Ja, Briljante voetballerquote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jullie kijken nu een herhaling van profiel?
Zeker, mooi.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja en ?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het is echt opvallend hoe vaak hij de naam van z'n gesprekspartner noemt, de mensen doen dat misschien in de eerste zin, maar daarna nooit meer.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef alors het volgende:
Die Van Gijp vereringik vind het wel een prima, figuur, maar hij heeft ook wel iets treurigs...
Nu net weer Fonziequote:Op maandag 6 juni 2011 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is echt opvallend hoe vaak hij de naam van z'n gesprekspartner noemt, de mensen doen dat misschien in de eerste zin, maar daarna nooit meer.
Je onderschat me als voetballerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tong, jij bent toch gewoon Van der Gijp, alleen dan zonder glorieuze voetbalcarričre?
Een leuke documentaire.quote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)Gijp__.html?sn=privequote:Op zaterdag 3 september 2011 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Huh? Wat!? Hoe kom je daar bij??![]()
![]()
Nog voor-ie er mee begonnen was dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)Gijp__.html?sn=prive
...en tijdelijk stopt met zijn werk voor ... zijn column in het radioprogramma Evers Staat Op.
Bedankt maar dat is mijn vraag niet..quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wel een antwoord op je vraag, toch?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Bedankt maar dat is mijn vraag niet..
Ugh, de reacties daar op de telegraafsite...quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat niet dat hij gaat stoppen...quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar wel een antwoord op je vraag, toch?
Ik schoot wel even vol van deze reactie.quote:Op zondag 4 september 2011 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ugh, de reacties daar op de telegraafsite...![]()
Dan gaat ieder mens toch spontaan twijfelen aan de evolutietheorie.
Stel je voor dat een stadswacht het nieuws komt vertellen. Verteren zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 02:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik schoot wel even vol van deze reactie.
Een inzinking bij (verwacht) overlijden?Dat hakt er in?Och,dat kan wel.Maar weet je wat er echt in hakt?Als je zoon van 17 jaar uit school wordt thuisverwacht en er belt een agent aan om te vertellen dat hij nooit meer thuis komt.We konden niet eens afscheid nemen.Dat is onverteerbaar en het verdriet gaat je hele leven mee,elke dag.
[ afbeelding ]
Miljoenen jaren evolutie en dan is dit het eindresultaat.quote:Op zondag 4 september 2011 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ugh, de reacties daar op de telegraafsite...![]()
Dan gaat ieder mens toch spontaan twijfelen aan de evolutietheorie.
Ja. Belangrijkste quotes: http://sigaarsnor.blogspo(...)-begon-een-rare.htmlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:16 schreef assie het volgende:
Rene heeft toch onlangs een uitgebreid interview gegeven aan VI omtrent zijn toestand?
Iemand deze al gezien?
Dat is zo slecht dat ik in de lach schootquote:Op zondag 4 september 2011 02:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik schoot wel even vol van deze reactie.
Een inzinking bij (verwacht) overlijden?Dat hakt er in?Och,dat kan wel.Maar weet je wat er echt in hakt?Als je zoon van 17 jaar uit school wordt thuisverwacht en er belt een agent aan om te vertellen dat hij nooit meer thuis komt.We konden niet eens afscheid nemen.Dat is onverteerbaar en het verdriet gaat je hele leven mee,elke dag.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is zo slecht dat ik in de lach schoot
Ozil is zijn vriendjequote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef DrDentz het volgende:
'Met Özil erbij had het er heel anders uitgezien voor Guus'
Ozil is (helaas) ook steengoedquote:
Dat verwacht dan niemand van hem, iedereen is dan al blij dat hij er weer isquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:02 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als hij op een maandag of een vrijdag zijn comeback maakt word het denk ik een beetje ongemakkelijk allemaal want hij kan moeilijk meteen weer de clown uit gaan lopen hangen en de onbezorgde flierefluiter spelen.
Die vd Gijp komt helemaal niet meer terug. Drempel wordt groter en groter. Tot het punt van onoverkoombaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:02 schreef RandyMcRanderson het volgende:
...word het denk ik een beetje ongemakkelijk allemaal want hij kan moeilijk meteen weer de clown uit gaan lopen hangen en de onbezorgde flierefluiter spelen.
Goede analyse Freudquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Die vd Gijp komt helemaal niet meer terug. Drempel wordt groter en groter. Tot het punt van onoverkoombaar.
Ook prima. Gewoon stoppen met verwachten dat ie terug komt als vaste analist, en gewoon verder gaan met het programma. En als ie dan ooit toch de behoefte heeft, 'm gewoon uitnodigen als gast voor een uitzending.
Wellicht vergeten bij te voegen "ik denk dat...". Niemand kan in het hoofd van vd Gijp kijken natuurlijk.quote:
Voor november 2010 denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:50 schreef Lagrinta het volgende:
Voor de kerst zie ik hem zeker niet terugkomen.
Ik denk het ook. Zoals eerder in dit topic gezegd (en dit heb ik zelf ook al een paar keer aangekaart); hij komt allesbehalve geloofwaardig over wanneer hij de oude Gijp gaat acteren. Ik ben ook bang dat we hem niet meer terugzien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Die vd Gijp komt helemaal niet meer terug. Drempel wordt groter en groter. Tot het punt van onoverkoombaar.
Ook prima. Gewoon stoppen met verwachten dat ie terug komt als vaste analist, en gewoon verder gaan met het programma. En als ie dan ooit toch de behoefte heeft, 'm gewoon uitnodigen als gast voor een uitzending.
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Zoals eerder in dit topic gezegd (en dit heb ik zelf ook al een paar keer aangekaart); hij komt allesbehalve geloofwaardig over wanneer hij de oude Gijp gaat acteren
?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Respectloos tegenover Gijp
Inderdaad, hij heeft in interviews ook aangegeven dat hij bij VI aan tafel min of meer aan het acteren is en dat dat niet de echte Rene van der Gijp is. Maar na deze soap waarbij iedereen van zijn problemen op de hoogte is kan hij moeilijk weer aanschuiven en alsof er niks gebeurt is zijn oude rol van hofnar oppakken want dat zou volstrekt ongeloofwaardig en een beetje genant zijn. Dus hij weet denk ik niet wat hij nu moet. Maar daarom zeg ik begin met terugkeren bij de Europa League avonden en bouw het langzaam op.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Zoals eerder in dit topic gezegd (en dit heb ik zelf ook al een paar keer aangekaart); hij komt allesbehalve geloofwaardig over wanneer hij de oude Gijp gaat acteren. Ik ben ook bang dat we hem niet meer terugzien.
Bron?quote:Op zondag 20 november 2011 00:49 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft in interviews ook aangegeven dat hij bij VI aan tafel min of meer aan het acteren is en dat dat niet de echte Rene van der Gijp is.
quote:René van der Gijp 'tv-persoonlijkheid van het jaar'
Een leuke eindejaarsopsteker voor René van der Gijp. Hij is uitgeroepen tot 'tv-persoonlijkheid' van 2012.
René ontving de prijs zaterdagavond in het Ziggo Dome in Amsterdam tijdens 538 Jingle Ball.
Het VI-boegbeeld versloeg Matthijs van Nieuwkerk, Ali B, Britt Dekker en Johnny de Mol.
Mensen konden op hun favoriet stemmen op de site van radio 538. Ook o.a. Gers Pardoel, Afrojack, Eva Simons, The Voice of Holland en Blof vielen in de prijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |