Heb je extra lang bij het koelvak gestaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Boodschappen doen was heerlijkHet is lekker koel in de Appie.
Tot ik er stijve tepels van kreegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je extra lang bij het koelvak gestaan?
Dat is weer net iets te veel infoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Tot ik er stijve tepels van kreeg
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tot ik er stijve tepels van kreeg
Als zo'n nieuwerwetse auto een tijdje in de zon heeft gestaan is-ie ook bloedheet als je weer instapt. Daar word je ook niet blij van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat wat B52 zei. Maar in de winkel was het wel lekker maar de weg er naartoe niet zo. En dan heb ik vandaag nog wel de auto met airco tot mn beschikking.
Moest ook nog naar andere winkels, dus van dat lopen, kreeg ik het nog warmer. Het is net alsof er een warme deken over je heen komt als je naar buiten gaat.
Dat is waar... maar de airco volop aan en het is al snel minder heet. Dat is wel fijn. Alleen jammer dat ik maar kleine stukjes hoefde...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als zo'n nieuwerwetse auto een tijdje in de zon heeft gestaan is-ie ook bloedheet als je weer instapt. Daar word je ook niet blij van.
Is wel lastig met een baby, maar wel lekker lijkt me.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Met dit weer zou ik wel een snor-scooter willen.
Dat is ook wel een beetje een oventje bij jullie. Hier is het in de woonkamer 28,5quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
Nou van mij mag er toch echt wel even een buitje komen, dit is echt niet fijn. Achterthuis is het 37 graden... daar kom ik nu dus ook niet.
Moet wel zeggen dat de thermometer in de zon hangt.... in de schaduw zal het wwel wat frisser zijn. Binnen is het nu 26,5 graden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje een oventje bij jullie. Hier is het in de woonkamer 28,5
quote:
Life is a cigarette you smoke till the endquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/2greencheese
Misschien doet hij het hier wel.
Het komt er aan! Hou vol!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Het is hier nog steeds droog en binnen warm. Buiten is het lekker nu, al zie ik wel wat flitsen af en toe.
quote:Pffff net pas de kinderen in bed, Lennon heeft 39.4 graden koorts, het arme kind.
Da's een grote beurt.quote:Nu maar zetpil, neusspray, spul tegen tandenpijn en hoestdrank gegeven.
Ben inmiddels al naar binnen gegaan, het begint nu te regenen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het komt er aan! Hou vol!
[..]
quote:
[..]
Da's een grote beurt.
artsen schrijven daar niets voor uit. Ik gebruik Dentinox en Chamodent. En omdat hij ook koorts heeft boven de 39 graden geef ik hem een zetpil.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef wyccie het volgende:
Wat schrijven artsen uit tegen tandenpijn?
Die is uit het Zonnetje in huis... ik denk Lutz, maar volgens mij ook weer niet.quote:
quote:
Het heeft hier niet heel hard geregend maar het is flink afgekoeld en het waait. Ik heb alles pas weer een uurtje tegen elkaar open en het is inmiddels al weer een dragelijke 25 graden in huis.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, het regent hier![]()
Nu mag het flink gaan afkoelen....
Ow heerlijk zeg!! het viel inderdaad wel mee, het was best heel zonnig, maar wel warm hoor. Net een warme deken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het heeft hier niet heel hard geregend maar het is flink afgekoeld en het waait. Ik heb alles pas weer een uurtje tegen elkaar open en het is inmiddels al weer een dragelijke 25 graden in huis.![]()
We mogen niet klagen trouwens: men had een klamme, benauwde en zwaarbewolkte dag voorspeld. Dat viel, hier althans, alleszins mee
Dat heeft hier nog geen zin, kom ik er nog warmer onder weg. Ik ga morgenvroeg... Misschien dat ik zo maar naar bed ga, wordt misschien wel een "zware" nacht met Lennon. Even alle slaap pakken wat kan.quote:Ik ga even het vuile zweet wegspoelen
Lekker zegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben weer fris
Sterkte, Diaan
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Peaceman gaat naar Lowlands? De surprise-act, Them Crooked Vultures, moet wel sterk zijn. Gister was een met veel geheimzinnigheid omgeven concert in De Melkweg.
Het schijnt dat Dave Grohl zich al versproken heeft in een interview met Eric Corton.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
. Peace gaat ze wel bekijken als ze echt de suprise-act zijn.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het schijnt dat Dave Grohl zich al versproken heeft in een interview met Eric Corton.
Eric zei aan het eind van het interview zoiets van: Ik spreek je dit weekend wel weer. Waarop Grohl vroeg hoe Eric wist dat ze op Lowlands zouden staanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]werkelijk? Ach iedereen gaat er ook wel een beetje vanuit dat zij het zijn.
Ja Eric weet dat leuk te brengen. Eric is ook leuk vind ik.. jammer van die tattoos alleen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eric zei aan het eind van het interview zoiets van: Ik spreek je dit weekend wel weer. Waarop Grohl vroeg hoe Eric wist dat ze op Lowlands zouden staan
dan is het ook geen surprise meerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het schijnt dat Dave Grohl zich al versproken heeft in een interview met Eric Corton.
Dat ze komen niet meer maar hun muziek nog welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan is het ook geen surprise meer
Hij vindt het denk ik gewoon mooi, hij heeft ze al heeeeeel lang, ver voor de hype van tegenwoordig. Je hoort er niet bij als je niet tenminste de naam van je kind ergens op je lichaam hebt staan.quote:
Wij ook nietquote:
Dat is een meevaller.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Lennon heeft vannacht goed doorgeslapen, tot ong. 7 uur vanmorgen![]()
![]()
Dat is de bedoeling van het spelletjequote:Heey die man ken ik ergens van.
quote:
Ow ja, dat is waar ook.quote:
Dat is de bedoeling van het spelletje
Die begint zo aan z'n tweede sixpack.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en ook wel zo prettig voor Peace die vanmorgen weg is gegaan. Trouwens Peace had rond 11 uur zn tent al staan.
Maar het is een Nederlander.quote:[..]
Ow ja, dat is waar ook.![]()
Hij ziet er Engels uit.
Ze hebben er geloof ik maar 1. Tenminste meer zouden ze niet meenemen, daar alles kopen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die begint zo aan z'n tweede sixpack.
[..]
Hmm politicus?quote:Maar het is een Nederlander.
En gij geleuft da?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hebben er geloof ik maar 1. Tenminste meer zouden ze niet meenemen, daar alles kopen.
Acteur.quote:[..]
Hmm politicus?
Ik geloof in het beste van de mens. Ik wilde een tray met 24 blikjes kopen voor ze, maar was niet nodig.quote:
Speelt hij in één of andere politieserie?quote:Acteur.
Ik plaag ook maar een beetje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik geloof in het beste van de mens.
Hij heeft wel eens een rolletje gespeeld in Baantjer maar hoort niet bij de regulars.quote:
Speelt hij in één of andere politieserie?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik plaag ook maar een beetje.
[..]
Ow is hij van jonge leu en oale grond oid?quote:Hij heeft wel eens een rolletje gespeeld in Baantjer maar hoort niet bij de regulars.
Tot een week terug was hij weer een tijdje dagelijks te zien in zijn rol van Boerrrman.
Zo zie je maar weer dat je niet altijd kan uitgaan van het beste van de mensquote:
Nee, het is boerrrrman uit Amsterdam-West.quote:[..]
Ow is hij van jonge leu en oale grond oid?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat je niet altijd kan uitgaan van het beste van de mens![]()
[..]
Van Toen was geluk heel gewoon?quote:Nee, het is boerrrrman uit Amsterdam-West.
Ik geef mensen ook te vaak een tweede kans.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik ben te goed voor deze wereld.
Dat speelt in Rotterdam. In de serie waar meneer in speelde is hij volgens mij de enige oude knar.quote:[..]
Van Toen was geluk heel gewoon?
Jij bent ook te goed voor deze wereld, maar toch iets minder dan ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geef mensen ook te vaak een tweede kans.
[..]
Ik heb werklijk geen idee...quote:Dat speelt in Rotterdam. In de serie waar meneer in speelde is hij volgens mij de enige oude knar.
Ik word er steeds gehaaider in. Soms krijg je, op wat voor manier dan ook, het idee dat er iets niet klopt of dat iemand niet de waarheid spreekt. Ik ben dan, nu meer dan vroeger, op m'n hoede. Ook als ik zo iemand na een aantal jaren weer tegenkom vergeet ik niet welke signalen ik destijds ontvangen heb. Dat voorkomt teleurstellingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent ook te goed voor deze wereld, maar toch iets minder dan ik.![]()
Hij speelt in een serie die qonmann niet snel zal bekijken.quote:[..]
Ik heb werklijk geen idee...
Al doende leer je het ook wel. het is ook niet zo dat ik iedereen even leuk en aardig vind hoor. Soms staan mij ook wel mensen tegen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word er steeds gehaaider in. Soms krijg je, op wat voor manier dan ook, het idee dat er iets niet klopt of dat iemand niet de waarheid spreekt. Ik ben dan, nu meer dan vroeger, op m'n hoede. Ook als ik zo iemand na een aantal jaren weer tegenkom vergeet ik niet welke signalen ik destijds ontvangen heb. Dat voorkomt teleurstellingen.
Overigens kwam ik gister in de stad toevallig een, door mij zeer gewaardeerde, vooraanstaande vakgenoot tegen. Eventjes mee gesproken en natuurlijk even laten weten dat ik als freelancer doorga. ik begin het al te leren
[..]
Resumerend: een Nederlandse serie die er elke dag op is... Publieke omroep?quote:Hij speelt in een serie die qonmann niet snel zal bekijken.
Ik ben echt een observator en heb maar heel weinig tijd nodig voor een indruk, positief of negatief.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Al doende leer je het ook wel. het is ook niet zo dat ik iedereen even leuk en aardig vind hoor. Soms staan mij ook wel mensen tegen.
Ja, dat vind ik ook heel moeilijk. Dat heb ik haar ook verteld trouwens. Dat lijkt mij namelijk een goede manier om daar mee om te gaan. Natuurlijk zou ik ook een Halleluja-verhaal kunnen afsteken/bij elkaar kunnen liegen, maar zo zit ik niet in elkaar. Er zijn veel bedrijven die alleen maar mensen aannemen die zichzelf goed kunnen 'pitchen', maar je moet je afvragen of je wel zo graag voor zo'n bedrijf zou willen werken. Veel mensen kunnen hun praatjes in de praktijk niet gestand houden, dat leidt vaak tot prutswerk en daar hou ik niet vanquote:Goed bezig, lijkt me erg lastig, "jezelf" verkopen.
POquote:[..]
Resumerend: een Nederlandse serie die er elke dag op is... Publieke omroep?
Ik ga vaak meer op mn gevoel af. Dat gaat me wel goed af.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben echt een observator en heb maar heel weinig tijd nodig voor een indruk, positief of negatief.
[..]
Ik kan er ook slecht tegen, tegen prutswerk. Ben soms ook wel perfectionistisch in mn werk. Kan ook slecht liegen. Ik denk dat je de goede manier te pakken hebt, je moet ook geen dingen doen/zeggen die je niet waar kunt maken. Je valt uiteindelijk toch door de mand.quote:Ja, dat vind ik ook heel moeilijk. Dat heb ik haar ook verteld trouwens. Dat lijkt mij namelijk een goede manier om daar mee om te gaan. Natuurlijk zou ik ook een Halleluja-verhaal kunnen afsteken/bij elkaar kunnen liegen, maar zo zit ik niet in elkaar. Er zijn veel bedrijven die alleen maar mensen aannemen die zichzelf goed kunnen 'pitchen', maar je moet je afvragen of je wel zo graag voor zo'n bedrijf zou willen werken. Veel mensen kunnen hun praatjes in de praktijk niet gestand houden, dat leidt vaak tot prutswerk en daar hou ik niet van
[..]
Tja daar keek ik niet naar.quote:PO
Zomerherhalingen t/m vorige week.
Een gevoel is altijd gebaseerd op bewust of onbewust ontvangen signalen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga vaak meer op mn gevoel af. Dat gaat me wel goed af.
Ik zeg vaak, ook tegen mezelf, dat wanneer je geen zin hebt om je best te doen, je misschien zou moeten overwegen wat anders te gaan doen.quote:[..]
Ik kan er ook slecht tegen, tegen prutswerk. Ben soms ook wel perfectionistisch in mn werk. Kan ook slecht liegen.
Ik val eigenlijk nooit (meer) door de mand. Als ik ergens geen verstand van heb, niet eerder heb gedaan of iets moeilijk vind, zeg ik dat. Het liefst werk ik met mensen samen die zich, net als ik, regelmatig afvragen of ze het nog wel goed doen.quote:Ik denk dat je de goede manier te pakken hebt, je moet ook geen dingen doen/zeggen die je niet waar kunt maken. Je valt uiteindelijk toch door de mand.
Okay, dat is inderdaad zo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een gevoel is altijd gebaseerd op bewust of onbewust ontvangen signalen.
[..]
Eens.quote:Ik zeg vaak, ook tegen mezelf, dat wanneer je geen zin hebt om je best te doen, je misschien zou moeten overwegen wat anders te gaan doen.
[..]
Ik ben er ook eerlijk in. Maar in mijn vakgebied ben ik vaak de vraagbaak, ach en eigenlijk vind ik dat ook wel leuk.quote:Ik val eigenlijk nooit (meer) door de mand. Als ik ergens geen verstand van heb, niet eerder heb gedaan of iets moeilijk vind, zeg ik dat. Het liefst werk ik met mensen samen die zich, net als ik, regelmatig afvragen of ze het nog wel goed doen.
Het is heel moeilijk voor mij om aan een opdrachtgever duidelijk te maken waarom ik beter ben dan de collega's met wie ik de afgelopen jaren heb samengewerkt. Simpelweg omdat dat niet meetbaar is.
Daarbij komt nog dat ik veel heb gewerkt voor mensen of organisaties wiens opvattingen over mijn specifieke vakgebied niet stroken met de mijne. Dat kan trouwens prima samen hoor en ik voel me ook niet miskend of zo, maar die mensen kunnen verder niets meer voor mij betekenen. Hun mening over mij, positief of negatief, doet niet meer ter zake.
Ik fungeer ook vaal als encyclopedie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook eerlijk in. Maar in mijn vakgebied ben ik vaak de vraagbaak, ach en eigenlijk vind ik dat ook wel leuk.
Dat is moeilijk te zeggen, ik heb daar nog weinig meer concreets in ondernomen dan mijn eigen netwerkje op de hoogte te stellen maar qua richting en zelfvertrouwen ben op de goede weg. Die ontmoeting van gister was een belangrijke en biedt ook weer een onverwacht aanknopingspunt voor een wat gemakkelijkere benadering van een andere zéér vooraanstaande vakgenoot. Dat is iemand met wie ik vakinhoudelijk zeer op één lijn zit. De mening van die mensen, positief of negatief, doet wel ter zakequote:Het is dus nog best lastig om (freelance) werk te krijgen?
Ow die doet het hier op mn werk ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
http://lowlandsmashup.vpro.nl/?show=livestream
Lijkt me ook beterquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wacht maar eerst af hoe het gegaan is vandaag.
Positive thinkingquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik fungeer ook vaal als encyclopedie.![]()
[..]
Dat is moeilijk te zeggen, ik heb daar nog weinig meer concreets in ondernomen dan mijn eigen netwerkje op de hoogte te stellen maar qua richting en zelfvertrouwen ben op de goede weg. Die ontmoeting van gister was een belangrijke en biedt ook weer een onverwacht aanknopingspunt voor een wat gemakkelijkere benadering van een andere zéér vooraanstaande vakgenoot. Dat is iemand met wie ik vakinhoudelijk zeer op één lijn zit. De mening van die mensen, positief of negatief, doet wel ter zake
Ik heb er wel vertrouwen in.
Stomme griep. En je wordt zo bang gemaakt, vind ik. Als hij vanavond nog koorts heeft en blijft hoesten, ga ik morgen maar eens bellen met de HAP.quote:
Ik weet wat ik wil en wat ik kan. Daar heb ik mezelf dan ook ruimschoots de tijd voor gegeven.quote:
Het valt vast meequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stomme griep. En je wordt zo bang gemaakt, vind ik. Als hij vanavond nog koorts heeft en blijft hoesten, ga ik morgen maar eens bellen met de HAP.
Ik was ook om half vijf 'klaar'.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik krijg net te horen da tik naar huis mag... dus nu afsluiten en tot later![]()
Ik heb 'm ook al aan de praat met de Quicktime playerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:28 schreef wyccie het volgende:
Die Lowlandslink doet het wel gewoon hier op mijn pc: La Roux. Zonder beeld is het nog net te doen.![]()
Ben wel gewoon online hoor.quote:
De rooie verfdruipers zitten op haar gezichtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie Tom Barman op de livestream nu... hij speelde voorheen in Zita Swoon. Gaaf haar van die zangeres
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De rooie verfdruipers zitten op haar gezicht
Af en toe zit er een stukje van vorig jaar tussen in afwachting van de beelden van dit jaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:22 schreef wyccie het volgende:
Huh, waarom hoorde ik net La Roux en niet Lily Allen?
Ook niet zo mijn dingquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dat Faith no more vind ik ook maar herrie hoor.
Het zijn ook maar mensen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Staat die zanger gewoon te hoesten in de microfoon
Dat nummer heet reunited van Peaches And Herb. Die bandnaam heb ik even moeten opzoeken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:41 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het wel lekker. Dat eerste nummer dat ze deden, die cover, welke is dat ook weer?
[..]
Het zijn ook maar mensen.![]()
Al weer vergetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:41 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het wel lekker. Dat eerste nummer dat ze deden, die cover, welke is dat ook weer?
Hij hoeft toch niet perse in de microfoon te hoesten?quote:[..]
Het zijn ook maar mensen.![]()
Er zijn tegenwoordig maar weinig reggae-acts op festivals, dat vind ik erg jammer.quote:
Dat er vooral overal DJ's en Dance geprogrammeerd worden stoort mij het meest. Het Raw-rythm-festival, voorheen Drum-Rythm, is dit jaar ook bijna helemaal op dance gebaseerd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig maar weinig reggae-acts op festivals, dat vind ik erg jammer.
Natuurlijk niet, maar soms overkomt je dat wel eens. Ik heb dat ook wel eens aan de telefoon, dan vergeet ik dat de ander dat kan horen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij hoeft toch niet perse in de microfoon te hoesten?
Ik had het al gewijzigd in mn oorspronkelijke post. Ik dacht al dat er iets niet goed was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:51 schreef tong80 het volgende:
Tom Barman zat niet in Zita Zwoon maar in DeUs
Ik kan niet meer luisteren. Twan is thuis met twee buurmeisjes Popstars aan het kijken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Veel boe-geroep uit het publiek. De zanger is niet blij
Geef maar toe dat je het zelf ook wil zien. Ik wil het ook zien maar kijk in de herhaling vanwegen het WK-Atletiekquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer luisteren. Twan is thuis met twee buurmeisjes Popstars aan het kijken.
Nou niet bepaald, ik vind de liveshows tzt wel geinig en kijk ik ook wel mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je het zelf ook wil zien. Ik wil het ook zien maar kijk in de herhaling vanwegen het WK-Atletiek
Je kent haar allemaal als 10 jarigequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken haar ook niet maar weet wel dat zij Rob van de Meeberg niet is.
Was dat die acteur van jouw plaatje?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken haar ook niet maar weet wel dat zij Rob van de Meeberg niet is.
Juistquote:
Yepquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was dat die acteur van jouw plaatje?
Ow die serie heb ik eigenlijk nooit gezien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
YepHij is de buurman in Shouf Shouf de serie.
Dat bedoel ikquote:
Ja het was niet echt geweldig, zachtjes uitgedrukt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit nu 5 minuten naar Popstars te kijken. Wat een treurige kneuzenkermis
Er was een stel dat volgens mij uit Enschede kwam, die waren gewoon zwakbegaafdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het was niet echt geweldig, zachtjes uitgedrukt.
Na een nummer of 3 had ik het wel gehoord. (als je de stream rechtsreeks in QuickTime opent kun je 'm pauzeren en later door kijken)quote:Beirut dus gemist...
Is het het logo van 3voor12 of Popstars achter hem?quote:Nederlander.
waren dat niet die uit Amsterdam?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was een stel dat volgens mij uit Enschede kwam, die waren gewoon zwakbegaafd![]()
[..]
ow ik had hen gewoon via lowlands mashupquote:Na een nummer of 3 had ik het wel gehoord. (als je de stream rechtsreeks in QuickTime opent kun je 'm pauzeren en later door kijken)
[..]
het za; geen popstars zijnquote:Is het het logo van 3voor12 of Popstars achter hem?
Hoe kán dat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb in de tussentijd MSN geinstalleerd.
En weet je wat ?
Het is me gelukt
Natuurlijk niet. Maar het is wel een leuk fenomeen. Vooral omdat ik overal lees dat het niet aanslaat, dat jongeren het sowieso niks vinden, etc. En iedereen zit daar te ouwehoerenquote:
Volgens mij is dat meer een anti-reclamequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
Kijk gauw onderaan, MARA fotografie, de slechtste advertentie ooit![]()
"Fotoalbum's", met apostrof. En ontworpen in een half uurtje door de buurjongen
De populairste onderwerpen zijn wat mensen eten, dat ze teveel gezopen hebben in het weekend en dat ze weer op hun werk zijn. Nou, woop-tee-dooquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar het is wel een leuk fenomeen. Vooral omdat ik overal lees dat het niet aanslaat, dat jongeren het sowieso niks vinden, etc. En iedereen zit daar te ouwehoeren
Boeiendquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
De populairste onderwerpen zijn wat mensen eten, dat ze teveel gezopen hebben in het weekend en dat ze weer op hun werk zijn. Nou, woop-tee-doo
Misschien moet je hem op MSN toevoegen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik word zo moe van tong. Denk je dat je in gesprek bent, is ie weer anderhalf uur elders.
Dank je! Alleen heb ik geen Paypal, ik ga wel eens neuzen op Nederlandse sites.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:52 schreef wyccie het volgende:
Wa, je kunt de orkestversie van Pokerface als ringtone instellen! http://fororchestra.com/music/
Als mijn mobieltje die mogelijkheid heeft zou ik het hebben gedaan, maar het liedje dat ik wil staat er niet bij.
Die heb ik al eeuwen niet gebruiktquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien moet je hem op MSN toevoegen.
De ringtone is vast wel ergens te vinden, ik heb wel eens eerder wat gedownload. Een daarvan bleek Jamba te zijn en daar zit je dan meteen aan vast, die blijven je sms'jes sturenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:57 schreef wyccie het volgende:
Oh. Zo ver was ik nog niet eens met neuzen. Ik heb wel een Paypall-account, maar ik heb er nog nooit iets mee gedaan.
Sommige ringtones lijken niet eens op het origineel!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:02 schreef wyccie het volgende:
Dan zou ik eerst een andere telefoon moeten hebben.
Op mijn oude had ik de canon van Pachelbel gezet, maar dat is veel te zachtjes.
Hoezo?quote:En ik ben al zo slecht bereikbaar.
Er zitten tegenwoordig nog maar zo weinig beltonen standaard op een toestel. Op m'n eerste, een Nokia 3210, zat een heel erg funky beltoontjequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:02 schreef wyccie het volgende:
Dan zou ik eerst een andere telefoon moeten hebben.
Op mijn oude had ik de canon van Pachelbel gezet, maar dat is veel te zachtjes. En ik ben al zo slecht bereikbaar.
Dat dus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik bel, neemt ze nooit op.
Alsof ik mezelf hoor praten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
ik wilde eigenlijk vroeg naar bed
Haar concurrenten zijn bijna allemaal fysiek veel sterker dan haar. Zij is kennelijk technisch veel beter.quote:
Ik moest wel lachen om die Cubaanse discuswerpster. Big Black Mama was blij met haar tweede plaatsquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ze is een petieterig wijffie, geen powerhouse, zoals dat heet.
Dat komt door Messengerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn pc is zó sloom dat ik zin heb om 'm het raam uit helemaal richting Tokio te sodemieteren
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Discuswerpen is STOM. Niet gezien.
Heb ik niet aa-haan. Je zou toch verschillende windows moeten kunnen openen? Ik heb er eentje voor MyAT, de tweede voor de nieuwe topics en bij de derde zegt ie: doe het zelf maarquote:
Ik weet ook niet wat ie in Parijs doet.quote:Meneer staat in Parijs maar is een Amerikaanse (ex-)sprinter, toch?
Al die enorm domme onderdelen met speren, discussen, polsstokken etc. zijn niet aan mij besteed. Dan lees ik tussendoor de krant. Alleen bij de loopnummers zet ik mijn bril opquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat leek me nou net een sport voor jou.
Je hebt zeker al heel lang geen onderhoud gepleegd?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik niet aa-haan. Je zou toch verschillende windows moeten kunnen openen? Ik heb er eentje voor MyAT, de tweede voor de nieuwe topics en bij de derde zegt ie: doe het zelf maarKost zo godverdomme een kwartier om een plaatje te uploaden.
Michael Johnson?quote:[..]
Ik weet ook niet wat ie in Parijs doet.
Echt wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt zeker al heel lang geen onderhoud gepleegd?
quote:Michael Johnson?
Ik zag nog een stukje van het verspringen. Jeumig, wat waren daar mooie dames bijquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Over mooie houding gesproken. Inmiddels commentator bij de BBC.
Je kan gaan slapenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik gaan slapen of post je nog een plaatje?
Vannacht werd hij om 5 uur wakker, weer heel hard huilen. Hij wilde niet bij mij in bed en ben dus met hem naar beneden gegaan omdat Twan ook wakker begon te worden. Even in de wipstoel en toen weer naar boven, weer huilen. Toen wat voeding gegeven en om kwart voor 6 weer naar zn eigen bed en toen bleef hij gelukkig slapen totdat ik wakker was. Hij heeft/had geen koorts meer, nu 37.5 graden. Hij is nog wel verkouden en hoesterig. Bij voetbal heeft hij in de buggy geslapen, daarna fruithapje gehad en boodschappen gedaan. Hij ligt nu in bed.. hopelijk slaapt hij even 2 uurtjes. Zn flessen vandaag drinkt hij wat minder goed.quote:
Ja, dat was het planquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
Enne ik dacht dat jij vroeg ging slapen!!
Ik hoop het ook. In ieder geval vanavond/komende nacht wat meer rust. Morgen in ieder geval lekker rustig. Moeten we niets. Lekker uitslapenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat het ergste achter de rug is.
Heeft Twan gewonnen?
Ow dat heb ik ook weleens, maar ik ben blij dat ik gisterenavond toch echt ben gaan slapen. Nu voel ik me nog redelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat was het plan
Nog even wat gelezen en toen ik naar bed wilde en de computer nog uitzetten moest, keek ik of Fok! het alweer deed
Oeps. Zulke uitslagen zie je vaak bij de kleintjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, hij heeft met 12-2 verloren. Ze waren nog niet echt op elkaar ingespeeld, zal ik maar zeggen.
Jij bent verstandiger dan ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook weleens, maar ik ben blij dat ik gisterenavond toch echt ben gaan slapen. Nu voel ik me nog redelijk.
Ja, maar wij zijn dat dus helemaal niet gewend. Maar ach het is de eerste keer dat ze samen een wedstrijd voetballen, het is nl. een heel nieuw team en ze hebben nog maar 2x getraind. In het begin was het slecht maar later wel beter. Ik denk dat het wel goedkomt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oeps. Zulke uitslagen zie je vaak bij de kleintjes.
Ik was denk ik vermoeider en onzekerder over wat ging komen de nacht. Ik moest ook om half 8 eruit ivm voetbal....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent verstandiger dan ik.
Ik ga pas vanavond weer kijken. Nu eerst even de kwalificatie van de Formule 1 zien en dan er vandoor. Laterquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
De band die nu speelt trouwens, klinkt best goed.
Ik ben niet echt aan het kijken, meer aan het luisteren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga pas vanavond weer kijken. Nu eerst even de kwalificatie van de Formule 1 zien en dan er vandoor. Later
Mooi kunnen we weer geen plaatje plaatsenquote:
Mijn plaatje staat nog steeds open hoor, Tong.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi kunnen we weer geen plaatje plaatsen
Tja dat is de vraag..quote:
Ska is altijd leukquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat is de vraag..
Dit klinkt lekker trouwens:
quote:Peace is er geweest, was erg goed. Vannacht nog een smsje gehad van Peace: ik ben iedereen kwijt, ik ga maar naar de ten![]()
Ik denk dat er (te) veel gedronken is, ik had vanmorgen gereageerd en nu nog geen smsje terug gehad.
quote:
Net smsje gehad, de tent is al ingepakt en ze hebben het erg warm daar.quote:De zatlap.
Hmmm redelijk. Gisterenavond/vannacht toch weer onrustig geslapen 4x wakker geweest, om 22:30, 0:00, 4:00 en 6:00 vanmorgen om 9 uur weer wakker. Heb dus nog wel redelijk kunnen slapen. 2x de fles maar gegeven.Hij blijft koortsig, dus ik heb nog wel even gebeld gisteren met de HAP, maar zij denken aan een gewoon virusje icm tandenpijn. Zij zei ook dat 38 graden gewoon verhoging is.. als het boven de 40 graden komt, wordt het een ander verhaal. 's Avonds even paracetamolletje geven en in de gaten houden. Hij is gewoon erg onrustig in zn slaap, maar dat komt ook omdat zn neus soms dicht zit door de verkoudenheid en hij hoest zichzelf soms wakker.quote:Hoe is het met de kleine?
Wyccie, je kunt dat wachtwoord gewoon veranderen in een wachtwoord dat je zelf prettig vindt.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:19 schreef wyccie het volgende:
Mijn password is veranderd. Was het niet per se van plan, maar ik zag dat ik nog een oud, inmiddels niet meer bestaand, e-mailaccount had ingevoerd in mijn profiel. Op mijn nieuwe e-mailaccount kreeg ik gelijk een nieuw raar password.
Eigenijk wil ik mijn oude weer hebben.
Dat zou ik wel denkenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Zij zei ook dat 38 graden gewoon verhoging is.. als het boven de 40 graden komt, wordt het een ander verhaal.
quote:Ow Peace weet niets van dit alles, anders maakt hij zich alleen maar ongerust en hij kan er toch niets aan veranderen.. ik vertel het hem vanavond/vannacht wel.
Dat doe ik ook wel. Ik gebruik 3 verschillende wachtwoorden, waar eentje bij zit met wat (cijfer-)tekens.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie, je kunt dat wachtwoord gewoon veranderen in een wachtwoord dat je zelf prettig vindt.
Dat zou toch niet veilig zijn omdat de hacker dan met een beetje decoderen erachter kan komen, of geldt dat niet als je het een keer hebt veranderd en weer terugverandert?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Die kun je toch gewoon weer veranderen?
Dat heeft hij nog niet gehaald. Hij zit zo tussen de 38 en 39 graden in. Zo sneu om te zien, ons vrolijke mannetje af en toe zo verdrietig. Hij eet en drinkt daarom ook gewoon maar wat extra flessen gelukkig wel goed en is tussendoor ook nog wel vrolijk.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou ik wel denken![]()
39,5 is al een temperatuur waarbij je je zorgen mag maken.
[..]
quote:
Het geldt idd niet als je het hebt veranderd en weer terugeverandertquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel. Ik gebruik 3 verschillende wachtwoorden, waar eentje bij zit met wat (cijfer-)tekens.
[..]
Dat zou toch niet veilig zijn omdat de hacker dan met een beetje decoderen erachter kan komen, of geldt dat niet als je het een keer hebt veranderd en weer terugverandert?
Ja verscrhrikkelijk zeg. Ik las het op teletekst.2quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dode en gewonden door vechtpartij strandfeest
Leuk zo'n feestje
Bah, wat moet dat eng zijn geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dode en gewonden door vechtpartij strandfeest
Leuk zo'n feestje
Knap, ik weet die toetsen zo niet blind te vinden.quote:
Een nachtmerriequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bah, wat moet dat eng zijn geweest.![]()
Ik heb even gekeken, maar niet blind weet ik ze niet eens te vinden.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:53 schreef wyccie het volgende:
Knap, ik weet die toetsen zo niet blind te vinden.
Ow hij ligt alweer in de wipstoel op de bank, ik pak hem even...quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
Kijk, Lennon. Een aapje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar niet blind weet ik ze niet eens te vinden.![]()
![]()
Hij vindt het wel erg leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:
half 10 gisterenavond of vanmorgen?? neem aan gisterenavond. Dan ben je ook wel heel vroeg naar bed gegaan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
NeeIk ben vroeg naar bed gegaan. Ik kon alleen helemaal niet slapen. Om half tien had ik nog maar een half uurtje geslapen
Nee. Ben vannacht om half 2 naar bed gegaanquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
half 10 gisterenavond of vanmorgen?? neem aan gisterenavond. Dan ben je ook wel heel vroeg naar bed gegaan.
Ow jee, dat ben je wel moe vandaag. Hoe komt het dat je zo slecht kon slapen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Ben vannacht om half 2 naar bed gegaan
Kop vol watten, zie bijna niet over m'n wallen heen en m'n lichaam doet pijn. Dit wordt een waardeloze dagquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jee, dat ben je wel moe vandaag.
Wist ik het maarquote:Hoe komt het dat je zo slecht kon slapen?
quote:Lennon is trouwens alleen om half 1 wakker geweest en verder de hele avond en tot vanmorgen kwart voor 8 geslapenHet gaat weer beter met hem!!
Ow jee, wat ontzettend vervelend zeg. Vandaag maar lekker rustig aan en anders even liggen, misschien komt je lichaam dan wat meer tot ruste. Sterkte vandaagquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kop vol watten, zie bijna niet over m'n wallen heen en m'n lichaam doet pijn. Dit wordt een waardeloze dag![]()
[..]
Wist ik het maar
[..]
quote:Peace ook weer veilig thuis?
Dank je.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jee, wat ontzettend vervelend zeg. Vandaag maar lekker rustig aan en anders even liggen, misschien komt je lichaam dan wat meer tot ruste. Sterkte vandaag
Stinkend en wel, lijkt me.quote:[..]Vannacht rond 12 uur was hij weer thuis
Veilig en wel
zul je altijd zien hè? Moest je veel doen of kan het evt. ook morgen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dank je.
Maar ik wilde juist vandaag niet rustig aan![]()
[..]
Yeps... en hoofd flink verkleurd. Hij gaat vanmiddag Twan ophalen van school en later Lennon van kdv en dan naar Twans voetbaltraining. Twan heeft hem gemist en vindt het helemaal geweldig.quote:Stinkend en wel, lijkt me.
Ik wilde veel doen om een lekker begin van de week te hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zul je altijd zien hè? Moest je veel doen of kan het evt. ook morgen?
Wat super dat Twan en Peaceman zo goed met elkaar kunnenquote:[..]
Yeps... en hoofd flink verkleurd. Hij gaat vanmiddag Twan ophalen van school en later Lennon van kdv en dan naar Twans voetbaltraining. Twan heeft hem gemist en vindt het helemaal geweldig.
balen zeg. Slecht begin van de week dus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde veel doen om een lekker begin van de week te hebben![]()
[..]
Ja, dat is wel erg leuk, ook om te zien. Het is nog hechter geworden toen ik zwanger was en na de bevalling. Toen deed Peace meer met en voor hem omdat ik het niet kon. Soms spannen ze gewoon tegen me samen.quote:Wat super dat Twan en Peaceman zo goed met elkaar kunnen
Ik ga toch nog maar even liggenquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
balen zeg. Slecht begin van de week dus.Ja
Mannenhuishouding, hè?quote:[..]
Soms spannen ze gewoon tegen me samen.
Verstandig, al is het balen dat de onderbuurvrouw er nu weer is. Maakt ze zoveel herrie?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga toch nog maar even liggen
[..]
quote:Mannenhuishouding, hè?
Niet normaal! Ze is niet groot of zwaar, maar het is niet normaal hoe zij stampt. Ze is nu met de huishouding bezig en loopt daarbij heen en weer. De thee in mijn kopje beweegt als zij looptquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verstandig, al is het balen dat de onderbuurvrouw er nu weer is. Maakt ze zoveel herrie?
Ow dat is wel heel erg. Ik ben ook een stamper, vooral trap opquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet normaal! Ze is niet groot of zwaar, maar het is niet normaal hoe zij stampt. Ze is nu met de huishouding bezig en loopt daarbij heen en weer. De thee in mijn kopje beweegt als zij loopt![]()
Het is een oud pand hier en iedereen probeert rekening met elkaar te houden. Zij is ook erg begaan met de mensen die overlast hebben, het is alleen nog niet in haar opgekomen dat zij degene is die voor bijna alle overlast zorgt. Gelukkig is ze normaal gesproken slechts drie dagen per week in Amsterdam.
Al vaker gedaan, kansloos helaas. Hoewel ze psychologe is lijkt ze slechts in woorden begrip te hebben, in haar daden houdt ze rekening met niemand. Vraag haar ook iedere zomer mij te waarschuwen als mijn slaapkamerraam open staat voordat ze de barbecue daaronder aansteekt. Afgezien van het feit dat het levensgevaarlijk is om hier, houten balkons, te bbq-en heb ik ook deze zomer alweer twee keer al m'n kleren die te drogen hingen en mijn beddengoed moeten wassen omdat de boel blauw van de rook stond.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien wordt het tijd dat iemand haar daar even op wijst.
Haar onderbuurman was al lang verhuisd als dat niet zo was.quote:het scheelt dat ze er niet alle dagen is
Ow dat is dus water naar de zee brengen. Ongelooflijk hoe sommige mensen een ontzettend bord voor de kop kunnen hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al vaker gedaan, kansloos helaas. Hoewel ze psychologe is lijkt ze slechts in woorden begrip te hebben, in haar daden houdt ze rekening met niemand. Vraag haar ook iedere zomer mij te waarschuwen als mijn slaapkamerraam open staat voordat ze de barbecue daaronder aansteekt. Afgezien van het feit dat het levensgevaarlijk is om hier, houten balkons, te bbq-en heb ik ook deze zomer alweer twee keer al m'n kleren die te drogen hingen en mijn beddengoed moeten wassen omdat de boel blauw van de rook stond.
[..]
quote:Haar onderbuurman was al lang verhuisd als dat niet zo was.
Bij haar had ik het ook al snel in de gaten. Ze is hier rond dezelfde tijd komen wonen als ik. Timmeren en zagen deed ik door de week, verhuizen op zaterdag. Zij deed bij voorkeur alles op zondag.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is dus water naar de zee brengen. Ongelooflijk hoe sommige mensen een ontzettend bord voor de kop kunnen hebben.
Ik ben benieuwd wanneer haar vriend er vandoor gaat, de ruzies (meestal om een uur of 5 zaterdagnacht) liegen er niet om.quote:[..]gelukkig maar dan ook voor die buurman. Zonde als ze iedereen zou "wegpesten" zonder dat ze dat zelf in de gaten heeft.
Tja, sommige mensen....quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij haar had ik het ook al snel in de gaten. Ze is hier rond dezelfde tijd komen wonen als ik. Timmeren en zagen deed ik door de week, verhuizen op zaterdag. Zij deed bij voorkeur alles op zondag.
[..]
Ow is dat die buurvrouw. Je hebt het al eerder over haar gehad. Ik heb onze buren nog nooit binnen ruzie horen maken, wel buiten. en dat stiekem meeluisteren hihiquote:Ik ben benieuwd wanneer haar vriend er vandoor gaat, de ruzies (meestal om een uur of 5 zaterdagnacht) liegen er niet om.
Die ruzies van hen gaan in het Engels en draaien altijd uit op hetzelfde: hij moet z'n bek houden want hij heeft niet eens een "fucking job".quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen....
[..]
Ow is dat die buurvrouw. Je hebt het al eerder over haar gehad. Ik heb onze buren nog nooit binnen ruzie horen maken, wel buiten. en dat stiekem meeluisteren hihi![]()
Ow gezellig. Arme vriend, ze zal toch wel kwaliteiten hebben anders zou hij niet bij dr blijven.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die ruzies van hen gaan in het Engels en draaien altijd uit op hetzelfde: hij moet z'n bek houden want hij heeft niet eens een "fucking job".
Hij wordt echt vernederd door haar. Soms denk ik dat hij hier alleen nog maar woont om lang genoeg ingeschreven gestaan te hebben om na een breuk recht op een andere woning te hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow gezellig. Arme vriend, ze zal toch wel kwaliteiten hebben anders zou hij niet bij dr blijven.
Misschien is ze wel zn slaafje en vindt hij dat "lekker".quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij wordt echt vernederd door haar. Soms denk ik dat hij hier alleen nog maar woont om lang genoeg ingeschreven gestaan te hebben om na een breuk recht op een andere woning te hebben.
Van mij mogen ze, ik zou er alleen geen last van willen hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel zn slaafje en vindt hij dat "lekker".![]()
Zulke mensen heb je
Precies...quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, ik zou er alleen geen last van willen hebben
slaap lekker!!quote:Ik ga toch nog maar effe legguh
[UrsuldeGeermode]Tis hier fantástischquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Laat ik eens kijken hoe het hierzo is....
Hoi
Hee, als ze je niet waarschuwen is het ook weer niet goed. Wees blij dat ze zo aardig zijn geweest om iedereen even op de hoogte te brengen. En niet iedereen is zo snugger als jij om het te veranderen. Ik wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een gezeik over die passwords. Gaan ze alles resettenIk had 'm al veranderd. We zijn toch geen kleine kinderen
Ja inderdaad. Maar ook een triest gedoe zeg. Wie wil nu een forum hacken? Alsof de posts van Tong geld waard zijn ofzo....quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
En ook geen plaatje om te raden...
Wat een gezeik over die passwords. Gaan ze alles resettenIk had 'm al veranderd. We zijn toch geen kleine kinderen
Waar?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef wyccie het volgende:
Er staat toch nog steeds een plaatje van Diaan open?
Enorme betutteling. Hoe moet dat in godsnaam, met die passmailerquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja inderdaad. Maar ook een triest gedoe zeg. Wie wil nu een forum hacken? Alsof de posts van Tong geld waard zijn ofzo....
Als ik dan de rechten op die posts had.... man, dan zouden al mijn geldzorgen verdwenen zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Alsof de posts van Tong geld waard zijn ofzo....
In profiel bij nieuwe wachtwoord een nieuw wachtwoord invullen. Dan nog een keer en dan je oude wachtwoord onderin invullen is volddoende.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Enorme betutteling. Hoe moet dat in godsnaam, met die passmailer
Dan nog.... hij heeft me toch een avond fokken door de neus geboord!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik dan de rechten op die posts had.... man, dan zouden al mijn geldzorgen verdwenen zijn.![]()
Ik meende dat het wel een ethical hacker is, iemand die de beheerder op de lekken wijst.
Intussen lag FOK! er een groot deel van het weekend uit, met die ddos-aanval ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Als ik dan de rechten op die posts had.... man, dan zouden al mijn geldzorgen verdwenen zijn.![]()
Ik meende dat het wel een ethical hacker is, iemand die de beheerder op de lekken wijst.
Ik vond het wel fijn eigenlijk. Hoewel ik alsnog om de twee uur zat te kijken of Fok het weer deed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan nog.... hij heeft me toch een avond fokken door de neus geboord!
Je slaat een stap over. Dus als ik er niet inkom, op die passmailer klikken en die stuurt een nieuw password naar mijn e-mailadres?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
In profiel bij nieuwe wachtwoord een nieuw wachtwoord invullen. Dan nog een keer en dan je oude wachtwoord onderin invullen is volddoende.
Ik heb gisteravond Danny, Yvon, iteejer en breuls op Twitter gevolgd om te kijken hoe de situatie wasquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ik vond het wel fijn eigenlijk. Hoewel ik alsnog om de twee uur zat te kijken of Fok het weer deed.
Ik ben maar gewoon gaan lezen in een boek ipv op FOK maar ik had gister veel te vertellen ivm een keiharde doodschop die ik had gekregen....quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn eigenlijk. Hoewel ik alsnog om de twee uur zat te kijken of Fok het weer deed.
Ja, dat weet ik. Ik heb het over die passmailer.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:36 schreef wyccie het volgende:
Als je je wachtwoord verandert, krijg je geen mailtje.
Ik las het.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben maar gewoon gaan lezen in een boek ipv op FOK maar ik had gister veel te vertellen ivm een keiharde doodschop die ik had gekregen....
Die ken ik niet.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik heb het over die passmailer.
Vertel het nu maar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben maar gewoon gaan lezen in een boek ipv op FOK maar ik had gister veel te vertellen ivm een keiharde doodschop die ik had gekregen....
Oh sorry.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, dat weet ik. Ik heb het over die passmailer.
Een gedreadlockte malloot vond het nodig om een karatetrap op mijn bovenbeen te moeten uitvoeren op het voetbalveld... heb nu een tattoo van noppen op mijn bovenbeen.... Daarna zei hij ook nog dat als ik commentaar had hij mij zou afmaken...dat nam ik niet en heb hem het hele veld over geschopt en geslagen....quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
Oh sorry.
Ben je je wachtwoord vergeten?
En mensen vinden het gek dat er een dode valt op een dancefeest.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Een gedreadlockte malloot vond het nodig om een karatetrap op mijn bovenbeen te moeten uitvoeren op het voetbalveld... heb nu een tattoo van noppen op mijn bovenbeen.... Daarna zei hij ook nog dat als ik commentaar had hij mij zou afmaken...dat nam ik niet en heb hem het hele veld over geschopt en geslagen....
Ja dat is niet verwonderlijk idd.....de samenleving is soms doodziek merk ik met name op het voetbalveld....quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En mensen vinden het gek dat er een dode valt op een dancefeest.
Dank jequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:48 schreef wyccie het volgende:
Wa, check even in je profiel welk e-mailadres je hebt opgegeven voor je je uitlogt. Tot gisteren stond er bij mij namelijk nog een oud adres dta niet meer in gebruik was. Oeps.
Als je hebt uitgelogd en weer in gaat loggen krijg je een scherm te zien waarbij je op de link Passmailer kunt klikken. Je geeft je gebruikersnaam op en er wordt een nieuw wachtwoord naar je e-mailadres gestuurd. In dat mailtje klik je op een link om te bevestigen en dan krijg je weer een nieuw mailtje met een nieuw wachtwoord. Hiermee kun je inloggen. Daarna nog even veranderen in een normaal te onthouden wachtwoord. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |