quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoef die eer niet, geen idee wat je ermee wil. Have fun fann
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ja, zijn we aardig is het niet goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Desii.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:53 schreef FANN het volgende:ik kom toch niet midden in een belangrijk gesprek binnenvalle hé
heb niks nagelezen zat in fluitert zijn topic....
Krijg je 't nog voor elkaar om ze niet werkend erin te plakkenquote:
Fann heeft de hele collectie al gepost, hoort dit ook bijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Nou ja, zijn we aardig is het niet goed
jah...... oké en Desiiquote:
Wist niet dat jij daar zo druk mee was, grappigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
jah...... oké en Desii![]()
nah ik heb de hele link maar gepost, ik heb wel genoeg toepjes enzo gezien voor vanavaond![]()
maar er zaten wel leuke bij hé of niet dan?![]()
met die Playboy dropping voor Bart vond ik ook wel geinig
en dat wakker maken van Roel door zij moeder.....
![]()
toch?
nah is ook best geinig om sommige dingen terug te zien hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wist niet dat jij daar zo druk mee was, grappig
O ja? Ik had toen echt zoiets van "doei, hoer!"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:40 schreef Copycat het volgende:
Ik moest niet huilen.
Werd alleen een béétje mistig toen het doek naar Neverland openging voor Kate.
Ja, dat had ik daarna. Toen ze Neverland in liep en ik doorhad dat zij du moment pleite ging. Toen waren mijn ogen ook weer zo droog als de Saharaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
O ja? Ik had toen echt zoiets van "doei, hoer!"
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja? Ik had toen echt zoiets van "doei, hoer!"
Rond 17:50 uur een lichtfilts , een harde knal , een paar minuten regen en iets wat leek op hagel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Klein beetje regen en wat onweersflitsen in Apeldoorn.
Ohhh de bloopers zijn zó leukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja? Is het een trekker? Heb ik helemaal geen zin in. Vind 'm nu vooral visueel vermakelijk. Jaja, deels door Depp.
Tijden de zeikstukjes met z'n vrouw zone ik een beetje uit. Ben ik best goed in!
Ik ga eerst een uur onder de douche staan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Nah Coos!
!!!
Hoi!!![]()
Je bent er weer!
Ben je dood of kan je me nog vervelen met je vakantie verhalen?
Vertel! kapper, ei op je hoofd! Vertel!!
*Aan Coos' lippen hangt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga eerst een uur onder de douche staan.
Ik vertel het nog wel.![]()
Maar.... stapte bijna zonder bagage in het treintje van Barcelona centraal naar het vliegveld.![]()
We hadden bagage in zo'n kluisje gedaan en de stad in naar een kroeg. Terug in het centraal station zaten we als twee genaaide schapen te kijken en toen we naar het perron beneden liepen miste ik "iets".![]()
Koffertjes dus!!! Als een gek die dingen uit het kluisje gerukt en op de seconde de trein nog gehaald.![]()
Douchen
Ja, ik ben bang van wel, stuiterballetjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ja!Ik ben zeker de enige die een beetje hyper is!
Ja je ziet het voor je he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang van wel, stuiterballetje
Héeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Welkom terugquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar.... stapte bijna zonder bagage in het treintje van Barcelona centraal naar het vliegveld.![]()
We hadden bagage in zo'n kluisje gedaan en de stad in naar een kroeg. Terug in het centraal station zaten we als twee genaaide schapen te kijken en toen we naar het perron beneden liepen miste ik "iets".![]()
Koffertjes dus!!! Als een gek die dingen uit het kluisje gerukt en op de seconde de trein nog gehaald.![]()
Douchen
Ik ga ook effe in m'n blote kont in de tuin afkoelen met een biertje. (heb niks te vreten in huis maar gelukkig wel bier. Is ook twee sneetjes brood toch?) Het is dus na de douche gewoon best warm in huis en ik durf de ramen nog niet open te zetten want ik weet niet hoeveel muggen er hier op dit moment zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja je ziet het voor je he?
Op de bank, wiebelvoetjes.....ik heb zin om naar buiten te gaan, even wandelen.
Het is zo lekker afgekoeld, maar zomeravond!
Fann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Héeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Welkom terug![]()
![]()
trusten allemaal
Gert fietst geloof ik uit principe nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehhe zou mij nou nooit overkomen, zoiets![]()
Leuk, ik ben heel benieuwd naar je verhalen!
Anders kom ik binnenkort wel een keer die kant op fietsen (nu is het echt ver!!!)
Laten we dat even afspreken! misschien wil gert ook wel, hebben we toch nog onze meet
(en is gezelliger terugfietsen)
Er sliep al iemand, ik wakker maken, Coos is weer thuis. slapend object,,,,mgrmha groetjes van mij,,,,,grhummmmzzzzz dus groetjes
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert fietst geloof ik uit principe niet
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Haagsquote:
Jij moet dus nog flink inburgeren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:50 schreef Marrije het volgende:
Haags![]()
![]()
Tijdje terug werd ik wakker snachts van 2 gozers die ruzie hadden 'je MOEDAAAH' 'je MOEDAAAAH' verder verstond ik er niks van
Leuk! Pauzenummertje straks.quote:
Daar op het boerenland misschien, is het Haagse en contreien is het best te doen dat thuiskomen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:30 schreef Noek het volgende:
Welkom thuis, Coos. Wil je alweer terug?
Zo deprimerend, terugkomen van de vakantie.
en kun je nagaan..!! Ik mis dan de rust van het vakantieplekje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar op het boerenland misschien, is het Haagse en contreien is het best te doen dat thuiskomen.
Als ik dat doe, zit ik binnen de kortste keren tussen allerlei ondefinieerbare onderdelen die voorheen toch echt ergens in die wasmachine zaten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:56 schreef liesje1979 het volgende:
En nu ga ik mijn wasmachine openschroeven want hij draait niet meer. Niet dat ik ws zie wat het probleem is, maar even kijken kan geen kwaad
Doe nou niet want je maakt hem vast nog stukkerder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:56 schreef liesje1979 het volgende:
En nu ga ik mijn wasmachine openschroeven want hij draait niet meer. Niet dat ik ws zie wat het probleem is, maar even kijken kan geen kwaad
Ja ik ook hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik dat doe, zit ik binnen de kortste keren tussen allerlei ondefinieerbare onderdelen die voorheen toch echt ergens in die wasmachine zaten.
Ja, dat ja. Dat heb ik al als ik de filters schoonmaak. Het past er nooit meer in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik dat doe, zit ik binnen de kortste keren tussen allerlei ondefinieerbare onderdelen die voorheen toch echt ergens in die wasmachine zaten.
Kijken of je een kapotte rubber ziet is de moeite wel waard.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:56 schreef liesje1979 het volgende:
Precies! Van de week zat ik toevallig te denken dat ik dat wellicht eens moest doen. Maar uit angst voor stress over dingen die niet passen, heb ik me er nog niet aan gewaagd. Dan neem ik me echt voor om me alles heel goed in te prenten, maar dat vergeet ik halverwege weer en dan krijg ik het niet meer goed en dan schreeuw ik naar boven en beneden. Maar daar is niemand dus dan bel ik mijn moeder om te zeggen dat alles in mijn leven altijd misgaat en dat ik nu weer de wasmachine gemold heb en dat het allemaal oneerlijk verdeeld is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:02 schreef Noek het volgende:
Ja, dat ja. Dat heb ik al als ik de filters schoonmaak. Het past er nooit meer in.
Dan schreeuw ik altijd naar beneden en dan wordt het weer opgelost. Slotje.
Maar dan heb je wel een lieve mamma want ze denkt iig met je mee. Die van mij gaat zichzelf ophemelen dat zij daar nooit problemen mee heeft gehad en dat ze niks heeft aan mijn vader want die is nog erger dan een kleuter. Nee gelukkig is zij zo handig, technisch en zelfstandig. Ook dat het dan jammer is dat ik niet op haar wilde letten vroeger want dan had ik dat probleem niet gehad én kon ik ook nog eens goede jus maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies! Van de week zat ik toevallig te denken dat ik dat wellicht eens moest doen. Maar uit angst voor stress over dingen die niet passen, heb ik me er nog niet aan gewaagd. Dan neem ik me echt voor om me alles heel goed in te prenten, maar dat vergeet ik halverwege weer en dan krijg ik het niet meer goed en dan schreeuw ik naar boven en beneden. Maar daar is niemand dus dan bel ik mijn moeder om te zeggen dat alles in mijn leven altijd misgaat en dat ik nu weer de wasmachine gemold heb en dat het allemaal oneerlijk verdeeld is.
En mijn mamma zegt dan dat ik rustig moet blijven, tot tien moet tellen, het nogmaals moet proberen en als het nog niet lukt, mijn zwager maar moet bellen.
zo makkelijk kan het zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het probleem al gevonden, er lag gewoon een rond rubberen ding los onderin.
Ik moet er alleen nog even achter komen waar ik het omheen moet doen, maar er is maar 1 mogelijkheid volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |