Het was een figuurlijke uitspraak.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef reetveter het volgende:
Bier hoort niet te vallen, verdomme
Klopt. dit is ook maar de 2e keer ofzo dat het zo gingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef Robert.T het volgende:
een echte man gaat niet neer van bier
Nee. De avond ervoor had ik al aardig wat gedronken. Misschien ligt het daar wel aanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef pumpkineater het volgende:
Das waarschijnlijk niet alleen van het bier! Barbeque gehad toevallig?
Inderdaad, niet kunnen BBQ'en en dan het bier de schuld gevenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef pumpkineater het volgende:
Das waarschijnlijk niet alleen van het bier! Barbeque gehad toevallig?
Feit blijft dat je gewoon een Rosé drinker bentquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het was een figuurlijke uitspraak.
Nee, ik drink bavaria, maar dat vind jij natuurlijk net zo erg waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:55 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Feit blijft dat je gewoon een Rosé drinker bent
Weer een meevaller dat het Grolsch is, maar zelfs dan is het zonde, het blijft wel bierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:59 schreef Gwywen het volgende:
Bier dat valt is altijd verkeerd.![]()
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, ik drink bavaria, maar dat vind jij natuurlijk net zo erg waarschijnlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |