Niet helemaal mee eens. Zombies voelen geen pijn meer en kunnen daarom net iets meer hebben en door het geen pijn voelen kunnen ze ook dingen doen die eigenlijk te zwaar zijn voor mensen die wel pijn voelen. Een tank optillen gaat te ver uteraard.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Ps2K het volgende:
Regel 11b:
Zombies hebben geen bovenmenselijke krachten. Zombies waren mensen daarom zijn de krachten van zombies gelimiteerd aan wat mensen kunnen.
Niet waar. Een zombie sterft af door het vernietigen van de voorhoofdskwab of na verloop van tijd rot de zombie weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef AdBlocker het volgende:
Regel 13: Zombies zijn onsterfelijk
Jawel want niks is vermakelijker dan die irritante surfer dude die na 30min in de film bruut wordt vermoord. Of een Jood die in zijn hand wordt gebeten als hij kleingeld opraapt van de stoep. Of nog beter een neger die een door een andere zombie geinfecteerde watermeloen opeet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Quir het volgende:
Regel 4.5: Grapje, dit cliché nemen we helemaal niet mee. Er hoeven geen excuus-personages in voor te komen.
Nouja, als je een zombie in stukken hakt en alle organen (alla braindead) een eigen leven gaan leiden dan wordt het toch een beetje teveel van het goedequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef AdBlocker het volgende:
Regel 13: Zombies zijn onsterfelijk
Nee. Altijd overal moet een excuus-neger inzitten, dat is wel weer mooi geweest. Tenzij hij een specifiek doel dient mag hij weggelaten worden.quote:foto Op donderdag 20 augustus 2009 16:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jawel want niks is vermakelijker dan die irritante surfer dude die na 30min in de film bruut wordt vermoord. Of een Jood die in zijn hand wordt gebeten als hij kleingeld opraapt van de stoep. Of nog beter een neger die een door een andere zombie geinfecteerde watermeloen opeet.
Woensdag Gehaktdagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:04 schreef Tha_Duck het volgende:
Regel 1: MAAK de film.
Er loopt nog steeds een project (athans, staat nu stil) van GoreHound genaamd Worst Case Scenario maar dat is goed doodgebloed
Hoeft niet per se een neger te zijn, het mag best een andere etnische minderheid zijn. Sowieso ben ik tegen negers als comic relief, ze worden mij te dom neergezet om het grappig te vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee. Altijd overal moet een excuus-neger inzitten, dat is wel weer mooi geweest. Tenzij hij een specifiek doel dient mag hij weggelaten worden.
Meh, doe ik zelf wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop