Heb je extra lang bij het koelvak gestaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Boodschappen doen was heerlijkHet is lekker koel in de Appie.
Tot ik er stijve tepels van kreegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je extra lang bij het koelvak gestaan?
Dat is weer net iets te veel infoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Tot ik er stijve tepels van kreeg
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tot ik er stijve tepels van kreeg
Als zo'n nieuwerwetse auto een tijdje in de zon heeft gestaan is-ie ook bloedheet als je weer instapt. Daar word je ook niet blij van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat wat B52 zei. Maar in de winkel was het wel lekker maar de weg er naartoe niet zo. En dan heb ik vandaag nog wel de auto met airco tot mn beschikking.
Moest ook nog naar andere winkels, dus van dat lopen, kreeg ik het nog warmer. Het is net alsof er een warme deken over je heen komt als je naar buiten gaat.
Dat is waar... maar de airco volop aan en het is al snel minder heet. Dat is wel fijn. Alleen jammer dat ik maar kleine stukjes hoefde...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als zo'n nieuwerwetse auto een tijdje in de zon heeft gestaan is-ie ook bloedheet als je weer instapt. Daar word je ook niet blij van.
Is wel lastig met een baby, maar wel lekker lijkt me.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Met dit weer zou ik wel een snor-scooter willen.
Dat is ook wel een beetje een oventje bij jullie. Hier is het in de woonkamer 28,5quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
Nou van mij mag er toch echt wel even een buitje komen, dit is echt niet fijn. Achterthuis is het 37 graden... daar kom ik nu dus ook niet.
Moet wel zeggen dat de thermometer in de zon hangt.... in de schaduw zal het wwel wat frisser zijn. Binnen is het nu 26,5 graden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje een oventje bij jullie. Hier is het in de woonkamer 28,5
quote:
Life is a cigarette you smoke till the endquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/2greencheese
Misschien doet hij het hier wel.
Het komt er aan! Hou vol!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Het is hier nog steeds droog en binnen warm. Buiten is het lekker nu, al zie ik wel wat flitsen af en toe.
quote:Pffff net pas de kinderen in bed, Lennon heeft 39.4 graden koorts, het arme kind.
Da's een grote beurt.quote:Nu maar zetpil, neusspray, spul tegen tandenpijn en hoestdrank gegeven.
Ben inmiddels al naar binnen gegaan, het begint nu te regenen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het komt er aan! Hou vol!
[..]
quote:
[..]
Da's een grote beurt.
artsen schrijven daar niets voor uit. Ik gebruik Dentinox en Chamodent. En omdat hij ook koorts heeft boven de 39 graden geef ik hem een zetpil.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef wyccie het volgende:
Wat schrijven artsen uit tegen tandenpijn?
Die is uit het Zonnetje in huis... ik denk Lutz, maar volgens mij ook weer niet.quote:
quote:
Het heeft hier niet heel hard geregend maar het is flink afgekoeld en het waait. Ik heb alles pas weer een uurtje tegen elkaar open en het is inmiddels al weer een dragelijke 25 graden in huis.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, het regent hier![]()
Nu mag het flink gaan afkoelen....
Ow heerlijk zeg!! het viel inderdaad wel mee, het was best heel zonnig, maar wel warm hoor. Net een warme deken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het heeft hier niet heel hard geregend maar het is flink afgekoeld en het waait. Ik heb alles pas weer een uurtje tegen elkaar open en het is inmiddels al weer een dragelijke 25 graden in huis.![]()
We mogen niet klagen trouwens: men had een klamme, benauwde en zwaarbewolkte dag voorspeld. Dat viel, hier althans, alleszins mee
Dat heeft hier nog geen zin, kom ik er nog warmer onder weg. Ik ga morgenvroeg... Misschien dat ik zo maar naar bed ga, wordt misschien wel een "zware" nacht met Lennon. Even alle slaap pakken wat kan.quote:Ik ga even het vuile zweet wegspoelen
Lekker zegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben weer fris
Sterkte, Diaan
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Peaceman gaat naar Lowlands? De surprise-act, Them Crooked Vultures, moet wel sterk zijn. Gister was een met veel geheimzinnigheid omgeven concert in De Melkweg.
Het schijnt dat Dave Grohl zich al versproken heeft in een interview met Eric Corton.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
. Peace gaat ze wel bekijken als ze echt de suprise-act zijn.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het schijnt dat Dave Grohl zich al versproken heeft in een interview met Eric Corton.
Eric zei aan het eind van het interview zoiets van: Ik spreek je dit weekend wel weer. Waarop Grohl vroeg hoe Eric wist dat ze op Lowlands zouden staanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]werkelijk? Ach iedereen gaat er ook wel een beetje vanuit dat zij het zijn.
Ja Eric weet dat leuk te brengen. Eric is ook leuk vind ik.. jammer van die tattoos alleen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eric zei aan het eind van het interview zoiets van: Ik spreek je dit weekend wel weer. Waarop Grohl vroeg hoe Eric wist dat ze op Lowlands zouden staan
dan is het ook geen surprise meerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het schijnt dat Dave Grohl zich al versproken heeft in een interview met Eric Corton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |