Ik heb regelmatig een koptelefoon op, maar zodra ik dat ding afzet om naar de printer/wc/rookkamer/koffiemachine te lopen hoor ik dat gedoe weer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:57 schreef timbob het volgende:
doe er zelf een cdtje in ofzo.
of zet een koptelefoon op.
of zoek een andere baan.
dat zijn de opties, in het kort.
This is the FINAL COUNTDOWN!!!!!quote:
Bedankt, nu heb ik het in mijn hoofd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:03 schreef Kopbal het volgende:
I WAS MADE FOR LOVING YOU BABY, YOU WERE MADE FOR LOVING MEEEEEE
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:03 schreef mighty_myte het volgende:
Hebben ze geen geld om de rechten van nieuwere platen te kunnen betalen ofzo?
Rob van Someren kan ik ook wel om lachen, Patrick Kicken en Luc van Rooi die er daarna komen vind ik brandhout.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Enchanter het volgende:
Zomertijd is altijd wel lachen s'middags
Was Arrow niet verkast naar de AM?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rob van Someren kan ik ook wel om lachen, Patrick Kicken en Luc van Rooi die er daarna komen vind ik brandhout.
Gelukkig kan ik Arrow Classic Rock nog ontvangen hier
Hahha Rick Roll!.......wacht...niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
NEVER GONNA GIVE YOU UP, NEVER GONNA LET YOU DOWN
wat snap je niet aan "80's en 90's hits"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:03 schreef mighty_myte het volgende:
Hebben ze geen geld om de rechten van nieuwere platen te kunnen betalen ofzo?
Arrow is ook beter,draaien wat meer onbekende. Je mag al blij zijn als Veronica Led Zeppelin weet te draaien..en die nederlandse meuk mas idd opkrassen daar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rob van Someren kan ik ook wel om lachen, Patrick Kicken en Luc van Rooi die er daarna komen vind ik brandhout.
Gelukkig kan ik Arrow Classic Rock nog ontvangen hier
Misschien doet hij wel een poging om achter de reden van de "80's en 90's hits"-instelling te komen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wat snap je niet aan "80's en 90's hits"
Eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:20 schreef boskameel het volgende:
Radio Veronica. Vooral als ze Dire Straits draaien kan ik dat zeer waarderen.
Werd nu net weer aangekondigdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:20 schreef boskameel het volgende:
Radio Veronica. Vooral als ze Dire Straits draaien kan ik dat zeer waarderen.
Met als verschil dat je over een paar weken weer heel andere liedjes hoort.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:55 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ik moet het hier doen met 3FM. Geweldig, de hele dag Lilly Allen, Krezip en Kings of Leon
.
BNR, Radio 1 of 3 FM.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:13 schreef Anywhere het volgende:
[..]
![]()
Welke zender luistert TS dan liever? Toch geen 538?
En op de AM dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat voor Veronica geldt, geldt nog veel meer voor andere commerciële zenders in de ether zoals Q-music of Skyradio, echt vreselijk. Dan blijven radio 2 en 3FM nog over, maar naar mijn idee lullen ze daar veel te veel, bij Veronica hebben ze moppen, limericks en belspelletjes die ik nog enigzins kan waarderen.
En bovendien, waarom zou je zo lang op 1 zender blijven hangen? Keuze zat toch, als je een overbekend nummer hoort, zap je even weg en keert als je die andere zender zat wordt weer terug![]()
Ik mis Arrow Classic Rock toch wel in de ether, thuis via de kabel is het gelukkig nog te ontvangen
Als je Veronica serieus een goede zender vindt, spoor je simpelweg niet. Of je hebt geen respect voor jezelf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:12 schreef AlwaysConnected het volgende:
[ afbeelding ]
never fuck with Radio Veronica
Ik vind het muziekaanbod bij arrow niks meer sinds ze hun zendvergunning kwijt zijn geraaktquote:
Dan spoor ik maar nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als je Veronica serieus een goede zender vindt, spoor je simpelweg niet. Of je hebt geen respect voor jezelf.
Alsof jij spoort, met je Claudia de Breij adoratiequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als je Veronica serieus een goede zender vindt, spoor je simpelweg niet. Of je hebt geen respect voor jezelf.
Geweldig nummer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
NEVER GONNA GIVE YOU UP, NEVER GONNA LET YOU DOWN
Als je fan bent van Blof ben je cool, althans dat denken 40+quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:53 schreef freddygonzales het volgende:
Ik begrijp TS wel, ik luister in de auto ook naar Radio Veronica en het lijkt wel of ze maar 100 platen in de kast hebben staan en die telkens in een andere volgorde gedraaid worden.
Bovendien komt BLOF me echt mijn strotje uit. Wat een ongelovelijk K*TBAND Is dat met die depressieve rotmuziek van ze. Je gaat mij niet vertellen dat het merendeel van de luisteraars daarop zitten te wachten.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Welke frequentie dan? Bij mij stoort AM teveel volgens mij
Is wel een bericht uit 2003, dus of het nog klopt.....quote:Arrow Classic Rock verdwijnt niet helemaal uit de ether. Sinds dinsdagmiddag is de rockzender van Nederland te ontvangen op AM 828. Op deze middengolfzender was tot dinsdagmiddag de hitzender CAZ te horen. Deze zender gaat nu alleen door via kabel en internet.
Hebben ze nog steeds "Het geluid" ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:11 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik word anders ook niet vrolijk van Q-music. Vallen ook wel eens in de herhaling en ze draaien alleen maar Engelstalige liedjes zowat. Of ik luister op de verkeerde momenten.
Idd, heerlijk relaxte zender. Ook wel aardig wat herhaling, maar fijne muziek.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:16 schreef Geranium_Opa het volgende:
Het is pas jammer dat Arrow Jazz uit de lucht is
Het Foute Uur #1: Met het FOK!-FouteUur-Lijstjequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:11 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik word anders ook niet vrolijk van Q-music. Vallen ook wel eens in de herhaling en ze draaien alleen maar Engelstalige liedjes zowat. Of ik luister op de verkeerde momenten.
Eerst zeg je dat er niks mis mee is en vervolgens geef je wat punten die je vervelend vind.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Niks mis met Veronica vind ik, alhoewel sommige 80s en 90s hits echt gewoon NOOIT gedraaid worden, ook al zijn het best bekende, terwijl andere heel vaak gedraaid worden.
Na 4en wordt het een beetje flauw met die moppen, limericks en weet ik veel wat voor gelul ( maar soms wel grappig hoor). Maar je hoort tenminste niet een nummer meerdere keren op 1 dag. Heb je ooit slam.fm of 538 aanstaan? Ik heb een keer 7x op 1 dag hetzelfde nummer gehoord...
Radio NL.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:46 schreef Djeez het volgende:
Ik heb het ook een jaar geprobeerd, maar sinds tijden heb ik hem weer op Radio NL staan. Allemaal Hollandse muziek, zowel klassiekers als 'Het kleine cafe aan de haven' en 'Een klomp met een zeiltje' als nieuwe liedjes, zoals 'Ik wil van jou een ietsiepietsie' van Jannes en 'de Jukebox' van Erwin en Deborah.
Ja, hebben wij tegenwoordig ook. Radio 10 gold 90's hits is wel leuk altijd. Af en toe ff switchen naar 80's of ff slam fm. Weinig gelul tenminste op die digitale radio's. Elk half uur hoef ik niet dat zelfde nieuws te horen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:14 schreef karr-1 het volgende:
Veronica is op zijn tijd best leuk, al slaan ze soms wel ver door naar de rock kant. Op mijn werk heb ik meestal Radio 10 op staan (via internet) die kan vrijwel iedereen hier waarderen. Thuis luister ik meestal MP3 of zo, dus dan heb ik zelf de keuze.
Dat is ook mijn favorietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:46 schreef Djeez het volgende:
Ik heb het ook een jaar geprobeerd, maar sinds tijden heb ik hem weer op Radio NL staan. Allemaal Hollandse muziek, zowel klassiekers als 'Het kleine cafe aan de haven' en 'Een klomp met een zeiltje' als nieuwe liedjes, zoals 'Ik wil van jou een ietsiepietsie' van Jannes en 'de Jukebox' van Erwin en Deborah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |