Rofl pics van een nieuwe laptop die iedereen op elke site kan zien... Check de apple site, hij ziet er niet anders uit.quote:
Moet je hem wel naar Nigeria sturen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef qwertymafkees het volgende:
Tip: zet hem op marktplaats voor een hogere prijs, er zijn serieus mensen die hem kopen
Nee sorry 300euro voor 4 dagen vind ik toch echt wat teveel van het goede.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet je hem wel naar Nigeria sturen...
Ontopic 1500,- kom ik 'm ophalen.
Je gaat er aan voorbij dat studenten een nieuwe Macbook Pro kopen met gem. 10% korting (Surfspot.nl, Slim.nl, campussen etc.) en dan is er ook nog eens de Back-to-School actie waarbij je een iPod Touch nagenoeg voor nop erbij krijgt... Die 1500,- van Swetsenegger is zo'n gek bod nog niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:28 schreef wowfreak het volgende:
[..]
Nee sorry 300euro voor 4 dagen vind ik toch echt wat teveel van het goede.
ga je hem anders toch maar houden? + gratis kick voor ja aangezien het de laatste dag isquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:51 schreef wowfreak het volgende:
1625 excl accesoires... alleen vandaag. Indien ik vandaag niemand heb die langs komt, mag de advertentie verwijderd worden.
Daar te zien heb je in januari ook al een dikke laptop verkocht. Hoe kan je 2x in een jaar een dikke laptop kopen met spijt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:06 schreef wowfreak het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk een van mijn laatste 2 bumps...
http://tweakers.net/aanbo(...)54-inch-08-2009.html
voor meer info!
De vorige is niet verkocht, wou ik wel doen. Maar niet gedaan. Deze is dus uiteindelijk deze vakantie overleden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:34 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Daar te zien heb je in januari ook al een dikke laptop verkocht. Hoe kan je 2x in een jaar een dikke laptop kopen met spijt?
Ik ben toch niet gek?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:11 schreef wowfreak het volgende:
[..]
De vorige is niet verkocht, wou ik wel doen. Maar niet gedaan. Deze is dus uiteindelijk deze vakantie overleden.
quote:Beoordeling door sain onez - vrijdag 2 januari 2009 - score: 2 (advertentie)
Super Game Laptop van Mentiz overgenomen, ziet er nog perfect uit en de prestaties liegen er niet om. Heel prettig mailcontact en na wat heen en weer gemail netjes bij hem thuis de laptop opgehaald.... Me happy!! +2
Dat was de laptop van mijn vriendinquote:
Geen probleemquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:47 schreef Moozzie het volgende:
Nou dan niet dat heb ik er niet voor over
¤ 1.655,29 euro op www.apple.nl die van jouw, nieuw, gratis thuisbezorgdquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:36 schreef GWD het volgende:
Ok mijn broertje had wel interesse erin, maar hij zat op de site te kijken. De accessoires hoeft hij er niet bij, en dan kost de macbook pro 1799 euro - 10% korting voor studenten en dan zit je dus op 1620 ongeveer nieuw
Dus opzich denk ik dat je toch iets in prijs moet zakken en dan heeft hij eventueel wel interesse.
Ik had geen studentenkortingquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:36 schreef GWD het volgende:
Ok mijn broertje had wel interesse erin, maar hij zat op de site te kijken. De accessoires hoeft hij er niet bij, en dan kost de macbook pro 1799 euro - 10% korting voor studenten en dan zit je dus op 1620 ongeveer nieuw
Dus opzich denk ik dat je toch iets in prijs moet zakken en dan heeft hij eventueel wel interesse.
Zie je mail!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:42 schreef GWD het volgende:
[..]
¤ 1.655,29 euro op www.apple.nl die van jouw, nieuw, gratis thuisbezorgd
Dus je hebt dit topic aangemaakt op de dag dat je de mac gekocht hebt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:26 schreef wowfreak het volgende:
Je kan zelf titel niet aanpassen he? Hij is tevens gekocht op 20-08-2009. 1400 genoteerd maar daarvoor gaat hij simpelweg niet weg.
Ik heb aangemaakt toen hij een week oud was. [tk] macbook pro (7 dagen oud) + toebehorenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dus je hebt dit topic aangemaakt op de dag dat je de mac gekocht hebt?
je bent al de zoveelste.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:57 schreef MarkyB het volgende:
Wil je de bon inscannen en hier posten, evt een goede foto is ook goed. Dit zaakje begint te stinken.
Als je beweert dat je je Macbook gekocht hebt op 20-8 en op 20-8 op Fok! post dat je 'm al 7 dagen hebt... en als je dit jaar al eerder een dure laptop verkocht hebt (''van vriendin'' of wat dan ook...), begint het wel een beetje te stinken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je bent al de zoveelste.
waarom zit iedereen hier zo te zeiken? hier stinkt helemaal niks.
Ik wil toch echt de bon zien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
En nu ENKEL reageren bij interesse. Toch offtopic is noten of afkoelban wegens leesblind zijn
Die heb ik verwijderd, de vraag is al gesteld en dan hoef je hem niet te quoten. Wacht gerust af op TS of PM hem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:41 schreef Swetsenegger het volgende:
eh... waar is mijn reactie op MarkyB? Ik wil ook de bon wel zien en ben goddomme de enige die een serieus bod geplaatst heeft.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:53 schreef Folkwin het volgende:
wireless apple keyboard, is dat deze:
[ afbeelding ]
Zou je die eventueel los willen verkopen?
Gast, haal je adres gegevens even weg, persoonlijk zou ik toch eens over het bod van Swetsenegger nog eens goed overdenken, goed je verliest een paar knaken, maar je bent bijna van je lening af, bovendien een wijze les geleerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:09 schreef wowfreak het volgende:
Hopelijk brengt dit wat rust in dit topic:
http://maikel.biz/CI293022082.pdf
Zoals je ziet kun je daar alle info zien. Ik laat deze link er tot 22.00uur op staan. Daarna gaat hij weg, reden; prive informatie. Als je hem dan alsnog wilt zien geef ik gerust een link via een PM.
Voor meerdere vragen; reageer los!
Daarnaast kun je tussendoor gewoon aflossen. Dus mocht ik nu het hele bedrag ophoesten is de schuld ook afbetaald.
Aangepast tis nu een jpgje iets verkleint. Bod van 1500 vond ik te weinig. 1600 is de prijs. Zoals je kunt zien op de bon is er niks mis met dit zaakje en krijg je gewoon waar voor je geld. Met 1600 maak ik zoals je ziet al 200euro verlies wat mijn eigen fout is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:42 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Gast, haal je adres gegevens even weg, persoonlijk zou ik toch eens over het bod van Swetsenegger nog eens goed overdenken, goed je verliest een paar knaken, maar je bent bijna van je lening af, bovendien een wijze les geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |