quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zo naakt douchen waarna opeens het zeepbakje van de muur viel, dus ik bukken om het op te rapen hiihihhiuihi
http://forum.fok.nl/user/history/48581quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:58 schreef Salvad0R het volgende:
Voorbeelden, anders is dit oeverloos jaloers gehaat.
Er zijn er genoeg te vinden waarbij je met een beetje aandacht geven al een heel eind komt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:03 schreef rechtsom het volgende:
Moet die aandachtshoeren nog tegenkomen... de meesten hoeren die ik tegenkom zijn geldhoeren...
Aandacht is veul goedkoper!
Die zijn er onlosmakelijk aan verbonden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
Maar wie er nu feitelijk irritant zijn dat zijn alle mannelijke users die er kansloos op in gaan, of niet soms?
Of Breezers.. wilde ook nog wel eens helpen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg te vinden waarbij je met een beetje aandacht geven al een heel eind komt.
Ik erger me persoonlijk altijd meer aan de users die er op in gaan dan aan de chick die de opmerking maakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Die zijn er onlosmakelijk aan verbonden.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Penisbaard het volgende:
Het zeepbakje wil niet meer op de muur wie kan mij helpen??![]()
![]()
![]()
niet naar me kont kijken als ik buk he
![]()
![]()
hihihihuhuhih
Ik kan er altijd wel om lachen omdat het er zo dik op ligt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik erger me persoonlijk altijd meer aan de users die er op in gaan dan aan de chick die de opmerking maakt.
zij heeft dan ook een Sapstengel nodigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Oh je bedoelt Breathtaking? Die in elk topic over sex quasi ondeugende opmerkingen maakt.
Nou ik zou er bij jou wel in willen gaan ja~!~1!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
Maar wie er nu feitelijk irritant zijn dat zijn alle mannelijke users die er kansloos op in gaan, of niet soms?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:10 schreef wise het volgende:
[..]
zij heeft dan ook een Sapstengel nodig
Ooh ja want ik kom natuurlijk altijd in topics over seksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Oh je bedoelt Breathtaking? Die in elk topic over sex quasi ondeugende opmerkingen maakt.
Truequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:09 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik kan er altijd wel om lachen omdat het er zo dik op ligt.
Knap dat je doorhebt dat dat kansloze dwazen zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik erger me persoonlijk altijd meer aan de users die er op in gaan dan aan de chick die de opmerking maakt.
True, mannelijke users willen graag iets seksueels zien in de post van een vrouwelijke user.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
True, mannelijke users willen graag iets seksueels zien in de post van een vrouwelijke user.
Deze van Jordy is een prachtige parodiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou ik zou er bij jou wel in willen gaan ja~!~1!!![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
True, mannelijke users willen graag iets seksueels zien in de post van een vrouwelijke user.
jij zei seksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan in een volgend topic wat ik ga openen plaats ik een plaatje van een harde grote pik. Is dat seksueel genoeg?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:17 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou dan in een volgend topic wat ik ga openen plaats ik een plaatje van een harde grote pik. Is dat seksueel genoeg?
dat dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:28 schreef beelz het volgende:
HOAX! Er zijn geen vrouwen op het internet!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:57 schreef servus_universitas het volgende:
Werkelijk iedereen op FOK! is een aandachtshoer. Wat heeft het immers voor zin om te posten, wanneer anderen je zouden negeren? Iedereen wil graag aandacht. Het geeft je het gevoel dat je werkelijk bestaat.
je gaat je gang maar:P als je maar van mijn zusje afblijft (A)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
Even serieus.
Ik zou wel willen neuken met een bloedmooi dom blondje met cup DD.
Wel ouder dan 16.
PM me maar als je interesse hebt.
heeft je zusje cup DD?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:28 schreef player-boy het volgende:
[..]
je gaat je gang maar:P als je maar van mijn zusje afblijft (A)
Nou nou.. Waar komt deze opgekropte frustratie vandaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
Optyften van dit mannenforum, sletten!
Stoer doen tegenover z'n leeftijdsgenootjes, klassiek tienergedrag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou nou.. Waar komt deze opgekropte frustratie vandaan?
hihi, je zei "IK KOM", in topics over sex nog wel!!!!11!111!!1quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja want ik kom natuurlijk altijd in topics over seks!
[..]
Klassiek tienergedrag: net als de aandachtshoererij van de tienermeisjes?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stoer doen tegenover z'n leeftijdsgenootjes, klassiek tienergedrag.
kwiwiquote:
man wat ben jij snel met quotenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
kwiwi
HHAHA NU VIND JE LEKKER JE EIGEN NAAM NA JE EIGEN POST!!!!!
Jij was sneller, binnen de minuut.quote:
Vuig jaloers wezen!!!!!! je ben jaloersssssssssssssssquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef TNA het volgende:
Vrouwelijke users die in topics dubbelzinnige opmerkingen maken in een poging aandacht te trekken van mannelijke users, die hier vaak uitgebreid op reageren terwijl ze geen enkele kans maken. Nog erger: vrouwelijke users die hiervoor speciaal topics openen.
Klacht: aandachtshoeren op FOK! [ afbeelding ]
En hoe sociaal ben jij dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vuig jaloers wezen!!!!!! je ben jaloersssssssssssssss
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vuig jaloers wezen!!!!!! je ben jaloersssssssssssssss
Nou ik heb liever iemand die de tijd neemtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
IK BEN OOK WEL ERGENS ANDERS SNEL MEE HOOR![]()
Oh, dus jij denkt daar weer gelijk aan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb liever iemand die de tijd neemt
Daar gaat toch het hele topic overquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, dus jij denkt daar weer gelijk aan.
Nou soms is 4 minuten al meer dan genoeg!!!!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb liever iemand die de tijd neemt
Goh, zou dat ook niet de reden zijn dat ik zo reageer?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar gaat toch het hele topic overMaar goed, ik verhuis gewoon wel even naar SEX dan
OPEN JE OGEN !!!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:28 schreef beelz het volgende:
HOAX! Er zijn geen vrouwen op het internet!
Ik snapte 'm wel hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goh, zou dat ook niet de reden zijn dat ik zo reageer?
Eens, maar wellicht nog triester is het feit dat die "show jezelf naakt" (heet geloof ik zo) topics voor vrouwen alleen maar bezocht worden door mannenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:18 schreef Goofisch het volgende:
Het ergste en laagste van fok vind ik die meisjes die zichzelf naakt op dit forum zetten...
Echt te kansloos gewoon. zo focking goedkoop...
Hyves is de Slotervaart, Crooswijk of Kanaleneiland van de websites.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef Penisbaard het volgende:
Op hyves had een willekeurige breezah ook foto van haar rug met als titel "geen topje aan mja boeie :$"
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
Even serieus.
Ik zou wel willen neuken met een bloedmooi dom blondje met cup DD.
Wel ouder dan 16.
PM me maar als je interesse hebt.
Omdat het beantwoorden van die vraag met foto's tot een onmiddelijke ban leidt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:08 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
ik mis hier de onvermijdelijke vraag om pics?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
kwiwi
HHAHA NU VIND JE LEKKER JE EIGEN NAAM NA JE EIGEN POST!!!!!
wat een contrast met de realiteit hequote:
lol.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wat een contrast met de realiteit he
Whehequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Penisbaard het volgende:
Het zeepbakje wil niet meer op de muur wie kan mij helpen??![]()
![]()
![]()
niet naar me kont kijken als ik buk he
![]()
![]()
hihihihuhuhih
Sweetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Pwnd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Maar wel een lekker buikjequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:37 schreef Biels het volgende:
Terechte kick. Mannelijke aandachtshoeren. Extra sneu, want geen tieten om de aandacht te verdienen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:37 schreef Biels het volgende:
Terechte kick. Mannelijke aandachtshoeren. Extra sneu, want geen tieten om de aandacht te verdienen.
Sowieso, foto's gemaakt met je eigen mobieltje in de spiegel in je zwembroek in je fotoboek zettenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:37 schreef Biels het volgende:
Maar dat was het doel niet! Hij wou gewoon echt graag dat mensen zijn foto niet meer gebruikten!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Sowieso, foto's gemaakt met je eigen mobieltje in de spiegel in je zwembroek in je fotoboek zettenEn er dan nota bene een topic over openen zodat je zeker weet dat mensen die foto zien
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Sowieso, foto's gemaakt met je eigen mobieltje in de spiegel in je zwembroek in je fotoboek zettenEn er dan nota bene een topic over openen zodat je zeker weet dat mensen die foto zien
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar dat was het doel niet! Hij wou gewoon echt graag dat mensen zijn foto niet meer gebruikten!
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Ga terug naar PUB plzquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:44 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Eensch. Wat een pauper is hij zeg![]()
Terechte klacht
royal fagness, zoals die fotoshop al aangeeftquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, waarom ?!!?!?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef Maikuuul het volgende:
Aandachtshoeren
Jongens die meisjes proberen te versieren via een forum
WAAROM ?! !? !
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef Het_hupt het volgende:
Mee eensch met TS, vooral diegene die dan ook nog denken dat ze ruleren op FOK!
Ze zijn erg nog veel erger hoorquote:
Inderdaad. Van die onzekere aandachtsgeile sletjes die bevestiging nodig hebben. Hoe simpel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:18 schreef Goofisch het volgende:
Het ergste en laagste van fok vind ik die meisjes die zichzelf naakt op dit forum zetten...
Echt te kansloos gewoon. zo focking goedkoop...
Of die om aandacht schreeuwen, en in het middelpunt willen staan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Van die onzekere aandachtsgeile sletjes die bevestiging nodig hebben. Hoe simpel.
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |