abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72674037
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:39 schreef mloezz het volgende:
Ben benieuwd of meer mensen dan al een uitnodiging hebben gehad. Wel raar, jij wel en wij dus nog niet. Zou denken dat ze dan ook afwijzingen gelijk sturen! Nou ik wacht maar rustig af..
Na véééleee sollicitatiebrieven en enkele gesprekken lijk ik wel afhankelijk te zijn van deze Traineeship zeg.
Lang leve de economische malaise! Werkgevers denken dat je al ingewerkt de schoolbanken bent uitgekropen. Ze hebben nu de macht...
pi_72676038
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:25 schreef LaVauX het volgende:

[..]

Hartelijk dank voor de informatie en je moeite, Kekaa! ;-)

Ken jij nog meer mensen die gesolliciteerd hebben voor de Traineeship?
Nope, ken niemand anders.
Toen ik met die sollicitatie bezig was kwam ik toevallig dit topic tegen, dus ik weet het alleen van de mensen die het hier ook neergezet hebben. Verder echt geen idee wie er allemaal gesolliciteerd hebben.
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:12:37 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72685298
Ik heb ook nog niks gehoord van het UWV, maar ik trek me sowieso terug, want ik ga dit jaar mijn onderwijsbevoegdheid halen . Dus ik ben (voorlopig?) werkloos af.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:34:21 #254
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_72685808
Mogen hier ook vacatures geplaatst worden?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_72687492
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef ManAtWork het volgende:
Dit is NIET de bedoeling van dit forum natuurlijk! Daar zijn de vacaturebanken al voor bestemd.
Maar vacatures via/van uitzendbureaus zijn toch f*cking irritant: tijdelijke banen, je wordt gekort op je uurloon, je kan niet direct in contact met de recruiter van het desbetreffende bedrijf komen etc. etc. Uitzendbureaus willen ook alleen maar hun targets halen!
Ik heb alleen baat bij vacatures waarbij je direct kunt reageren bij het bedrijf in kwestie.
  zondag 13 september 2009 @ 10:26:46 #256
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_72692635
Hoho, rustig maar.
Ik vraag het niet voor niks alvorens hier een vacature neer te zetten.

Het is dat ik van een bevriende relatie de vraag kreeg of ik nog geschikte mensen weet te vinden omdat hij ze via de bekende wegen niet kan vinden (en omdat ik geen tweelingbroer heb. )
En aangezien ik het ook niet zo heb met werving- en selectiebureaus dacht ik de vraag hier maar te stellen. Maar dat is dus niet de bedoeling.
pi_72692985
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef ManAtWork het volgende:
Hoewel het in een topic als deze natuurlijk best goed zou zijn (ik persoonlijk ook wel willen weten wat het is ), is het inderdaad niet de bedoeling
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zondag 13 september 2009 @ 11:35:33 #258
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_72693904
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:49 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Hoewel het in een topic als deze natuurlijk best goed zou zijn (ik persoonlijk ook wel willen weten wat het is ), is het inderdaad niet de bedoeling
Waarom laat je dan wel toe dat detacheringsbureau's hier links kunnen plaatsen?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_72695226
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:35 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Waarom laat je dan wel toe dat detacheringsbureau's hier links kunnen plaatsen?
Dat is ook niet de bedoeling

Alleen lees ik niet alle topics door, dus verwijs me graag naar de betreffende post
pi_72703408
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef JDx het volgende:
Net nog weer even 5 sollicitaties gestuurd, nouja net, in de afgelopen 2 uur mee bezig geweest.
Nu van de 5 mailtjes al 4 reacties binnen, 2 had ik al verteld, waren bij callcentres, die aangaven dat ik op gesprek mocht komen, maar dat het waarschijnlijk niet slim was, omdat het te weinig uur was e.d.

Vrijdag een gesprek gehad bij een bedrijf en tijdens die sollicitatie ben ik gebeld door een ander bedrijf waar ik deze week langs mag komen.

Het lijkt erop dat het nu een beetje gaat lopen!
pi_72705396
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:32 schreef JDx het volgende:

[..]

Nu van de 5 mailtjes al 4 reacties binnen, 2 had ik al verteld, waren bij callcentres, die aangaven dat ik op gesprek mocht komen, maar dat het waarschijnlijk niet slim was, omdat het te weinig uur was e.d.

Vrijdag een gesprek gehad bij een bedrijf en tijdens die sollicitatie ben ik gebeld door een ander bedrijf waar ik deze week langs mag komen.

Het lijkt erop dat het nu een beetje gaat lopen!
Volgende keer tijdens een sollicitatiegesprek wel je telefoon uitzetten
Maar fijn dat het de goede kant op gaat!
  zondag 13 september 2009 @ 20:03:17 #262
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_72708597
quote:

[..]

(ik persoonlijk ook wel willen weten wat het is )
(Dan even kort tussen twee haakjes: betreft een functie als ervaren/zelfstandig werkende assistent accountant bij een snel groeiend kantoor in het noorden van het land.)
  maandag 14 september 2009 @ 08:39:48 #263
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_72721904
quote:

[..]

Is het een idee om daar een apart topic voor te maken dan? Ik krijg regelmatig mailtjes van bureaus die mensen zoeken, en daar wil ik best andere FOK!kers mee helpen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_72721955
TerugVindWerkPlek
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72722185
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Is het een idee om daar een apart topic voor te maken dan? Ik krijg regelmatig mailtjes van bureaus die mensen zoeken, en daar wil ik best andere FOK!kers mee helpen
Nee

Die kunnen een banner huren (het levert bureau's namelijk een schrikbarende hoeveelheid geld op)
  maandag 14 september 2009 @ 09:17:18 #266
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_72722372
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:04 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee

Die kunnen een banner huren (het levert bureau's namelijk een schrikbarende hoeveelheid geld op)
Dat is de keerzijde inderdaad
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_72722436
Weer een begin van een nieuwe week; hebben al mensen iets van het traineeship bij het uwv gehoord??
pi_72723017
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:21 schreef mloezz het volgende:
Weer een begin van een nieuwe week; hebben al mensen iets van het traineeship bij het uwv gehoord??
Ik heb je een e-mail gestuurd!

Groetjes!

[ Bericht 13% gewijzigd door LaVauX op 14-09-2009 10:01:09 ]
pi_72760086
Ik had na mijn laatste afwijzing een beschaafd mailtje gestuurd met mijn uitleg. Ik gaf aan verbaasd te zijn over de reden van afwijzing, maar hun beslissing zal respecteren; en dat ik ervan overtuigd was dat we samen een goede stap voorwaarts konden maken.

Vervolgens heb ik gevraagd, hoe ik in aanmerking kon komen voor reiskostenvergoeding; ik heb voor alle gesprekken meer als 650 km gereden. Ik heb aangegeven dit niet tijdens de gesprekken te willen vragen, maar alleen te doen na een afwijzing.

Krijg ik na twee dagen een lullig mailtje terug:
"Helaas kent ons bedrijf geen regelingen betreffende reiskostenvergoedingen voor sollicitanten".

En daar heb je het dan mee te doen.
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_72763529
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:05 schreef Rooligan het volgende:
Ik had na mijn laatste afwijzing een beschaafd mailtje gestuurd met mijn uitleg. Ik gaf aan verbaasd te zijn over de reden van afwijzing, maar hun beslissing zal respecteren; en dat ik ervan overtuigd was dat we samen een goede stap voorwaarts konden maken.

Vervolgens heb ik gevraagd, hoe ik in aanmerking kon komen voor reiskostenvergoeding; ik heb voor alle gesprekken meer als 650 km gereden. Ik heb aangegeven dit niet tijdens de gesprekken te willen vragen, maar alleen te doen na een afwijzing.

Krijg ik na twee dagen een lullig mailtje terug:
"Helaas kent ons bedrijf geen regelingen betreffende reiskostenvergoedingen voor sollicitanten".

En daar heb je het dan mee te doen.
WTF!

Het gaat jou ook niet over rozen he? Die werkgevers denken vandaag de dag dat ze echt alles kunnen maken joh. Totaal geen fatsoen meer.... Ik heb ook al de gekste dingen meegemaakt.
Gaat dit verhaal nog steeds over dat bedrijf waarvoor ja naar Antwerpen en Amsterdam af moest reizen en waar je vervolgens continu de HR-adviseur/Recruiter niet te pakken kreeg?
pi_72763930
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef LaVauX het volgende:

[..]

WTF!
...
Gaat dit verhaal nog steeds over dat bedrijf waarvoor ja naar Antwerpen en Amsterdam af moest reizen en waar je vervolgens continu de HR-adviseur/Recruiter niet te pakken kreeg?
Ja, dat bedrijf ja.
Ik had een hele goede, professionele indruk gekregen van het bedrijf - met name over hun M&S strategieën - maar de HRM afdeling is blijkbaar niet zo professioneel...
Volgende optredens:
pi_72764028
Forward de mailwisseling maar 's naar de directie voor de gein met de tip hun Werving & Selectie te moderniseren.
pi_72764135
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:28 schreef DennisMoore het volgende:
Forward de mailwisseling maar 's naar de directie voor de gein met de tip hun Werving & Selectie te moderniseren.
Aanpakken inderdaad. Ze nemen hem gewoon niet serieus, best triest.
pi_72764237
Werkloze meldt zich.
Smile, it confuses people.
pi_72764817
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:28 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb een vriendelijk mailtje gestuurd naar de Business Unit Manager Benelux, waarmee ik het eerste gesprek heb gehad. Ik heb hem veel succes gewenst voor de toekomst met zijn nieuwe team en ik heb aangegeven het erg jammer te vinden dat ik geen deel uit zal maken van dit team. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik gezien het aantal kilometers graag een tegemoetkoming van de reiskosten zie. Ik heb aangegeven dat HRM hiertoe geen mogelijkheden zag, maar heb erbij gezet dat ik dit niet verwacht van een professionele organisatie. Als laatste de vraag, of hij hierin iets kan betekenen.

Ik verwacht er nauwelijks iets van; daar ik de ervaring heb dat mensen binnen een bedrijf elkaar altijd de hand boven het hoofd zullen houden.
Volgende optredens:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')