent he. Ik heb ook al 2 jaar een relatie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik veel wie dat was. Maar goed, zoals Lamon al zegt, 1 foto van een vrouw en gelijk vliegen de hormonen door de lucht.
[..]
Ach, ik heb liever gewoon een relatie, maar ieder zijn ding he.
Gast, ik zeg alleen dat het een knappe meid isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik veel wie dat was. Maar goed, zoals Lamon al zegt, 1 foto van een vrouw en gelijk vliegen de hormonen door de lucht.
[..]
Ach, ik heb liever gewoon een relatie, maar ieder zijn ding he.
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja mang, mn laptop zit inderdaad nu onder het kwijl
Geen behoefte aan een relatie met meer?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, maar ik presteer het om al bijna 3 jaar met een hersenloze snol die verzot is op seks te gaan. Kiezen of delen. Ik weet het wel.
Deel maar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, maar ik presteer het om al bijna 3 jaar met een hersenloze snol die verzot is op seks te gaan. Kiezen of delen. Ik weet het wel.
Ondanks dat ze mijn account niet kent wil ik toch graag even vermelden dat het hier op een grapje gaat en dat ik 'hersenloze snol' niet meen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ondanks dat ze mijn account niet kent wil ik toch graag even vermelden dat het hier op een grapje gaat en dat ik 'hersenloze snol' niet meen.
Ze is geen mod hoor, ze weet sowieso niet van het bestaan van FOK! af.quote:
Oke oke.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zeg ook 'als' je vrijgezel bent he. Ik heb ook al 2 jaar een relatie.
Niks mis mee. Maar om nou gelijk tegen Allure te zeggen dat ze jaloers is (Ik weet niet of jij dat was) omdat ze zei dat het een dom kind is is ook een beetje raar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, ik zeg alleen dat het een knappe meid is
Net zoals ik dat over Carice zeg
Oh noes hormonen! Hou ze in bedwang jongens! Stel je voor dat je een meisje knap vind!!!!1!1!!![]()
![]()
Nee, ik vind dat je waanzinnig overdrijft!quote:
Ik bedoel voor de goatse's.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze is geen mod hoor, ze weet sowieso niet van het bestaan van FOK! af.
Hahaha, ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nope, dat zou k nooit tegen m'n moppie zeggenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke oke.
[..]
Niks mis mee. Maar om nou gelijk tegen Allure te zeggen dat ze jaloers is (Ik weet niet of jij dat was) omdat ze zei dat het een dom kind is is ook een beetje raar.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ondanks dat ze mijn account niet kent wil ik toch graag even vermelden dat het hier op een grapje gaat en dat ik 'hersenloze snol' niet meen.
True. Ik loop gewoon op elk wijf te geilen maar blijf wel bij mijn vriendinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je waanzinnig overdrijft!
Ik heb zelf ook al een jaar een vriendin, met diepgang (mwhehehe![]()
![]()
) en al
Het is maar een forum man
Duidelijk wie de overhand heeft in die relatie, als je voor de eventuele toekomst, waarin ze je account ontdekt al excuses maakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neem het met een korreltje zout manquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:54 schreef Zotheid het volgende:
Niks mis mee. Maar om nou gelijk tegen Allure te zeggen dat ze jaloers is (Ik weet niet of jij dat was) omdat ze zei dat het een dom kind is is ook een beetje raar.
Eigenlijk iedere keer weer als ik die zin leesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest hardop lachen
Same here!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
True. Ik loop gewoon op elk wijf te geilen maar blijf wel bij mijn vriendin
Dat denk jij, totdat ze je toevallig een keer achter je computer zit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach, misschien ben ik wel te monogaam.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je waanzinnig overdrijft!
Ik heb zelf ook al een jaar een vriendin, met diepgang (mwhehehe![]()
![]()
) en al
Het is maar een forum man
Ja man, die chick met die wenkbrauwen maakt je hypocriet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat denk jij, totdat ze je toevallig een keer achter je computer zit.
[..]
Ach, misschien ben ik wel te monogaam.
Morgen gaan we keramiek schilderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Duidelijk wie de overhand heeft in die relatie, als je voor de eventuele toekomst, waarin ze je account ontdekt al excuses maakt.
En neem je het te serieusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:56 schreef Zotheid het volgende:
En zo hoort hetquote:
Je neemt het iets te serieus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit doet mij 1136 aan.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Even kijken wat ze aan de overkant koken maar wel gewoon thuis eten.
Maar dat ben jij toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:57 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben niet jaloers, ik ken haar. Ik gun jordeeeh alleen het beste van 't beste.
Eindelijk iemand die mijn kloon heeft ontdekt.quote:
Je maakt het vrijgezel zijn meteen weer mooier met zo'n post. Ga door..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Morgen gaan we keramiek schilderen.
Dat was een grapje trouwensquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mijn kloon heeft ontdekt.
AAAAH DUUDDEEEEquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:59 schreef reetveter het volgende:
http://www.webwhitenoise.com/media/1/20080619-awesomehuge.jpg
Ze kent alleen Firefox op de Mac, ik gebruik altijd Safari.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:56 schreef Zotheid het volgende:
Dat denk jij, totdat ze je toevallig een keer achter je computer zit.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja man, die chick met die wenkbrauwen maakt je hypocriet.
quote:
Oke. Misschien moeten we weer op zoek gaan naar een Mark zodat ik me ook weer kan uitleven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je neemt het iets te serieus.
Boh.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mijn kloon heeft ontdekt.
Nogal ja!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oke. Misschien moeten we weer op zoek gaan naar een Mark zodat ik me ook weer kan uitleven.
Als je niet weet waar dit over gaat klinkt dit echt fout.![]()
SLAPEN DOEI!quote:
Herkenbaar. Mensen die achter m'n laptop zitten laat ik altijd Firefox opstarten ipv Safari.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze kent alleen Firefox op de Mac, ik gebruik altijd Safari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |