Na véééleee sollicitatiebrieven en enkele gesprekken lijk ik wel afhankelijk te zijn van deze Traineeship zeg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:39 schreef mloezz het volgende:
Ben benieuwd of meer mensen dan al een uitnodiging hebben gehad. Wel raar, jij wel en wij dus nog niet. Zou denken dat ze dan ook afwijzingen gelijk sturen! Nou ik wacht maar rustig af..
Nope, ken niemand anders.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:25 schreef LaVauX het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor de informatie en je moeite, Kekaa! ;-)
Ken jij nog meer mensen die gesolliciteerd hebben voor de Traineeship?
Dit is NIET de bedoeling van dit forum natuurlijk! Daar zijn de vacaturebanken al voor bestemd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef ManAtWork het volgende:
Mogen hier ook vacatures geplaatst worden?
Hoewel het in een topic als deze natuurlijk best goed zou zijn (ik persoonlijk ook wel willen weten wat het isquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef ManAtWork het volgende:
Mogen hier ook vacatures geplaatst worden?
Waarom laat je dan wel toe dat detacheringsbureau's hier links kunnen plaatsen?quote:Op zondag 13 september 2009 10:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hoewel het in een topic als deze natuurlijk best goed zou zijn (ik persoonlijk ook wel willen weten wat het is), is het inderdaad niet de bedoeling
Dat is ook niet de bedoelingquote:Op zondag 13 september 2009 11:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom laat je dan wel toe dat detacheringsbureau's hier links kunnen plaatsen?
Nu van de 5 mailtjes al 4 reacties binnen, 2 had ik al verteld, waren bij callcentres, die aangaven dat ik op gesprek mocht komen, maar dat het waarschijnlijk niet slim was, omdat het te weinig uur was e.d.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef JDx het volgende:
Net nog weer even 5 sollicitaties gestuurd, nouja net, in de afgelopen 2 uur mee bezig geweest.
Volgende keer tijdens een sollicitatiegesprek wel je telefoon uitzettenquote:Op zondag 13 september 2009 17:32 schreef JDx het volgende:
[..]
Nu van de 5 mailtjes al 4 reacties binnen, 2 had ik al verteld, waren bij callcentres, die aangaven dat ik op gesprek mocht komen, maar dat het waarschijnlijk niet slim was, omdat het te weinig uur was e.d.
Vrijdag een gesprek gehad bij een bedrijf en tijdens die sollicitatie ben ik gebeld door een ander bedrijf waar ik deze week langs mag komen.
Het lijkt erop dat het nu een beetje gaat lopen!
(Dan even kort tussen twee haakjes: betreft een functie als ervaren/zelfstandig werkende assistent accountant bij een snel groeiend kantoor in het noorden van het land.)quote:Op zondag 13 september 2009 10:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
(ik persoonlijk ook wel willen weten wat het is)
Is het een idee om daar een apart topic voor te maken dan? Ik krijg regelmatig mailtjes van bureaus die mensen zoeken, en daar wil ik best andere FOK!kers mee helpenquote:Op zondag 13 september 2009 10:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hoewel het in een topic als deze natuurlijk best goed zou zijn (ik persoonlijk ook wel willen weten wat het is), is het inderdaad niet de bedoeling
Neequote:Op maandag 14 september 2009 08:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Is het een idee om daar een apart topic voor te maken dan? Ik krijg regelmatig mailtjes van bureaus die mensen zoeken, en daar wil ik best andere FOK!kers mee helpen
Dat is de keerzijde inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 09:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee
Die kunnen een banner huren(het levert bureau's namelijk een schrikbarende hoeveelheid geld op)
Ik heb je een e-mail gestuurd!quote:Op maandag 14 september 2009 09:21 schreef mloezz het volgende:
Weer een begin van een nieuwe week; hebben al mensen iets van het traineeship bij het uwv gehoord??
WTF!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:05 schreef Rooligan het volgende:
Ik had na mijn laatste afwijzing een beschaafd mailtje gestuurd met mijn uitleg. Ik gaf aan verbaasd te zijn over de reden van afwijzing, maar hun beslissing zal respecteren; en dat ik ervan overtuigd was dat we samen een goede stap voorwaarts konden maken.
Vervolgens heb ik gevraagd, hoe ik in aanmerking kon komen voor reiskostenvergoeding; ik heb voor alle gesprekken meer als 650 km gereden. Ik heb aangegeven dit niet tijdens de gesprekken te willen vragen, maar alleen te doen na een afwijzing.
Krijg ik na twee dagen een lullig mailtje terug:
"Helaas kent ons bedrijf geen regelingen betreffende reiskostenvergoedingen voor sollicitanten".
En daar heb je het dan mee te doen.
Ja, dat bedrijf ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef LaVauX het volgende:
[..]
WTF!![]()
...
Gaat dit verhaal nog steeds over dat bedrijf waarvoor ja naar Antwerpen en Amsterdam af moest reizen en waar je vervolgens continu de HR-adviseur/Recruiter niet te pakken kreeg?
Aanpakken inderdaad. Ze nemen hem gewoon niet serieus, best triest.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:28 schreef DennisMoore het volgende:
Forward de mailwisseling maar 's naar de directie voor de gein met de tip hun Werving & Selectie te moderniseren.
Ik heb een vriendelijk mailtje gestuurd naar de Business Unit Manager Benelux, waarmee ik het eerste gesprek heb gehad. Ik heb hem veel succes gewenst voor de toekomst met zijn nieuwe team en ik heb aangegeven het erg jammer te vinden dat ik geen deel uit zal maken van dit team. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik gezien het aantal kilometers graag een tegemoetkoming van de reiskosten zie. Ik heb aangegeven dat HRM hiertoe geen mogelijkheden zag, maar heb erbij gezet dat ik dit niet verwacht van een professionele organisatie. Als laatste de vraag, of hij hierin iets kan betekenen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:28 schreef DennisMoore het volgende:
Forward de mailwisseling maar 's naar de directie voor de gein met de tip hun Werving & Selectie te moderniseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |