quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit zijn de plaatjes uit de slideshow?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoef die eer niet, geen idee wat je ermee wil. Have fun fann
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ja, zijn we aardig is het niet goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Desii.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:53 schreef FANN het volgende:ik kom toch niet midden in een belangrijk gesprek binnenvalle hé
heb niks nagelezen zat in fluitert zijn topic....
Krijg je 't nog voor elkaar om ze niet werkend erin te plakkenquote:
Fann heeft de hele collectie al gepost, hoort dit ook bijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Nou ja, zijn we aardig is het niet goed
jah...... oké en Desiiquote:
Wist niet dat jij daar zo druk mee was, grappigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
jah...... oké en Desii![]()
nah ik heb de hele link maar gepost, ik heb wel genoeg toepjes enzo gezien voor vanavaond![]()
maar er zaten wel leuke bij hé of niet dan?![]()
met die Playboy dropping voor Bart vond ik ook wel geinig
en dat wakker maken van Roel door zij moeder.....
![]()
toch?
nah is ook best geinig om sommige dingen terug te zien hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wist niet dat jij daar zo druk mee was, grappig
O ja? Ik had toen echt zoiets van "doei, hoer!"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:40 schreef Copycat het volgende:
Ik moest niet huilen.
Werd alleen een béétje mistig toen het doek naar Neverland openging voor Kate.
Ja, dat had ik daarna. Toen ze Neverland in liep en ik doorhad dat zij du moment pleite ging. Toen waren mijn ogen ook weer zo droog als de Saharaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
O ja? Ik had toen echt zoiets van "doei, hoer!"
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja? Ik had toen echt zoiets van "doei, hoer!"
Rond 17:50 uur een lichtfilts , een harde knal , een paar minuten regen en iets wat leek op hagel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Klein beetje regen en wat onweersflitsen in Apeldoorn.
Ohhh de bloopers zijn zó leukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja? Is het een trekker? Heb ik helemaal geen zin in. Vind 'm nu vooral visueel vermakelijk. Jaja, deels door Depp.
Tijden de zeikstukjes met z'n vrouw zone ik een beetje uit. Ben ik best goed in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |