quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zo naakt douchen waarna opeens het zeepbakje van de muur viel, dus ik bukken om het op te rapen hiihihhiuihi
http://forum.fok.nl/user/history/48581quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:58 schreef Salvad0R het volgende:
Voorbeelden, anders is dit oeverloos jaloers gehaat.
Er zijn er genoeg te vinden waarbij je met een beetje aandacht geven al een heel eind komt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:03 schreef rechtsom het volgende:
Moet die aandachtshoeren nog tegenkomen... de meesten hoeren die ik tegenkom zijn geldhoeren...
Aandacht is veul goedkoper!
Die zijn er onlosmakelijk aan verbonden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
Maar wie er nu feitelijk irritant zijn dat zijn alle mannelijke users die er kansloos op in gaan, of niet soms?
Of Breezers.. wilde ook nog wel eens helpen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg te vinden waarbij je met een beetje aandacht geven al een heel eind komt.
Ik erger me persoonlijk altijd meer aan de users die er op in gaan dan aan de chick die de opmerking maakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Die zijn er onlosmakelijk aan verbonden.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Penisbaard het volgende:
Het zeepbakje wil niet meer op de muur wie kan mij helpen??![]()
![]()
![]()
niet naar me kont kijken als ik buk he
![]()
![]()
hihihihuhuhih
Ik kan er altijd wel om lachen omdat het er zo dik op ligt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik erger me persoonlijk altijd meer aan de users die er op in gaan dan aan de chick die de opmerking maakt.
zij heeft dan ook een Sapstengel nodigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Oh je bedoelt Breathtaking? Die in elk topic over sex quasi ondeugende opmerkingen maakt.
Nou ik zou er bij jou wel in willen gaan ja~!~1!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
Maar wie er nu feitelijk irritant zijn dat zijn alle mannelijke users die er kansloos op in gaan, of niet soms?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:10 schreef wise het volgende:
[..]
zij heeft dan ook een Sapstengel nodig
Ooh ja want ik kom natuurlijk altijd in topics over seksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Oh je bedoelt Breathtaking? Die in elk topic over sex quasi ondeugende opmerkingen maakt.
Truequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:09 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik kan er altijd wel om lachen omdat het er zo dik op ligt.
Knap dat je doorhebt dat dat kansloze dwazen zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik erger me persoonlijk altijd meer aan de users die er op in gaan dan aan de chick die de opmerking maakt.
True, mannelijke users willen graag iets seksueels zien in de post van een vrouwelijke user.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
True, mannelijke users willen graag iets seksueels zien in de post van een vrouwelijke user.
Deze van Jordy is een prachtige parodiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou ik zou er bij jou wel in willen gaan ja~!~1!!![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
True, mannelijke users willen graag iets seksueels zien in de post van een vrouwelijke user.
jij zei seksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan in een volgend topic wat ik ga openen plaats ik een plaatje van een harde grote pik. Is dat seksueel genoeg?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:17 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou dan in een volgend topic wat ik ga openen plaats ik een plaatje van een harde grote pik. Is dat seksueel genoeg?
dat dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:28 schreef beelz het volgende:
HOAX! Er zijn geen vrouwen op het internet!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:57 schreef servus_universitas het volgende:
Werkelijk iedereen op FOK! is een aandachtshoer. Wat heeft het immers voor zin om te posten, wanneer anderen je zouden negeren? Iedereen wil graag aandacht. Het geeft je het gevoel dat je werkelijk bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |