Haha ja. Wat een top wandeling was dat toen. Mijn wandelstok werd er helemaalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:26 schreef DurumDoner het volgende:
Wow die 1e, wat een geil ding zeg. Doet me denken aan een mooie wandeling onlangs.
Was dat niet dat lekkertje die mij voor 2 tientjes postaatmelkte? Aan de Ruysdaelkade toch? Zal er morgen wel weer ff langs wandelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Haha ja. Wat een top wandeling was dat toen. Mijn wandelstok werd er helemaal![]()
van
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Omfg dit is te kankergrappigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:29 schreef Penisbaard het volgende:
Komt 'ie weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent mijn heldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:29 schreef Penisbaard het volgende:
Komt 'ie weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]