Ja die is even de groeten aan iemand doen.quote:
Solly Gert iksalhetnooooooooooooooooit meer doen.quote:
NEE! NIETES! Jij hebt ergens gezegd van niet.quote:
Ik dacht dat ze was faxenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die is even de groeten aan iemand doen.
Aan Patrick Kluivert of zo.
Het zit echt nog muur- en muurvast allemaal!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is toch veels te heet eigenlijk daarvoor.![]()
Maar excuses aanvaard hoor.Ben je al bijna bij Harrods?
Qua zien valt het wat tegen denk ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja? Zien! Welkom thuis, taartbakspullen!
struikel niet over de mat! [/ervaringsdeskundige]quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef Noek het volgende:
[..]
NEE! NIETES! Jij hebt ergens gezegd van niet.
Nu hoeft het niet meer.![]()
*sluit zich op in de badkamer
Ik heb helemáál niet gezegd dat ik niet naar het noorden wil komen!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef Noek het volgende:
[..]
NEE! NIETES! Jij hebt ergens gezegd van niet.
Nu hoeft het niet meer.![]()
*sluit zich op in de badkamer
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ga dadelijk weer lekker in mijn hangmat liggen.
Weeralarm, schmeeralarm.
Aan www.buienradar.nl te zien gaat het alleen hozen in de kuststreken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:54 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik wil niet te hoopvol klinken maar het begint hier toch aardig dicht te trekken nu
Hierquote:
'tulps'quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Qua zien valt het wat tegen denk ik![]()
Maar parelmoerpoeder voor mijn imago over de fondant, ponsen, om tulps uit te ponsen. blauwe botercreme, drie vierkante bakblikken (30, 22,5 en 15) 3 pakken fondant, blauwe pareltjes die groen lijken![]()
hartjes ponsen, margriet pons euh.... oh ja, en 5 kilo biscuitmix!
Dat zou ik maar doen ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:20 schreef Gert het volgende:
Nou.. dat was een Marrije-windje.![]()
Het is alweer voorbij.
Maar die buienradart belooft nog wat. Denk dat ik toch nú maar vast even naar de appie ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |