Ik ben toch niet gek?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:11 schreef wowfreak het volgende:
[..]
De vorige is niet verkocht, wou ik wel doen. Maar niet gedaan. Deze is dus uiteindelijk deze vakantie overleden.
quote:Beoordeling door sain onez - vrijdag 2 januari 2009 - score: 2 (advertentie)
Super Game Laptop van Mentiz overgenomen, ziet er nog perfect uit en de prestaties liegen er niet om. Heel prettig mailcontact en na wat heen en weer gemail netjes bij hem thuis de laptop opgehaald.... Me happy!! +2
Dat was de laptop van mijn vriendinquote:
Geen probleemquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:47 schreef Moozzie het volgende:
Nou dan niet dat heb ik er niet voor over
¤ 1.655,29 euro op www.apple.nl die van jouw, nieuw, gratis thuisbezorgdquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:36 schreef GWD het volgende:
Ok mijn broertje had wel interesse erin, maar hij zat op de site te kijken. De accessoires hoeft hij er niet bij, en dan kost de macbook pro 1799 euro - 10% korting voor studenten en dan zit je dus op 1620 ongeveer nieuw
Dus opzich denk ik dat je toch iets in prijs moet zakken en dan heeft hij eventueel wel interesse.
Ik had geen studentenkortingquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:36 schreef GWD het volgende:
Ok mijn broertje had wel interesse erin, maar hij zat op de site te kijken. De accessoires hoeft hij er niet bij, en dan kost de macbook pro 1799 euro - 10% korting voor studenten en dan zit je dus op 1620 ongeveer nieuw
Dus opzich denk ik dat je toch iets in prijs moet zakken en dan heeft hij eventueel wel interesse.
Zie je mail!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:42 schreef GWD het volgende:
[..]
¤ 1.655,29 euro op www.apple.nl die van jouw, nieuw, gratis thuisbezorgd
Dus je hebt dit topic aangemaakt op de dag dat je de mac gekocht hebt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:26 schreef wowfreak het volgende:
Je kan zelf titel niet aanpassen he? Hij is tevens gekocht op 20-08-2009. 1400 genoteerd maar daarvoor gaat hij simpelweg niet weg.
Ik heb aangemaakt toen hij een week oud was. [tk] macbook pro (7 dagen oud) + toebehorenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dus je hebt dit topic aangemaakt op de dag dat je de mac gekocht hebt?
je bent al de zoveelste.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:57 schreef MarkyB het volgende:
Wil je de bon inscannen en hier posten, evt een goede foto is ook goed. Dit zaakje begint te stinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |