Ik heb regelmatig een koptelefoon op, maar zodra ik dat ding afzet om naar de printer/wc/rookkamer/koffiemachine te lopen hoor ik dat gedoe weer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:57 schreef timbob het volgende:
doe er zelf een cdtje in ofzo.
of zet een koptelefoon op.
of zoek een andere baan.
dat zijn de opties, in het kort.
This is the FINAL COUNTDOWN!!!!!quote:
Bedankt, nu heb ik het in mijn hoofd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:03 schreef Kopbal het volgende:
I WAS MADE FOR LOVING YOU BABY, YOU WERE MADE FOR LOVING MEEEEEE
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:03 schreef mighty_myte het volgende:
Hebben ze geen geld om de rechten van nieuwere platen te kunnen betalen ofzo?
Rob van Someren kan ik ook wel om lachen, Patrick Kicken en Luc van Rooi die er daarna komen vind ik brandhout.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Enchanter het volgende:
Zomertijd is altijd wel lachen s'middags
Was Arrow niet verkast naar de AM?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rob van Someren kan ik ook wel om lachen, Patrick Kicken en Luc van Rooi die er daarna komen vind ik brandhout.
Gelukkig kan ik Arrow Classic Rock nog ontvangen hier
Hahha Rick Roll!.......wacht...niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
NEVER GONNA GIVE YOU UP, NEVER GONNA LET YOU DOWN
wat snap je niet aan "80's en 90's hits"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:03 schreef mighty_myte het volgende:
Hebben ze geen geld om de rechten van nieuwere platen te kunnen betalen ofzo?
Arrow is ook beter,draaien wat meer onbekende. Je mag al blij zijn als Veronica Led Zeppelin weet te draaien..en die nederlandse meuk mas idd opkrassen daar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rob van Someren kan ik ook wel om lachen, Patrick Kicken en Luc van Rooi die er daarna komen vind ik brandhout.
Gelukkig kan ik Arrow Classic Rock nog ontvangen hier
Misschien doet hij wel een poging om achter de reden van de "80's en 90's hits"-instelling te komen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wat snap je niet aan "80's en 90's hits"
Eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:20 schreef boskameel het volgende:
Radio Veronica. Vooral als ze Dire Straits draaien kan ik dat zeer waarderen.
Werd nu net weer aangekondigdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:20 schreef boskameel het volgende:
Radio Veronica. Vooral als ze Dire Straits draaien kan ik dat zeer waarderen.
Met als verschil dat je over een paar weken weer heel andere liedjes hoort.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:55 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ik moet het hier doen met 3FM. Geweldig, de hele dag Lilly Allen, Krezip en Kings of Leon
.
BNR, Radio 1 of 3 FM.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:13 schreef Anywhere het volgende:
[..]
![]()
Welke zender luistert TS dan liever? Toch geen 538?
En op de AM dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat voor Veronica geldt, geldt nog veel meer voor andere commerciële zenders in de ether zoals Q-music of Skyradio, echt vreselijk. Dan blijven radio 2 en 3FM nog over, maar naar mijn idee lullen ze daar veel te veel, bij Veronica hebben ze moppen, limericks en belspelletjes die ik nog enigzins kan waarderen.
En bovendien, waarom zou je zo lang op 1 zender blijven hangen? Keuze zat toch, als je een overbekend nummer hoort, zap je even weg en keert als je die andere zender zat wordt weer terug![]()
Ik mis Arrow Classic Rock toch wel in de ether, thuis via de kabel is het gelukkig nog te ontvangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |