Ozil is zijn vriendjequote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef DrDentz het volgende:
'Met Özil erbij had het er heel anders uitgezien voor Guus'
Ozil is (helaas) ook steengoedquote:
Dat verwacht dan niemand van hem, iedereen is dan al blij dat hij er weer isquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:02 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als hij op een maandag of een vrijdag zijn comeback maakt word het denk ik een beetje ongemakkelijk allemaal want hij kan moeilijk meteen weer de clown uit gaan lopen hangen en de onbezorgde flierefluiter spelen.
Die vd Gijp komt helemaal niet meer terug. Drempel wordt groter en groter. Tot het punt van onoverkoombaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:02 schreef RandyMcRanderson het volgende:
...word het denk ik een beetje ongemakkelijk allemaal want hij kan moeilijk meteen weer de clown uit gaan lopen hangen en de onbezorgde flierefluiter spelen.
Goede analyse Freudquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Die vd Gijp komt helemaal niet meer terug. Drempel wordt groter en groter. Tot het punt van onoverkoombaar.
Ook prima. Gewoon stoppen met verwachten dat ie terug komt als vaste analist, en gewoon verder gaan met het programma. En als ie dan ooit toch de behoefte heeft, 'm gewoon uitnodigen als gast voor een uitzending.
Wellicht vergeten bij te voegen "ik denk dat...". Niemand kan in het hoofd van vd Gijp kijken natuurlijk.quote:
Voor november 2010 denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:50 schreef Lagrinta het volgende:
Voor de kerst zie ik hem zeker niet terugkomen.
Ik denk het ook. Zoals eerder in dit topic gezegd (en dit heb ik zelf ook al een paar keer aangekaart); hij komt allesbehalve geloofwaardig over wanneer hij de oude Gijp gaat acteren. Ik ben ook bang dat we hem niet meer terugzien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Die vd Gijp komt helemaal niet meer terug. Drempel wordt groter en groter. Tot het punt van onoverkoombaar.
Ook prima. Gewoon stoppen met verwachten dat ie terug komt als vaste analist, en gewoon verder gaan met het programma. En als ie dan ooit toch de behoefte heeft, 'm gewoon uitnodigen als gast voor een uitzending.
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Zoals eerder in dit topic gezegd (en dit heb ik zelf ook al een paar keer aangekaart); hij komt allesbehalve geloofwaardig over wanneer hij de oude Gijp gaat acteren
?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Respectloos tegenover Gijp
Inderdaad, hij heeft in interviews ook aangegeven dat hij bij VI aan tafel min of meer aan het acteren is en dat dat niet de echte Rene van der Gijp is. Maar na deze soap waarbij iedereen van zijn problemen op de hoogte is kan hij moeilijk weer aanschuiven en alsof er niks gebeurt is zijn oude rol van hofnar oppakken want dat zou volstrekt ongeloofwaardig en een beetje genant zijn. Dus hij weet denk ik niet wat hij nu moet. Maar daarom zeg ik begin met terugkeren bij de Europa League avonden en bouw het langzaam op.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Zoals eerder in dit topic gezegd (en dit heb ik zelf ook al een paar keer aangekaart); hij komt allesbehalve geloofwaardig over wanneer hij de oude Gijp gaat acteren. Ik ben ook bang dat we hem niet meer terugzien.
Bron?quote:Op zondag 20 november 2011 00:49 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft in interviews ook aangegeven dat hij bij VI aan tafel min of meer aan het acteren is en dat dat niet de echte Rene van der Gijp is.
quote:René van der Gijp 'tv-persoonlijkheid van het jaar'
Een leuke eindejaarsopsteker voor René van der Gijp. Hij is uitgeroepen tot 'tv-persoonlijkheid' van 2012.
René ontving de prijs zaterdagavond in het Ziggo Dome in Amsterdam tijdens 538 Jingle Ball.
Het VI-boegbeeld versloeg Matthijs van Nieuwkerk, Ali B, Britt Dekker en Johnny de Mol.
Mensen konden op hun favoriet stemmen op de site van radio 538. Ook o.a. Gers Pardoel, Afrojack, Eva Simons, The Voice of Holland en Blof vielen in de prijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |