Hou daar eens gewoon mee op man. Ik loop toch ook geen vrouwen te versierenquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb trouwens niets meer gehoord van mijn mod solli. Wie immer .
Ja, MPG was bang dat hij te veel moest gaan teruglezen na Laaglanden, dus heeft hij bij FOK! de stekker er even uitgetrokkenquote:
Ik ook niet... maar vorige week probeerde een vrouw wel mij te versierenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou daar eens gewoon mee op man. Ik loop toch ook geen vrouwen te versieren
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, MPG was bang dat hij te veel moest gaan teruglezen na Laaglanden, dus heeft hij bij FOK! de stekker er even uitgetrokken.
En wat zei je? "Donder op, ik mot geen slingers in me haar"?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:08 schreef DaMart het volgende:
Ik ook niet... maar vorige week probeerde een vrouw wel mij te versieren.
Nouhouquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou daar eens gewoon mee op man. Ik loop toch ook geen vrouwen te versieren
En je las in PUB dat je hard to get moest spelenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar vorige week probeerde een vrouw wel mij te versieren.
Nou ja, twee vriendinnen van haar kwamen naar mij toe, terwijl ik op met wat vrienden op een podium stond te dansen wiebelen op de muziek. Ze zeiden dat hun vriendin mij leuk vond. Dus ik gebaarde dat ze dan maar het podium op moest komen, maar dat durfde ze niet. Ik vond toen dat ze dan maar even moest wachten. Gewoon een minuut of 5 a 10 of zo, en dan zou ik wel even naar haar toe lopen. Alleen dat plan faalde enorm, want nog geen 5 minuten later was die hele groep wegquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat zei je? "Donder op, ik mot geen slingers in me haar"?
Hard to get. Fails everytime.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, twee vriendinnen van haar kwamen naar mij toe, terwijl ik op met wat vrienden op een podium stond te dansen wiebelen op de muziek. Ze zeiden dat hun vriendin mij leuk vond. Dus ik gebaarde dat ze dan maar het podium op moest komen, maar dat durfde ze niet. Ik vond toen dat ze dan maar even moest wachten. Gewoon een minuut of 5 a 10 of zo, en dan zou ik wel even naar haar toe lopen. Alleen dat plan faalde enorm, want nog geen 5 minuten later was die hele groep weg.
Nee, dat had ik zelf bedacht, nadat ik daarmee een week eerder min of meer een soort klein succesje had geboektquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je las in PUB dat je hard to get moest spelen
Dan wiebel je toch niet aantrekkelijk genoeg denk ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, twee vriendinnen van haar kwamen naar mij toe, terwijl ik op met wat vrienden op een podium stond te dansen wiebelen op de muziek. Ze zeiden dat hun vriendin mij leuk vond. Dus ik gebaarde dat ze dan maar het podium op moest komen, maar dat durfde ze niet. Ik vond toen dat ze dan maar even moest wachten. Gewoon een minuut of 5 a 10 of zo, en dan zou ik wel even naar haar toe lopen. Alleen dat plan faalde enorm, want nog geen 5 minuten later was die hele groep weg.
Worked for me.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meteen er bovenop springen is ook weer zoiets he.
Waarom denk je dat ik na 6 lessen met dansles gestopt ben?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan wiebel je toch niet aantrekkelijk genoeg denk ik
Ik wed dat het een valstrik was. Je hebt het goed gedaanquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel grappig dat dat bericht dan via nu.nl tot mij komtquote:Fok vraagt bezoekers een nieuw wachtwoord in te stellen.
Ik ben niet eens met de eerste begonnenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik na 6 lessen met dansles gestopt ben?.
Dan lees je niet goed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)er-vuur-genomen.html
Een ddosje dus.
[..]
Wel grappig dat dat bericht dan via nu.nl tot mij komt
Daar kom ik nooit.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
http://forum.fok.nl/index/forumindex
Eerste topic in de lijst
Ik heb het twee jaar geleden geprobeerd. Alleen vergat ik telkens de pasjes en een echt ritmegevoel bleek ik ook niet te hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet eens met de eerste begonnen
De muziek in de disco vind ik vaak nog wel goed. Maar ja, ik ben ook wel fan van dancemuziek. Maar zodra ze R&pee of crap gaan draaien, wordt het al snel een stuk minder leukquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:31 schreef Pheno het volgende:
Ik hoef het niet eens te proberen. Ik houd niet van dansen en ben in mijn leven denk ik 1x in een disco geweest. Met een uitje van school. Wat een hel. Ik voelde me daar zo'n vreemde, ik had niets met de muziek, niets met de mensen, die rook en alcohol is ook niet aan mij besteed. Ik ben naar buiten gegaan. Sindsdien ben ik nooit meer naar zoiets geweest.
Zelfs wiebelen is me te lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |