Het was een figuurlijke uitspraak.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef reetveter het volgende:
Bier hoort niet te vallen, verdomme
Klopt. dit is ook maar de 2e keer ofzo dat het zo gingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef Robert.T het volgende:
een echte man gaat niet neer van bier
Nee. De avond ervoor had ik al aardig wat gedronken. Misschien ligt het daar wel aanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef pumpkineater het volgende:
Das waarschijnlijk niet alleen van het bier! Barbeque gehad toevallig?
Inderdaad, niet kunnen BBQ'en en dan het bier de schuld gevenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef pumpkineater het volgende:
Das waarschijnlijk niet alleen van het bier! Barbeque gehad toevallig?
Feit blijft dat je gewoon een Rosé drinker bentquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het was een figuurlijke uitspraak.
Nee, ik drink bavaria, maar dat vind jij natuurlijk net zo erg waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:55 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Feit blijft dat je gewoon een Rosé drinker bent
Weer een meevaller dat het Grolsch is, maar zelfs dan is het zonde, het blijft wel bierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:59 schreef Gwywen het volgende:
Bier dat valt is altijd verkeerd.![]()
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, ik drink bavaria, maar dat vind jij natuurlijk net zo erg waarschijnlijk
grolsch is toch BOGT!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:59 schreef Gwywen het volgende:
Bier dat valt is altijd verkeerd.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:48 schreef Cybey het volgende:
Bier wat op de grond valt. Dat valt pas verkeerd!
en dan ben je verbaasd dat je moet kotsenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, ik drink bavaria, maar dat vind jij natuurlijk net zo erg waarschijnlijk
Zal ik jou dan maar eens in je bek zeiken aangezien je dat blijkbaar lekkerder vindt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
grolsch is toch BOGT!
en ja als je bier verkeerd valt moet je door zuipen tot j er zelf ook bij neer valt...
merk je niets meer!
Maar wel aidsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfieuw, gelukkig heb ik geen cavia!
Nou het was gewoon een lokale kleine kroeg dus ik denk niet dat dat mogelijk isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:35 schreef Gwywen het volgende:
Als TS in Amerika had gewoond had hij de brouwer kunnen aanklagen en $26 miljoen schadevergoeding kunnen eisen.
lijkt me niets.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:32 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zal ik jou dan maar eens in je bek zeiken aangezien je dat blijkbaar lekkerder vindt?
En in die kleine lokale kroeg brouwen ze hun eigen bier?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou het was gewoon een lokale kleine kroeg dus ik denk niet dat dat mogelijk is
Dan hoor je juist een immuniteit op de bouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee. De avond ervoor had ik al aardig wat gedronken. Misschien ligt het daar wel aan
Dat heb iik ook gedaan de laatste weken denk ik zo. Nouja zoeits als dit kan altijd een keer gebeuren toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan hoor je juist een immuniteit op de bouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |